دستگاه ایکس ری X Ray چمدانی، فرودگاهی + قیمت | zoomfing

دستگاه ایکس ری (X-ray) که به آن تونل تصویربرداری می گویند، سطحی است که اجسام از آن عبور می کنند و به کمک فناوری دستگاه ایکس ری تصویر ساخته می شود. باید دقت شود که اغلب، بارهای صادراتی و وارداتی پلمپ بوده و امکان باز کردن بسته‌ها وجود ندارد، بنابراین، دستگاه‌های ایکس ری کانتینری و گمرکی، کمک شایانی به تشخیص و اطمینان از مجاز بودن بار حمل شده، می‌نماید. فروش راکت بازرسی بدنی ، راکت موبایل یاب – قابلیت تشخیص کلیه اجسام فلزی مانند موبایل، هندزفری، ایرپاد، ماشین حساب و … البته حمل قرص در کل ممنوع نیست و مسافران نیاز به اطلاع رسانی ندارد.قرص های مایع ولی نیاز به بررسی توسط مأمور پرواز دارند. بنابراین در صورتی که نیاز به حمل داروهای مایع در زمان پرواز دارید حتماً مأمور فرودگاه را مطلع کنید.

  • مشخصات فنی دستگاه پرتو اشعه ایکس و یا همان ایکس ری 6040 را جهت بهره برداری ، که برخی از آیتم ها می تواند بنا به درخواست مشتری تغییر نماید.
  • در کل از فناوری ایکس ری (X-Ray) برای شناسایی و ردیابی اجسام استفاده می‌شود، بنابراین از آن در اماکن حساس مانند فرودگاه، گمرک، انبارها، سالن اجلاس‌ها، ورودی دفاتر شخصیت‌های عالی رتبه، کارگاه‌های مختلف و … استفاده می‌شود.
  • این دستگاه ها به منظور حفظ حریم خصوصی افراد فقط یک طرح کلی از نمای بدن را نمایش می دهند.

اشعه ایکس شکلی از تابش الکترومغناطیسی است که به طور طبیعی نیز در طبیعت یافت می شود. همه ما در معرض این تابش از پرتوهای کیهانی، خورشید، مواد معدنی و بیولوژیکی اطراف خود هستیم. افرادی که در ارتفاعات زندگی می کنند بیشتر از کسانی که در سطح دریا هستند، تشعشعات دریافت می کنند. پس از عبور اشعه ایکس از عنصر و شی مورد نظر، یک آشکارساز، پرتوهای ایکس را به فیلتری منتقل می‌کند، که پرتوهای ایکس با انرژی کمتر را مسدود می‌کند. آشکارسازها شامل چند برد قابل تعویض (مثلاً ۱۰ برد) هستند که انرژی اشعه ایکس را به جریان الکتریکی تبدیل می‌کنند. بر روی هر برد تعدادی کریستال سینتیلا تور، به همراه فوتودیود و تقویت‌کننده ولتاژ وجود دارد.

اشعه ایکس، امواج الکترومغناطیسی است که انرژی زیادی دارند و قدرت نفوذ زیادی دارند. علاقمندان می توانند دستگاه ایکس ری بازرسی مدل EGS-8585 را با قیمت مناسب و رقابتی و کیفیت عالی از شرکت انطباق گستر سپهر تهیه نمایند. دستگاه های کمک بازرسی xray در انواع مختلفی تولید می‌شوند، از جمله این‌ تجهیزات می‌توان به دستگاه ایکس ری چمدانی، دستی، پرتابل، خودرویی و … اشاره کرد. این راکت بازرسی را می توان در فرودگاه ها ، سازمان ها و ادارات امنیتی، ورزشگاه ها و استادیوم ها، مدارس و هر جایی که نیاز به ممانعت از ورود اشیا فلزی خطرناک نظیر تفنگ، چاقو و انواع ابزار فلزی دیگر می باشد، نصب و راه اندازی کرد. دستگاه های بازرسی ایکس ری خودرویی برای دو گروه خودروهای سبک و کامیونتها طراحی می‌شوند. از این تجهیزات برای اسکن خودروها و وسایل نقلیه برای شناسایی سلاح، کالای قاچاق،‌مواد مخدر، حیوانات، مواد منفجره و … استفاده می‌شود.

آیا امکان پشتیبانی و ارائه خدمات به شرکت های کاربر شرکت مهندسی کسرا توسط این شرکت وجود دارد؟

در حالی که مطمئناً هیچ راهکار واحدی وجود ندارد که برای همه مناسب باشد، این فناوری وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که ما می‌توانیم ورود و دسترسی افراد به مناطق حساس را کنترل کنیم و خطر نقض امنیت را تا حد زیادی به حداقل برسانیم. یکی از روش‌های بسیار مؤثری که در اختیار داریم، استفاده از دستگاه ایکس ری برای نظارت و کنترل آنچه افراد به فضاهای از پیش تعریف شده می‌آورند، است. در این نوع تصویر برداری توسط دستگاه ایکس ری x ray ژنراتورها بر خلاف حالت تصویر برداری افقی در بالای دستگاه و جسم قرار میگیرند و تصویر برداری را از بالا به پایین انجام میدهند. معمولا این نوع تصویر برداری برای اجسام و کالاهای بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد.

تماس با ما:

بعضی مواقع به علت بزرگ و حجیم بودن کالا و یا برای بالا بردن دقت در اسکن دو ژنراتور در دستگاه نصب شده که از دو طرف و به صورت همزمان جسم را مورد اسکن قرار دهند که نتیجه آن دو تصویر جدا در دو مانیتور برای اپراتور ارسال میشود. مفتخریم در گروه پردازش هوشمند پارسیان سرعت و سهولت کاربری را سر لوحه خود قرار داده ایم. این دستگاه قادر است کالاهای تا عرض 600 میلی‌متر و ارتفاع 400 میلی‌متر را اسکن نماید. امنیت را با دنیای امن ماهان تجربه کنید.برای سفارش و خرید این محصول روی لینک کلیک کنید. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت مربوط به شرکت فیدار آروند سپاهان است و هرگونه کپی‌پرداری از آن قابل پیگرد قرار خواهد گرفت.

دستگاه ایکس ری X Ray چمدانی، فرودگاهی + قیمت | zoomfing

مطالب مرتبط