سئو چیست؟ مفهوم سئو از نظر متخصصین ایرانی و بین المللی آکادمی وبسیما | xeroseo

كليه سرورهای ايران هاست از مجله خبری زیرو سئو نرم افزار و سخت افزار از آخرين تکنولوژی روز بهره مند می باشند بنابراين شما با ما آنچه را که از وب سايت خود انتظار داريد درمي يابيد. ۲۸ دسامبر ۲۰۱۱ شرکت گوگل طی قرارداد جدیدی متعهد به پرداخت سالیانه ۳۰۰ میلیون دلار به شرکت موزیلا می شود. ۱۲ دسامبر ۲۰۱۱ نسخه جدید نرم‌افزار Radian6 رسانه‌های اجتماعی را به ابزار بازاریابی تبدیل می‌کند. در این راستا می توانید مقاله سئو on page چیست را مطالعه کنید.

آشنایی با نحوه ثبت سایت در گوگل ( ثبت سایت در سرچ کنسول )

سئو یک راهکار موثر برای افزایش درآمد سایت و برتری آن نسبت به رقبا است. شما در حالی که برای سایت‌تان محتوا تولید می‌کنید و آن را سئو می‌کنید به یک سری ابزار برای آنالیز کردن سایت و بررسی نتایج به‌دست آمده از سئو نیاز دارید. برای مثال وبسایت‌های پزشکی و سلامت نکاتی را باید رعایت کنند که در وبسایت‌های تفریحی مهم نیست.

سئو چگونه کار می‌کند؟ مفهوم بهینه سازی موتورهای جستجو

در اصطلاحات فني اين حوزه، سئو کلاه – سفيد به مجموعه تکنيک‌ها، روش‌ها و استراتژي‌هاي که از قوانين و راهنمايي‌هاي موتورهاي جستجو تبعيت مي‌کنند، اشاره دارد. که اين به معني فريب يا دستکاري موتور‌هاي جستجو و يا کاربران به هيچ وجه نيست. اين همچنين به سئو اخلاقي نيز ياد مي‌شود زيرا دليل آن اين است که يا اجراي بلند مدت داشته و يا از دستورالعمل‌ها و سياست‌هاي صحيح جهت بدست آوردن رتبه‌هاي بالا در نتايج موتور‌هاي جستجو استفاده مي‌کند. يک مقاله که توسط نيويورک تايمز در نوامبر سال 1996 چاپ شد راجع به توسعه‌دهندگان وب صحبت کرد که براي قرار گرفتن در بالاي صفحه نتايج جستجو از روش‌هاي غير اخلاقي سئو استفاده مي‌کردند. ما در تیم تولید محتوا بررسی میکنیم و در صورت امکان درمورد سایر استراتژی ها هم مقاله منتشر خواهیم کرد.

  • مثلا شما در SERP می‌بینید که لینک چهارم عنوان جذابی دارد و سریع روی آن کلیک می‌کنید و وقتی وارد لینک می‌شوید با یک محتوای عالی مواجه می‌شوید و مدت زمان زیادی در صفحه صرف بلعیدن تک‌تک واژه‌ها می‌کنید!
  • حال در این بخش می‌ خواهیم به معرفی و بررسی برخی از مهم‌ ترین اهداف سئو یا بهینه‌ سازی موتورهای جستجو بپردازیم.
  • لازم به ذکر است که با بهینه سازی سایت و بهینه سازی ترافیک خود می‌توانید نرخ تبدیل خود را بهبود بخشید.
  • لینک سازی داخلی موجب میشود که گوگل درک درستی از ساختار سایت و ارتباط موضوعی صفحات داشته باشد و لینک سازی خارجی ارزش و اعتبار هر صفحه در فضای اینترنت را مشخص میکند.
  • ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.
  • تغییر قالب سایت یک اتفاق رایج در سطح اینترنت است و لزوما موجب از دست رفتن جایگاه یا لطمه به سئو سایت شما نمیشود.
موتورهای جستجو همواره در حال فعالیت در جهت بهبود بخشیدن به تکنولوژی به منظور بررسی عمیق‌‌تر در وب و بازخورد بهتر نتایج از کاربران هستند. همیشه سعی کنید در حالی که بهترین کارتان را انجام می‌دهید حواستان به رقبا هم باشد و آن‌ها را هم رصد کنید. اسپای‌فو اطلاعاتی مانند کلمات کلیدی طبیعی، تبلیغات گوگل ادوردز، استراتژی لینک‌سازی، این‌که بیشترین ورودی بر اساس کدام کلمات کلیدی بوده و …

http://atours.irدر گذشته تمرکز گوگل بر این بود که کلمه کلیدی چند بار در متن تکرار شده. اسپایدر گوگل داشتن تگ عنوان، alt عکس، url، H1 و تگ توضیح را چک می‌کرد. 99.58 درصد snippetها مربوط به صفحاتی است که با آن کلمه کلیدی‌ در صفحه اول جای دارند. بنابراین اگر در حال حاضر جزو ده تای اول نیستید، شانس چندانی برای snippet ندارید.

سئو موبایل از انواع سئو

مطالب مرتبط