سئو چیست؟ SEO یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو | xeroseo

بک لینک‌ از ابتدای پیدایش موتورهای جستجو به عنوان یک فاکتور مهم در رنکینگ سایت در نظر گرفته می‌شد و هنوز هم یکی از فاکتورهای مهم در سئو سایت است. مقایسه نتایج جستجو برای دو کلمه متفاوت «قهوه» و «قهوه ساز»همانظور که مشخص است نیت کاربر از جستجوی کلمه قهوه کسب اطلاعات درباره قهوه است. اما کاربری که کلمه قهوه ساز رو جستجو می‌کند قصد خرید دستگاه قهوه ساز را دارد. پس صفحه دسته بندی قهوه ساز باید برای کلمه قهوه ساز بهینه سازی شود. اگر قصد دارید برای کلمه قهوه هم رتبه بگیرید باید یک مقاله جامع هم در مورد قهوه بنویسید و در قسمت بلاگ سایت بارگذاری و سئو کنید.

الگوریتم پیج‌رنک چیست؟

CSS مخفف عبارت و زبانی برای ایجاد تغییرات در اسنادی است که به زبان‌های نشانه گذاری (مثل HTML) نوشته شده اند. HTML را بعنوان اسلکت و استخوان‌بندی یک سازه و CSS را بعنوان اجزایی برای زیبا سازی ظاهری آن در‌نظر بگیرید. CSS به توسعه دهندگان وب امکان ایجاد تغییرات ظاهری در صفحات وب را می‌دهد. تغییراتی همچون تغییر فونت، سایز و رنگ عناصر (مثل متن‌ها و لینک‌ها). یعنی به شما این امکان را می‌دهد تا قالب سایت خود را طراحی نمایید، سایت خود را برای نمایش در دستگاه‌های مختلف مثل موبایل و ویندوز واکنش گرا سازید و فونت و رنگ اجزای مختلف صفحات سایتتان را شخصی سازی کنید.

http://atours.ir

نکته ای که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید این است که سایتی که قصد لینک دادن به آن را دارید، دچار مزاجات گوگل نشده نباشد زیرا یک لینک از یک سایت جریمه شده می تواند اعتبار وب سایت شما را کاهش دهد. هنگام دریافت لینک از سایت های دیگر، مراقب لینک های غیر دائمی باشید. بک لینک های بی کیفیت باعث می شود که سایت در موتورهای جستجو بی ارزش و حتی اسپم در نظر گرفته شود.

  • زمانی که سئو میتواند به شما با حضور در تیم های مارکتینگ صرفه جویی بودجه را یاد آور شود در خیلی از امورات زندگی شخصیتان نقش خود را ایفا می کند.
  • این الگوریتم به این معنی است که ممکن است سایتی ناگهان از صفحه ششم نتایج به جایگاه اول تغییر موقعیت دهد ولی این تغییر جایگاه موقتی است.
  • اگر کارهای بالا رو انجام دادید و به نتیجه رسیدید دوتا حالت داره، یا رقیب تون داره بهتر از شما سئو و هزینه میکنه و یا اینکه موارد گرفته شده رو اشتباه انجام دادید.
  • من فکر می‌کنم گوگل می‌تواند نوع جستجو را درک کند و سپس متوجه شود پوگو استیکینگ طبیعی برای این کلمه کلیدی چگونه است.
  • بعد از آن، مسیر بهینه سازی سایت هموار شده است و شما به راحتی می توانید به دیگر بخش های سئو سایت بپردازید و بهترین نتیجه را بگیرید.

در واقع هیچ عامل مجله خبری زیرو سئوی وجود ندارد، چون تمام اقدامات این فرآیند مهم هستند. اما اگر بخواهیم یک بخش کلیدی را بیشتر مورد توجه قرار دهیم، محتوا است. یعنی اطلاعات با کیفیت و دقیقی باید به مخاطبان خود ارائه دهید تا موتورهای جستجو اعتبار صفحات شما را تایید کنند. در این صورت است که می‌توانید بخش‌های دیگر سئو را هم به خوبی انجام دهید و نتیجه مطلوبی دریافت کنید. با رشد مداوم اینترنت، موتورهای جستجوی جدیدی ظاهر شدند که از الگوریتم های پیچیده تری برای رتبه بندی استفاده می کردند. پیشرفت های صورت گرفته در زمینه سئو باعث شدند تا سایت ها فعالیت های زیادی برای بیشتر دیده شدن انجام دهند.

ریسپانسیو بودن سایت یا هماهنگی با گوشی‌های موبایل

انتشار محتوا با رعایت اصول سئو محتوا به زنده بودن وب سایت تون کمک می کنه. اگر شما هم کسب و کارتون توی بستر سایت هست و نیاز به محتوا دارید کافیه توی گوگل سفارش محتوا رو سرچ کنید تا کلی سایت که این سرویس رو ارائه میدن براتون بیاره بالا. درحال حاضر قیمت محتوا از کلمه ای ۵۰ تومان هست تا کلمه ای ۳۰۰ تومان. ولی به نظرم شما به قیمت توجه نکنید، کیفیت رو همیشه بذارید توی الویت کارتون. در این روش سئوکار به جای صبر کردن، سعی می‌کند به کمک یک سری تکنیک‌های سئو حرفه‌ای و البته غیرقانونی، موتورهای جستجو را فریب داده و سریعا به نتایج اول صعود کند. در نتایج جستجو، گوگل به صفحاتی که مرتبط و معتبر باشند لینک می‌دهد و این آن برگ برنده‌ایست که به سایت شما اصالت و آبرو می‌بخشد.

یک متخصص سئو تا چه حد باید به زبان‌های برنامه‌نویسی مسلط باشد؟

مطالب مرتبط