سئو چیست؟ مفهوم سئو از نظر متخصصین ایرانی و بین المللی آکادمی وبسیما | xeroseo

اگر تا اینجای مقاله به این نوشته اعتماد کردید میتونید به خودِ من سفارش سئوی سایت تون رو بدید. البته میتونید قبلش نمونه کارهام رو ببینید و درصورتی که توی گفت و گوهامون به نتیجه رسیدین، سئوی سایت تون رو به من بسپارین. برای ارتباط با من میتونید با شماره ۰۹۰۳۱۱۷۲۹۳۷ تماس بگیرید.

وضعیت آموزش سئو

تاکنون بیش از ۱۶۰۰۰۰ درخواست پشتیبانی را به خوبی و خوشی پاسخ داده‌ایم. اگر موقع کار با محصولات سوال یا مشکلی دارید، روی پشتیبانی ما حساب کنید. در اینجا تصمیم گرفته ایم در کنار بازاریابی آنلاین ، به مباحث سئو و افزایش ورودی گوگل بصورت تخصصی بپردازیم.

http://atours.irمنظور از توضیحات متا یا متا دیسکریپشن متنی است که برای نمایش داده شدن در قسمت توضیحات گوگل نوشته می‌شود (مانند تصویر زیر). این آمار عالی است؛ یعنی ماهانه 8000 نفر قصد خرید موبایل دارند و در اینترنت به دنبال جایی برای خرید موبایل می‌گردند. جواب دادن به سوال سئو چیست آسان است اما بدون اطلاع از نکات و روش‌های آن، سئو را در ذهن شما به یک افسانه تبدیل شود. در واقع سئو اصول و تکنیک‌هایی است که هرکسی می‌تواند یاد بگیرد.

موتور جستجو چیست؟

روند کار گوگل به این صورت است که الگوریتم ها و ربات های آن کل سایت های اینترنتی را بررسی کرده و سایت ها را لیست کرده و بر اساس معیار هایی که دارند به آنها نمره می دهند. همینطور موردی که از آن مهمتر است رفتار کاربران است و در صورتی که کاربران سایتی را دوست داشته باشند، رتبه بهتری خواهد گرفت. از همین رو هم معیاری به نام نرخ پرش ایجاد شده که با بالا رفتن آن و خروج زود هنگام کاربران رتبه بندی ها کم می شود. اگر بخواهیم بگوییم واژه سئو چیست باید گفت که SEO یک سرواژه از عبارت سه کلمه ای Search Engine Optimization است و به این معنای بهینه سازی برای موتور های جست و جو می باشد.

چه عواملی باعث می‌شود صفحه شما مقصد کلیک پایانی شود؟

ولی با مجله خبری زیرو سئو گوگل می توانید به صفحه اول راه پیدا کنید و بابت نمایش تبلیغ خود هیچ پولی هم پرداخت نخواهید کرد. اما بابت هر یک کلیک که کاربر بر روی لینک شما انجام می دهد به گوگل پول پرداخت می کنید. مهمترین قدم برای سئو کردن یک وب سایت انگلیسی، خرید دامنه است. اگر این کار را به درستی انجام ندهید، ساخت سایت شما همیشه با مشکلاتی در زمینه رتبه بندی روبرو خواهد بود. اول اینکه حتما از دامنه های بین المللی مخصوص انگلیسی زبان ها استفاده کنید. بسیاری از افراد به اشتباه نام فارسی فینگلیش شده را برای سایت انگلیسی خود انتخاب می کنند.

  • Hidden Content بطور کلی یک تکنیک سئو‌ی کلاه سیاه بحساب می‌آید.
  • اصلا مهم نیست که چند مرتبه از یک کلمه کلیدی در پست یا صفحه خودتان استفاده می کنید، در صورتی که محتوا به بازدید کنندگان شما کمکی نکند، قطعا آن ها سایت شما را ترک کرده و دیگر به سایت شما باز نمی گردند.
  • تا جایی که امکان‌پذیر است، اطلاعاتی تمام و کمال راجع به کسب‌وکار خود و همینطور ساعات کاری آن در پروفایل تجاری گوگل درج کنید.
  • الان گوگل سعی می‌کند با استفاده از سیستم معناگرایی خود کلمات مرتبط به جستجوی کاربر را نیز درک کند و سپس از این درک برای رتبه‌بندی صفحات استفاده کند.
  • این معیارها هیچ ارتباطی به گوگل ندارند اما سعی می‌کنند طبق معیارهای گوگل محاسبات خود را انجام دهند.
  • از نظر آماری ثابت شده که هرقدر یک وب سایت در صفحه نتایج موتورهای جستجو جایگاه بالاتری داشته باشد و یا زودتر نمایان شود؛ احتمالاً ترافیک بیشتری از کاربران آن موتور جستجو کسب می کنند.

مطالب مرتبط