سئو چیست؟ همه چیز در مورد سئو سایت seo به زبان ساده سفینه | xeroseo

مجله خبری زیرو سئو سایت راه اندازی یک کسب و کار در دنیای امروز است سئو سایت بهینه شدن و بهتر دیده شدن است سئو افزایش فروش است سئو راهکار عملیاتی تیم فروش برای ارتباط بهتر از مشتری است. در سال ۱۳۹۷ محتوا همچنان با قدرت یک پادشاه به یکه تازی در عرصه سئو ادامه میدهد. همانطور که “رند فیشکین Rand Fishkin” در سایت Whiteboard Friday گفته است، محتوایی که برای کلمه کلیدی مد نظر بهینه شده باشد همچنان از نظر سئو بالاترین ارزش را دارد.

۶. راه‌اندازی سیستم کش وب‌سایت

وقتی یک سایت هم از نظر معماری، محتوا و کلا سئو، در بدترین وضعیت به سر ببرد، متخصص سئو به او پیشنهاد می کند که اقدام به بازطراحی سایت نماید که ممکن است بخش هایی از سایت و یا بازنویسی آن را دربر بگیرد. حال اینکه تولید محتوای ارزشمند نیز همین اثر را بر سایت می گذارد. سئوکار ها با یادگیری نحوه استفاده از Schema سعی می کنند، آمار ورودی از گوگل و بازدید از سایت را افزایش دهند. با وجود رایج بودن این روش معایب بیشتری نسبت به سایر روش های تعیین قیمت دارد، برای مثال یکی از این معایب را می توان میزان فشار و استرسی که به متخصص سئو وارد می کند دانست. به علاوه برای هیچ چیزی تضمینی وجود ندارد و سئوکار نمی تواند قول صد در صد برای بهبود رتبه بدهد. مشکلی که وجود دارد این است که علاوه بر تشخیص کلمات کلیدی یکسان، گوگل به موضوع کلی محتوا هم حساس است و زمانی که شما درباره یک عنوان، دو متن کاملا متفاوت هم نوشته باشید، ممکن است دچار کنیبالیزیشن شوید.

ما یک سری مقالات داریم با عنوا ۲۰ نکته کلیدی در سئو سایت که فکر میکنم اونها خیلی به خواسته شما نزدیک باشند. همه این ابزارها زمانی یک لینک را شناسایی میکنند که ربات یا افزونه مرورگر آنها به صفحه ای شامل آن لینک وارد شود. بعنوان مثال اگر تولبار MOZbar را نصب کنید ربات های Moz صفحاتی که بازدید میکنید را بررسی میکنند. در سایتی موارد زیر رو برای انجام سئوی وب سایت معرفی کرده بود. در این شرایط میتوانید از سایت هایی که در حوزه تولید محتوا و خبر (مرتبط با سایت شما) فعالیت میکنند رپورتاژ آگهی بگیرید.

چطوری توی سئو قرارداد ببندیم؟

برای کلیک خور کردن عنوان‌ها می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید. در سئو نویسی صفحه محصول علاوه بر اینکه نکات سئو On-page که در بخش‌های قبل توضیح دادم را رعایت می‌کنید باید به نکات زیر نیز توجه داشته باشید. در واقع شما باید متنی بنویسید که علاوه بر اینکه رتبه مناسب در گوگل می‌گیرد برای شما فروش نیز به همراه داشته باشد. در همین ابتدا عرض کنم منظور من از صفحه محصول؛ صفحه فروش یک محصول (مانند پاوربانک، فایل دانلودی) یا یک خدمت (مثل نظافت منزل یا کارواش) است. شامل ۶ تگ است که در بخش body قرار می‌گیرد و برای ساختاردهی، بخش بندی و زیبایی صفحه استفاده می‌شود. همانطور که در ابتدای این مطلب عرض کردم؛ یک متخصص سئو ضرورتی ندارد به صورت کامل با تمام کدهای HTML آشنا باشد اما حتما باید با کدهای مهم HTML آشنا باشد.

http://atours.ir

اگر می خواهید بررسی کنید که آیا محتوای شما در جای دیگری در وب تکرار شده است یا خیر، از یک بررسی کننده سرقت مانند Copyscape استفاده کنید. هنگامی که طراحی سایت به خوبی انجام نمی شود، کاربر نمی تواند با سایت شما ارتباط برقرار نماید. این امر باعث می شود تا ترافیکی که وارد سایت شما شده است، هدر برود. اما اگر اجزای طراحی سایت و سئو با هم هماهنگ باشند، کاربر در زمان استفاده از سایت شما به راحتی به هدف خود می رسد. عواملی مانند رنگ، اندازه و نوع فونت (خط) می توانند خوانایی متن را کاهش دهند.

  • پنل دانش گوگل شامل آدرس، تلفن و نام مجموعه شما است که در پایین نقشه به نمایش در می‌آید.
  • ممکن است در یک حوزه بتوان در 3 ماه موفقیت های مهمی کسب کرد ولی در حوزه دیگری بیش از یک سال زمان لازم باشد.
  • برای دریافت خدمات در حوزه سئو پیشنهاد میکنیم در ساعات اداری با بخش مشاوره وبسیما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در این زمینه دریافت کنید.
  • شما وب‌سایت خودتان را در قالب مجموعه‌ای از گرافیک‌ها، رنگ‌ها، متن و لینک‌های آن می‌بینید.

مطالب مرتبط