راه های برتر برای دریافت نظرات با کیفیت بالاتر


آیا نگران شهرت آنلاین کسب و کار محلی خود هستید؟

آیا از بررسی ها راضی هستید؟

آیا نمی دانید چگونه می توانید انتظارات مشتری خود را بهتر برآورده کنید و به پنج ستاره نزدیک شوید؟

بررسی‌های آنلاین می‌تواند کسب‌وکار شما را به‌ویژه در عصر تحقیقات در حال حرکت در گوشی‌های هوشمند ایجاد یا شکست دهد.

در 8 ژوئن، یک وبینار را با مارک هانسن، آقای مدیر بازاریابی درآمد در Podium، و Kelley Knott، یکی از بنیانگذاران Intrepy Healthcare Marketing مدیریت کردم.

هانسن و نات نشان دادند که چگونه می‌توان رقابتی ماند، از تحقیقات مقایسه‌ای پیشی گرفت و مشتریان را حتی قبل از اینکه وارد فروشگاه شما شوند، جلب کرد.

در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است.

برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کنید.

سئوی محلی چیست؟

کسب و کارهای محلی برای رونق به حضور آنلاین خود متکی هستند، به طوری که 97 درصد از کاربران به دنبال کسب و کارهای محلی آنلاین هستند.

و وقتی می گوییم مشاغل محلی، در مورد مشاغل با حضور فیزیکی صحبت می کنیم.

سئوی محلی بهینه سازی موتور جستجو برای بازاریابی محلی است.

گوگل چگونه رتبه بندی جستجوی محلی را تعیین می کند؟

  • ارتباط – جستجوها را با پاسخ ها مرتبط کنید.
  • فاصله – نزدیکی جستجوگر به کسب و کار شما.
  • برجستگی – شهرت آنلاین برای کسب و کار شما.

[Discover how to win in local SEO] دسترسی فوری به وبینار →

افسانه های سئو محلی

بسیاری از کسب و کارهای کوچک محلی هنوز به قدرت سئو اعتقادی ندارند. حقیقت این است که وقتی بودجه بازاریابی کمی دارید، باید سئو را در نظر بگیرید.

بیایید به افسانه هایی نگاه کنیم که اکثر مشاغل را عقب نگه می دارند.

افسانه شماره 1: جستجوی ارگانیک و سئوی محلی یکسان هستند.

واقعیت: سئوی ارگانیک بر اساس ارتباط با عبارات جستجو است. سئوی محلی، از سوی دیگر، بر اساس سیگنال های مکان است.

افسانه شماره 2: نقدها “خوبی برای داشتن” هستند.

واقعیت: بررسی ها یک «ضروری» هستند.

[See what Google feature consumers use before walking into a business] دسترسی فوری به وبینار →

افسانه شماره 3: اینکه مشتریان چگونه کسب و کار را کشف می کنند در چند سال گذشته تغییر چندانی نکرده است.

واقعیت: روشی که مصرف کنندگان کسب و کار شما را کشف می کنند در حال تغییر است. شما هم باید.

افسانه شماره 4: مصرف کنندگان “بهترین” را می خواهند و برای دریافت آن حاضرند سفر کنند.

واقعیت: مصرف‌کنندگان «بهترین» را می‌خواهند و آن را نزدیک می‌خواهند.

جستجو برای “بهترین برگر” سالانه 400٪ افزایش یافته است.

جستجوهای نوع «نزدیک من» یا «نزدیک» در طول دو سال بیش از 900 درصد رشد داشته است.

افسانه شماره 5: تبلیغات چاپی و آنلاین باعث بازدید حضوری می شود.

واقعیت: جستجوهای محلی تلفن های هوشمند باعث بازدید حضوری می شود.

یک ویترین زیبا دیگر آن را قطع نمی کند. وقتی اولویت اصلی مصرف کننده کیفیت و راحتی باشد، نظرات آنلاین شما 1000 کلمه را بیان می کند.

[See what consumers are looking for aside from convenience] دسترسی فوری به وبینار →

افسانه شماره 6: گوگل بهترین رتبه بندی مشاغل را بدون توجه به محلی بودن یا نبودن آنها در اولویت قرار می دهد.

واقعیت: گوگل کسب و کارهای محلی را در نتایج جستجوهای محلی در اولویت قرار می دهد.

اکنون که این افسانه ها را رد کردیم، زمان آن رسیده است که سئوی محلی خود را بهینه کنید.

6 بهترین روش برای جستجوی محلی

مراحل ساده زیر می‌تواند به بهترین استفاده از فهرست‌های جستجوی محلی و جلب نظرات بهتر کمک کند. مطمئن شوید که این بهترین شیوه ها را تکمیل کرده اید! هرچه مشتریان واجد شرایط بیشتری را جذب کنید، شانس بیشتری برای داشتن تجربه عالی دارند.

1. موقعیت مکانی خود را تأیید کنید

بیش از 70 درصد از کل جستجوها از طریق گوگل انجام می شود. این بدان معناست که گوگل اغلب نتایج تایید شده را بالاتر از نتایجی که در مورد آنها مطمئن نیستند فهرست می کند.

