رفع مشکل ناپدید شدن و یا نشناختن درایو سی دی رام CD DVD-Rom در ویندوز

درایو سی دی رام (CD ROM) ، درایوی است که صرفا قادر به خواندن اطلاعات از روی CD-DA (فایل موسیقی) ، CD-ROM (فایل اطلاعاتی) و CD-R/CD-RW می باشد . علائم بسیار زیادی وجود دارد که شما می توانید با توجه به آن ها به نیاز به تعمیر سی دی رام کامپیوتر خود پی ببرید اما رایج ترین آن ها مواردی بود که در بالا ذکر شده است. درایو نوری اکسترنال ایسوس یکی از بهترین مدل‌های موجود است که می‌توانید از ان در لپ تاپ تلویزیون یا هر وسیله‌ای که امکان پشتیبانی از طریق ورودی USB را داشته باشد استفاده کنید. این مدل به صورت هوشمند بوده و برای استفاده از آن نیازی به نصب درایور نرم‌افزاری نخواهید داشت. اصلی‌ترین چیزی که بین RAM لپ تاپ و RAM دسکتاپ متمایز می‌شود ، عامل فرم است. به طور معمول ، RAM لپ تاپ عمداً کوچکتر از رم دسکتاپ است.

  • در جعبه این رایتر دو عدد دی وی دی با ارزش M-Disc قرار داده شده که حدود 1000 سال عمر می‌کنند.
  • DDR2 از 1.8 ولت استفاده می کند ، در حالی که DDR3 با 1.5 ولت پایین تر است.
  • بنابراین، VOVSoft چاقو ارتش سوئیس در جهان دیسک نوری رایت نیز معروف است.
  • پس از آن ، ببینید آیا درایو CD شما هنوز در ویندوز 10 نشان داده نمی شود یا خیر.
  • دی وی دی رام اکسترنال دل از طریق درگاه USB به رایانه شما متصل می‌شود.

به روز نگه داشتن سیستم به عملکرد سخت افزار آنگونه که باید کمک می کند. لرن پارسی دارای مجوز‌های ثبت می‌باشد و مجموعه ما مخاطب را در اولویت اول خود قرار خواهد داد. یکی از روش های اندازه گیری سرعت  ، انتقال مگا در ثانیه یا MT / s است. این مقیاس به تعداد عملیاتی که RAM می تواند در هر ثانیه انجام دهد اشاره دارد. RAM اصلی DDR با DDR2 ، DDR3 و اکنون DDR4 جایگزین شده است. این ها همه نسل های آینده یک فناوری با سرعت بیش تر و سایر پیشرفت ها هستند و همه از نظر فیزیکی یک اندازه هستند.

توصیه می شود: Wondershare DVD Creator

مشکل اگر نرم افزاری بوده باشد نرم افزار هایی نظیر CDRoller و CDCheck وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید. دی وی دی رام اکسترنال دل از طریق درگاه USB به رایانه شما متصل می‌شود. این مدل با نام DW316 معرفی شده که امکان خواندن و نوشتن روی CD و DVD را دارد. با توجه به ابعاد و وزن پایینی که دارد می‌توانید آن را در هر جایی با خود به‌همراه داشته باشید. درایو نوری اکسترنال ال جی GP60NB50 می‌تواند دیسک‌های نوری DVD را بخواند و روی آنها بنویسد.

رسم نقشه ذهنی در ویندوز و اندروید بصورت آنلاین

بیشتر رایانه‌های رومیزی گزینه‌های توسعه پذیری بیشتری نسبت به لپ تاپ‌ها دارند. می‌توانید بیش از دو شکاف یا حافظه RAM را روی دسکتاپ خود اضافه کنید. از طرف دیگر ، لپ تاپ‌ها تنها دارای دو اسلات هستند که نمی‌توان آنها را بیشتر گسترش داد. RAM دسکتاپ از BIOS بزرگتر از RAM لپ تاپ پشتیبانی می‌کند.

قیمت‌های روز در یک نگاه

نرو به عنوان محبوب ترین دی وی دی رایت نرم افزارهای موجود به روز محسوب مي شود. شرکت وجود دارد از سال 1995 بوده است و مردم در هر گوشه از جهان آن را برای سوزاندن داده ها را به Dvd های خالی استفاده کنید. مجموعه 2015 همراه با طیف گسترده ای از ویژگی های پیشرفته از جمله توانایی رایت DVs، دی وی دی کپی و ویرایش فیلم ها و تصاویر می آید. نرو دی وی دی رایتر برای ویندوز 10 نیز روند اسناد قبل از سوزاندن آنها به دیسک فشرده می تواند مراقبت از.

مطالب مرتبط