سئو چیست؟ همه چیز در مورد سئو سایت seo به زبان ساده سفینه | xeroseo

مثلا وقتی در گوگل؛ عبارت «بادام» جستجو می‌شود، گوگل در کسری از ثانیه بررسی می‌کند؛ بادام چه نوع موجودیتی است. نام‌گذاری تصاویری که در صفحات سایت استفاده می‌کنید مهم است. بنابراین سایتی که طبق اصول سئو طراحی می‌شود باید موبایل‌فرندلی باشد. مشاور سئو دارای دانش کافی در زمینه تکنیکال است و می‌تواند نکات فنی را که بر وب سایت تأثیر منفی می‌گذارد، کشف کند. چنانچه در هر یک از ۳ مرحله بالا؛ کار به بهترین شکل انجام نشود، مشکلاتی به وجود خواهد آمد که جبران آن‌ها بسیار زمان‌بر است و حتی ممکن است به جایی برسید که تصمیم بگیرید یک سایت جدید با یک دامنه جدید بسازید. درست است که در اوایل کار مجبور هستید هر پروژه‌ای را به خاطر نیاز مالی و البته کسب اعتبار و تجربه قبول کنید اما به مرور برای خود فیلترهایی ایجاد کنید.

  • جستجوهای مرتبط، مترادف ها و اصطلاحات همزمان را به دقت تجزیه و تحلیل کنید.
  • جملاتی کوتاه بنویسید، محتوای خود را تبدیل به بخش‌هایی خرد و قابل هضم کنید و هیچوقت از سوژه فاصله نگیرید.
  • بعد از مشاهده ۵ صفحه در نتایج جستجو، وارد صفحه شما می‌شود.
  • راستی خوشحال می‌شویم پاسخگوی نظراتتان در بخش کامنت‌ها باشیم و شما برای ما بگویید، مهم ترین چالش شما در سئو چیست ؟ یا که چطور آن را در کسب و کار خود اجرا کنید.
  • در بخش کتاب سئو میتوانید مجموعه ای ارزشمند از کتاب های تالیف شده توسط مجموعه وبسیما و محبوب ترین منابع آموزشی انگلیسی را پیدا کنید.
برای مثال Https ایمن، یا زمان لود سریع، سبب می‌شود تا موتورهای جستجو به راحتی در لینک‌های سایت شما بخزند. وجود تنها یک مشکل فنی در وب سایت مانند سرعت وب سایت، کد نویسی، جاوا اسکریپت، نحوه نمایش در موبایل، اسکیما مارک آپ و متا تگ کانونیکال می‌تواند بر روی کل صفحات آن تاثیر بگذارد. به عنوان مثال تصور کنید که متا تگ کنونیکال در وب سایت درست پیاده سازی نشده است. یا اینکه در صفحه اصلی سایت اسلایدری با حجم بالا وجود دارد که بارگذاری آنها بیش از پنج ثانیه زمان می‌برد.

http://atours.ir

سئو تکنیکال از ارزش بسیار بالایی برای موتورهای جستجو مخصوصا گوگل برخوردار است. اگر وب سایت شما به کندی لود شود، کاربران تمایلی ندارند که در سایت شما باقی بمانند و اصطلاحا نرخ فرار وب سایت شما افزایش می یابد. همچنین اگر وب سایت شما دارای خطاهای زیادی باشد، نمی تواند در سئو شانس بالایی داشته باشد.

اشتباهات سئو

امروزه تعداد پارامترهای تعیین شده از طرف موتورهای جستجو بطور کامل به کاربران معرفی نشده است. گوگل توانست به کمک طراحی ساده و هوش مصنوعی خود در میان کاربران اینترنت، طرفداران زیادی را به خود جذب کند. مهم‌ترین هدف گوگل، پیدا کردن نتایج مورد نظر کاربران در میان صفحات وب است. بنابراین گوگل برای حفظ محبوبیت خود و بهبود تجربه کاربری همیشه در تلاش بوده است که بهترین نتایج را در اختیار کاربران قرار دهد. گوگل اعلام کرده است که تجربه کاربری وب سایت شما به شما کمک می‌کند تا در موتورهای جستجو رتبه بالاتری کسب کنید. با توجه به اینکه گوگل یکی دوماه قبل (آذر ۱۴۰۱) دوتا آپدیت کله گنده داد (یکی مرتبط با محتوا و یکی مرتبط با بک لینک)، سئوی کلاه سفید رو باید کاملاً توی الویت قراربدید.

در هر حرفه‌ای مجله خبری زیرو سئوی از افراد تبدیل به سردمدار بازار می‌شوند. ممکن است دیگر نوار ابزار پیج‌رنک نداشته باشیم، اما این بدان معنا نیست که نیازی به درک نحوه عملکرد آن و عوامل موثر بر آن نداریم. این معیارها هیچ ارتباطی به گوگل ندارند اما سعی می‌کنند طبق معیارهای گوگل محاسبات خود را انجام دهند.

On Page Seo یا سئو داخلی

مطالب مرتبط