چگونه لیست خود را تأیید کنیم:

  • از طریق تلفن، ایمیل یا ایمیل تأیید کنید.
  • تمام اطلاعات را از نظر دقت یا تغییرات لحظه آخری بررسی کنید.
  • به خاطر داشته باشید که نمی‌توانید نام کسب‌وکارتان را تا زمانی که فرآیند تأیید کامل نشده است به‌روزرسانی کنید.

2. عکس های با کیفیت بالا اضافه کنید

کسب‌وکارهایی که نمایه‌هایی دارند که دارای عکس هستند، 35 درصد بیشتر از نمایه‌های بدون تصویر کلیک می‌کنند.

علاوه بر این، فهرست‌های دارای عکس 42 درصد درخواست‌های بیشتری برای مسیرهای رانندگی دریافت می‌کنند.

[See what your profile should include] دسترسی فوری به وبینار →

این بهترین شیوه ها را در ذهن داشته باشید:

  • بهینه سازی تمام عکس ها برای دستگاه های دسکتاپ و موبایل.
  • گرفتن عکس های جذاب از کسب و کار، محصولات یا خدمات خود را در اولویت قرار دهید.
  • برای افزایش رتبه خود بدون اینکه کلمات کلیدی مستقیما قابل مشاهده باشند، به هر تصویر ابرداده اضافه کنید.

3. نمایه کسب و کار گوگل (GBP) خود را به روز نگه دارید

آیا می دانستید؟ 31 درصد از مصرف‌کنندگان گزارش می‌دهند که به احتمال زیاد قبل از مراجعه به فهرست GBP یک کسب‌وکار محلی نسبت به قبل از همه‌گیری نگاه می‌کنند.

اطلاعات مورد نیاز برای فهرست GBP شما:

  • شما چه کسی هستید (نام، وب سایت، توضیحات کسب و کار، دسته بندی، ویژگی ها، تاریخ افتتاح، عکس ها).
  • جایی که هستید (آدرس، منطقه خدماتی).
  • زمانی که مشتریان می توانند از شما بازدید کنند (ساعت کار، ساعات تعطیلات).
سئوی محلی: راه های برتر برای دریافت نظرات با کیفیت بالاتراسکرین شات از جستجو برای [Primary Children’s Hospital]، گوگل، ژوئن 2022

[Find out how to be consistent with your listing] دسترسی فوری به وبینار →

4. از کلمات کلیدی استفاده کنید

کلمات کلیدی موقعیت مکانی قدرتمند هستند زیرا 72٪ از مصرف کنندگانی که برای کسب و کار محلی جستجو می کنند از یک کسب و کار در فاصله 5 مایلی از مکان فعلی خود بازدید می کنند.

چگونه از کلمات کلیدی به نفع خود استفاده کنید:

  • از کلمات کلیدی در توضیحات خود در هر جایی که می توانید استفاده کنید و در عین حال طبیعی به نظر برسد.
  • با سرویس در مکان (SiL) شروع کنید (افزودن [in “your location”] به همه محصولات یا خدمات شما).
  • اگر برای شروع مشکل دارید از ابزار تولید کننده کلمات کلیدی استفاده کنید.

5. بررسی های آنلاین خود را افزایش و مدیریت کنید

بررسی ها بر مصرف کنندگان تأثیر زیادی می گذارد. 88 درصد می گویند که بررسی ها در تصمیم آنها برای امتحان یک کسب و کار جدید تفاوت ایجاد می کند.

علاوه بر این، مصرف کنندگان مایلند دورتر سفر کنند و برای حمایت از یک کسب و کار با رتبه بالاتر هزینه بیشتری کنند.

[See the statistics] دسترسی فوری به وبینار →

چگونه تعداد کل نظرات و میانگین امتیاز خود را افزایش دهید:

  • نظرات را از طریق متن بخواهید.
  • یک میانبر لینک بررسی گوگل ایجاد کنید.
  • هم به نظرات منفی و هم به نظرات مثبت پاسخ دهید. از پلتفرم مدیریت شهرت استفاده کنید.

با استفاده از این بهترین شیوه های سئوی محلی، می توانید فهرست خود را اصلاح کنید و مشتریان محلی بیشتری را جذب کنید. زمانی که و در کجا به دنبال چیزهایی هستند که نیاز دارند به آنها برسید.

با مدیریت صحیح سئوی محلی خود، احتمال جذب مشتریان متعهد را که خوشحال هستند را افزایش می دهید. وقتی آنها این کار را کردند، اجازه ندهید که رابطه پایان یابد.

درخواست بررسی کنید.

6. به نظرات پاسخ دهید

با استفاده از یک پلتفرم مدیریت شهرت، می توانید برای ادامه بهبود شهرت خود، با بازبینان تعامل کنید.

[Learn the best way to respond to reviews] دسترسی فوری به وبینار →

[Slides] سئوی محلی: راه های برتر برای دریافت نظرات با کیفیت بالاتر

در اینجا ارائه است:

برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!

بازاریابی کسب و کارهای کوچک: چگونه با خیال راحت استراتژی های جدید را امتحان کنیم

وقتی نوبت به کسب و کار کوچک شما می رسد، چه احساسی نسبت به ریسک کردن دارید؟ بیاموزید که چگونه می‌توانید با اندازه‌گیری نتایج حاصل از امتحان استراتژی‌های بازاریابی جدید، آن را ایمن کنید و در عین حال ریسک کنید.


اعتبار تصویر

تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو





منبع

مطالب مرتبط