سئو چیست؟ مهم ترین نکات 2023 که باید از SEO بدانید! | xeroseo

بنابراین گوگل ارتباط محتوای شما و محبوبیت آن را بهتر درک می‌کند و منجر به رتبه بالاتر می شود. برای بهینه کردن سئو داخلی در کل صفحات سایت، لازم است یک ارتباط داخلی از طریق لینک بین تمامی صفحات برقرار شود. وجود این لینک باعث می ‌شود هم کاربران و هم موتورهای جستجو به راحتی تمامی صفحات را پیمایش کنند. صفحه ی ایده الی که سئو داخلی می شود، مشخصات منحصر به فردی دارد. این صفحه باید به صفحه اصلی یعنی Homepage و دسته بندی ها لینک داده شود.

  • همچنین نسبت به تفسیر سمت سرور، در این روش ارزیابی سئو‌ی سایت توسط موتور‌های جستجو به درستی اتفاق نمی‌افتد و در‌نتیجه به سئوی سایت لطمه وارد می‌شود.
  • احتمالا داستان هنسل و گرتل را شنیده‌اید که برای آنکه در جنگل گم نشوند و بتوانند راه برگشت به خانه را پیدا کنند، تکه نانی که به همراه داشتند را خرد کرده و پشت سرشان به زمین می‌ریختند.
  • نسخه موبایل محتوای شما باید به نحوی باشد که کاربر محتوا را با همان کیفیتی که در دسکتاپ می‌بیند، در موبایل هم ببیند.
  • در این وبلاگ، مقالات عالی بنویسید و سپس مقاله‌تان را به سایرین معرفی کنید.
  • فراموش نکنید که برای یک پیلارکلاستر صحیح می‌بایست لینک‌سازیدقیق بین پیلار و کلاستر و در صورت لزوم بین کلاسترها رعایت گردد.
  • ابتدا از متن زیبا و اطلاعاتی که در مجموعه وبسیما به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می دهید تشکر کنم.
چرا که اولا یواست؛ در خیلی از موارد نمی‌تواند محتوای اصلی صفحه را متوجه شود و ارورهای بیجا می‌دهد و ثانیا بهینه‌سازی صفحه و نوشتن بر اساس سئو بسیار فراتر از چیزهایی است که در یواست وجود دارد. در بخش دیگر این ابزار می‌توانید یک شبیه‌سازی از ساختار سایتتان (آدرس صفحات، عنوان صفحات و کلمات کلیدی صفحات) طراحی کنید. بی‌شک بهترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی مخصوصا برای ما ایرانی‌هاست. چرا که کاملا رایگان است و زبان فارسی را نیز پشتیبانی می‌کند. موتورهای جستجوی قبل از گوگل، معیارهای رتبه‌بندی را کاملا بر اساس متن داخل صفحه اندازه‌گیری می‌کردند.

Page Speed (+) ابزاری رایگان است که از سوی گوگل توسعه یافته و به شما کمک می‌کند عملکرد صفحات وب را از نظر سرعت بارگذاری بسنجید. سئو خارجی به معنای تمام تاکتیک‌های بهینه‌سازی‌ای است که در بیرون از محیط تحت مالکیت شما اتفاق می‌افتد. این تاکتیک‌های خارجی به موتورهای جستجو و همینطور جستجوگران کمک می‌کنند تا میزان اعتبار، ارتباط و موثقیت وب‌سایت شما را بسنجند.

http://atours.irیکی از مجله خبری زیرو سئو ترین نکته های سئوی خارجی در سال ۲۰۱۸ طبق گفته گوگل باید از تبادل لینک بیش از حد خودداری کنید. همانطور که در ابتدا گفتم، شما نمی دانید که مخاطبین شما در چه دستگاهی وب سایت شما را مشاهده خواهند کرد. بنابراین، شما باید یک طراحی واکنش گرا داشته باشید تا از حداکثر فواید بهره مند شوید. اگر وب سایت شما دارای صفحات مشابه و تکراری است، این موضوع اصلا به نفع شما نخواهد بود. اگر کلمه لینک رو در سایت سرچ کنید ما دو مقاله از این مبحث رو پوشش دادیم، با این وجود سعی میکنیم باز این مبحث رو در تقویم محتوایی مون پوشش بدیم.

۲. سئو کلاه سیاه

مثلا در یک سایتی که کلا ۲۰۰ صفحه دارد و ماهی یکبار بروزرسانی می‌شود؛ بودجه خزش، خیلی مهم نیست. دقت داشته باشید که یک متخصص سئو برنامه نویس نیست که کد بنویسد. و البته همانطور که عرض کردم اگر به برنامه‌نویسی مسلط باشد یک پوئن مثبت برای او به حساب می‌آید و راحت‌تر مسائل را درک می‌کند. اما سوال مهم این است که چه چیزی باعث می‌شود خوانایی متن بهبود یابد.

تاریخچه سئو

مطالب مرتبط