دوره آموزشی تکنسین داروخانه آموزش نسخه پیچی و نسخه خوانی | آموزشگاه آپادانا تبریز

این اساتید، هر آنچه یک تکنسین حرفه ای داروخانه باید از آن اطلاع داشته باشد را به مهارت جویان آموزش داده و به آنها کمک می کنند تا برای خلق آینده ای روشن، تلاش کنند. تکنسین داروخانه یا دستیارکنار  داروخانه افرادی  هستند که در کنار دکتر داروساز به تحویل داروها اشتغال دارند. مزیت های این دوره کاهش احتمال خطا و شکایت ها و افزایش رضایتمندی مراجعان میباشد در این دوره به شناخت انواع داروها نسخه خوانی نسخه پیچی  تحویل دارو…..

مدارک پایان دوره تکنسین داروخانه مزایای مجتمع فنی میرداماد جوایز و گواهینامه

تکنسین داروخانه در مجتمع فنی تهران با نامگذاری ژنریک یا جهانی دارو و نامگذاری دارو در شورها و شرکتهای مختلف آشنا میشود. تکنسین های داروخانه برای اینکه بتوانند در مشاغل خود مؤثر و برتر باشند، باید حداقل آموزش های رسمی را طی کنند. اما آموزش تکنسین داروخانه چقدر طول می کشد؟ متوجه خواهید شد که پاسخ بسته به اینکه کدام مسیر برای شما بهتر است، متفاوت خواهد بود. اما شما می توانید دوره تکنسین داروخانه مقدماتی را نیز بررسی و در صورت تمایل در آن شرکت کنید. امکان ثبت نام این دوره به صورت غیر حضوری (مجازی) از سر تا سر کشور میسر می باشد.

  • به خصوص تکنسین داروخانه شدن فرصتی مناسب برای افرادی ست که قبلا تنها به طور تجربی اطلاعاتی داشته اند و یا افرادی که به طور تئوری از آن با خبر بوده اند و نیاز به دانشی تخصصی به صورت علمی و عملی دارند.
  • لیست دوره آموزش تکنسین داروخانه در مراکز کوتاه معتبری نظیر جهاد دانشگاهی و سایر ارگان های معتبر قابل انجام است که از طریق وب سایت یودکسی می توانید در 2 گروه مقدماتی و پیشرفته برگزار می شود می توانید اطلاعات بیشتر را کسب نمایید.
  • با این حال، در بیشتر موارد، به هر حال نمی ‌توانید آن را بخوانید زیرا پزشکان از اختصارات لاتین و اصطلاحات پزشکی در نسخه ‌هایی استفاده می ‌کنند که برای عموم مردم قابل رمزگشایی نیستند.
  • مدرسین مجتمع آموزشی آپادانا از برجسته ترین اساتید دانشگاه و فعالین حوزه های مختلف با سابقه کاری بالا انتخاب می شوند.
  • نحوه نوشتن نسخه های متفاوت پزشکان برای تکنسین های داروخانه آموزش داده شده و نمونه هایی از خطوط پزشکان قدیمی و جدید بررسی میشود.
  • نسخه پیچ نیز براحتی نسبت به جمع آوری داروها و تحویل به داروساز اقدام میکند.

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص دوره های تکنسین داروخانه را در اختیار داوطلبان گذاشته و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین از طریق عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی هیوا می توانید آخرین اخبار مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید. در نهایت شرکت کنندگان این دوره پس از گذرندان واحد ها و سرفصل های مربوطه و همچنین کسب نمره قبولی، مدرک تکنسین داروخانه را دریافت خواهند کرد. در ادامه با فعالیت در داروخانه و یادگیری تجربی در این زمینه به مهارت بسیاری خواهند رسید.

در انتهای دوره آموزش نسخه پیچی، به مهارت جویان گواهینامه قابل استعلام با مهر و هولوگرام از دانشگاه، سازمان فنی حرفه ای و آکادمی URS امارات داده می شود. مدرک ارائه شده به افرادی که در دوره تکنسین داروخانه شرکت کرده اند بسیار معتبر می باشد و به صورت دوزبانه خواهد بود. مدرک دوره نسخه خوانی فنی و حرفه ای با عنوان استاندارد واحد “دستیار قفسه چین دارو (دارویار)” صادر خواهد شد.

دوره تکنسین داروخانه و نسخه خوانی و نسخه پیچی

آموزشگاه آپادانا برترین برند آموزشی در رشته های آموزشی تکنسین داروخانه ، آموزش نسخه پیچی و نسخه خوانی داروخانه و سایر رشته های ایمنی و بهداشت ، پزشکی و سلامت آماده ارائه خدامات آموزشی به همشهریان تبریز می باشد. در دوره آموزش تکنسین داروخانه در آموزشگاه آپادانا، دانشجویان با مفاهیم و مهارت‌های لازم برای شروع کار به عنوان تکنسین داروخانه آشنا می‌شوند. همچنین، در این دوره، دانشجویان با فنون و روش‌های کار با تجهیزات داروخانه آشنا می‌شوند و با نحوه بررسی نسخه و تهیه دارو و همچنین مشاوره به بیماران، آشنا می‌شوند.

سرفصل‌های این دوره آموزشی

دوره آموزشی تکنسین داروخانه آموزش نسخه پیچی و نسخه خوانی | آموزشگاه آپادانا تبریز

مطالب مرتبط