سئو چیست ؟ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهم؟ | xeroseo

مجله خبری زیرو سئو­های ساده­تر با زبانی روشن، مختصر و مفید معمولاً در نتایج جستجو رتبه بالاتری دارند. الگوریتم پاندا وظیفه اش این است که محتوای کپی سایت هارو بررسی کند. وقتی میگیم محتوا یعنی متن، عکس و سایر موارد که همه توسط این الگوریتم بررسی میشه و به گوگل گزارش میده که سایت فلان محتوای کپی دارد. این این گزارش باعث میشه ارزش محتوایی سایت ما بسیار کاهش یابد و در نهایت افت رتبه برای شما خواهد بود و یا اصلا بهبود رتبه ای برای صفحه مورد نظرتون که محتوای کپی داره در کار نخواهد بود. الگوریتم پاندا جزو مهمترین هاست که تو آموزش سئو باید خیلی بهش دقت کنید تا مشکلی براتون پیش نیاد.

با توجه به الگوریتم های پیچیده و هوش مصنوعی گوگل که هر روز در حال پیشرفت هستند، باید بدانیم که راه میانبری برای موفقیت در سئو وجود ندارد. دانش سئو وابسته به زبان یا فرهنگ خاصی نیست ولی پیاده سازی تکنیک های آن در ارتباط مستقیم با تولید محتوا و تعامل با کاربر است. تصور کنید که در زمینه کاری خود به یک برند معتبر و شناخته شده تبدیل شده اید. به واسطه همین شناخت افراد زیادی نام شما را در گوگل جستجو میکنند یا سایت های معتبر خبری در مورد شما مینویسند.

  • قابل توجه ترین بخش سایت از دید من که خیلی برام جالبه بخش میکروبلاگ هستش.
  • عکس‌ها، ویدئوها و سایر عناصر چندرسانه‌ای می‌تواند نشانه کیفیت محتوا باشد پس سعی کنید در محتوا سایت تان این المان ها را به کار ببرید.
  • مشکلی که وجود دارد این است که علاوه بر تشخیص کلمات کلیدی یکسان، گوگل به موضوع کلی محتوا هم حساس است و زمانی که شما درباره یک عنوان، دو متن کاملا متفاوت هم نوشته باشید، ممکن است دچار کنیبالیزیشن شوید.
  • من تصمیم دارم اینکار رو با تعداد کمی از صفحات شروع کنم.ابتدا با صفحه خانه یا اولین صفحه سایت.
  • این مقاله رو بخونید، در مورد سئوی کلاه سفید هست ولی درباره تکنیک آسمان خراش هم توضیحاتی ارائه شده، اگر سوالی داشتید همونجا مطرح بفرمایید در اسرع وقت پاسختون رو خواهیم دادید.

اگر چه ممکن است نتوانند با شرکت های بزرگ در زمینه تبلیغات رقابت کنند، اما باز هم سئو می تواند تاثیر خوبی بر روی کار آن ها داشته باشد. هر شرکت، فارغ از اندازه اش می تواند بهینه سازی موتور جستجو را تقویت کرده و سئو خو را بهبود بخشد. محتوایی که بیش از حد کلمه کلیدی در آن نوشته شده باشد؛ یکی دیگر از موضوعاتی که میتواند به صورت منفی بر روی رتبه بندی موتور جستجو تاثیر داشته باشد استفاده زیاد از کلمات کلیدی است.

چک‌لیست سئوی خارجی سایت

در این صورت ظاهرشان خیلی خوب به نظر نمی رسد و می تواند نرخ کلیک وب سایت شما را کاهش دهد. تگ عنوان و متا دیسکریپشن عناصر HTMLی هستند که با استفاده از آنها میتوانید عنوان و توضیحاتی را برای یک صفحه بنویسید. این عناصر معمولا در نتایج جستجو یا زمانی که آن صفحه را در رسانه های اجتماعی به اشتراک میگذارید، نمایش داده می شوند.

http://atours.irاین موضوع زمانی رخ میدهد که شما مقدار زیادی از کلمات کلیدی را بدون دلیل در محتوای خودتان استفاده کنید. مثلا، ممکن است در یک پست وبلاگ بیست مرتبه از کلمه کلیدی استفاده کنید اما پست شما ارزش یا مفهومی نداشته باشد. موتور های جستجو، این رفتار را جریمه می کنند زیرا واقعا ارزشی برای بازدید کنندگان ندارد. تولید محتوای با کیفیت؛ یکی از بهترین روش ها برای بهبود رتبه بندی سئو، تولید کردن محتوای با کیفیت منحصر به فرد و مهم می باشد. هر چه محتوای با کیفیت تری تولید کنید، موتور های جستجو اهمیت بیشتری به سایت شما میدهند و متوجه می شوند که سایت شما مفید می باشد. عوامل مختلفی وجود دارد که بر روی رتبه بندی و سئو شما تاثیر دارد.

بهترین تکنیک های افزایش ترافیک و بازدید سایت

مطالب مرتبط