سئو چیست ؟ راهنما و مفاهیم SEO به زبان ساده فرادرس مجله‌ | xeroseo

اگر فردی با یک IP یکسان، دوبار از یک سایت بازدید کند، دو بازدید به حساب خواهد آمد. در‌حقیقت، وبلاگ نوعی وبسایت است که توسط یک فرد یا گروه کوچکی از افراد اداره می‌شود. تنها تفاوت عمده وبلاگ با وبسایت این است که وبلاگ مرتبا با محتوای جدید بروز‌رسانی می‌شود و محتوا‌های آن به ترتیب زمانی معکوس نمایش داده می‌شوند (پست‌های جدید اول قرار می‌گیرند). علاوه بر اینکه وبسایت‌ها ماهیتی استاتیک (ثابت) دارند و مکررا بروز‌رسانی نمی‌شوند، محتوا‌های آن‌ها نیز در صفحات مختلف دسته بندی می‌شوند.

http://atours.ir

بنابراین، در طراحی و سئوی سایت باید به مقدار فضای خالی، فاصله بین خطوط، تصاویر و … توجه نمود. پیوندهایی اضافه کنید که خوانندگان را به محتوای مرتبط هدایت می کند. پیوندهای خارجی خوب تمایل دارند به محتوای مرتبط اشاره کنند. نمونه هایی از مواردی که ممکن است به آن پیوند دهید شامل آمار، اینفوگرافیک، ویدیو و غیره است. گوگل و سایر موتورهای جستجو برای کاربران ارزش قائل هستند و می‌خواهند مرتبط ‌ترین نتایج را نشان دهند.

گوگل چطور کار می‌کند؟

سلام وقت بخیر، من یک سایت دارم با نزدیک به 100 مطلب که توسط خودمون به صورت اختصاصی تولید شده. از نظر فنی چیزی به اسم لینک فالو وجود ندارد زیرا خصیصه‌ای تحت عنوان “dofollow” وجود ندارد. این عبارت صرفا برای تمیز دادن لینک‌های معمولی از لینک‌های نوفالو ابداع شد. در تاریخ 5 مارس سایت Moz الگوریتم محاسبه اعتبار دامنه را به روزرسانی کرده است و تقریبا تمام سایت ها با افت یا تغییرات شدید مواجه شدند. در نتیجه این عدد به تنهایی معیار مناسبی برای سنجش اعتبار سایت شما نیست و مقایسه آن با اعتبار سایت های رقیب میتواند معیار دقیق تری باشد.

انواع لینک در سئو

هنگامی که آدرس یک سایت را در مرورگری مانند گوگل وارد می کنید، اطلاعات موجود در هاست نمایش داده می شود. این عوامل موجب می شوند تا سایت موردنظر بر روی این هاست، در مسیر رشد و بهبود قرار بگیرد. البته این امر زمانی میسر می شود که شرایط دیگر تامین شده باشند. هر چقدر سرعت ایندکس مطالب بیشتر باشد، بر روی سئوی سایت تاثیر می گذارد و رتبه سایت را نسبت به سایر رقبا افزایش می دهد.

۷. یواست سئو

می‌پرسید یعنی چه؟ معتبر بودن مجله خبری زیرو سئو‌ها براساس تعداد و کیفیت وبسایت‌هایی که لینک گرفته شده مشخص می‌شود. به عبارت ساده‌تر وبسایت شما می‌تواند تا زمانی که از سایر صفحات لینک می‌گیرد در گوگل رتبه‌بندی شود. شاید این ضرب‌المثل را شنیده باشید که می‌ گوید همیشه حق با مشتری است! در واقع کسب رضایت مشتری همیشه مهم است چرا که سرمایه‌ ی سایت و کسب و کار ما مشتریان ما هستند! در واقع شما باید با بهینه سازی پیشرفته سایت خود و بهبود اطلاعات سایت در زمینه‌ های محصولات و ارتباط با شما این رضایت را به دست آورید. صفحات پشتیبانی و تماس با ما سایت باید دارای اطلاعات دقیقی باشد و به اکثر سوالات کاربران، پاسخ قانع کننده‌ ای بدهد.

  • یکی از بهترین تکنیک های سئو و افزایش رتبه نزد موتور های جستجو ، اینه که به ریخت و قیافه وب سایت هم توجه کنیم.
  • اگر یک صفحه وب، صفحات دیگری را که از نظر موضوعی مرتبط بوده پوشش دهد، صفحه والد محسوب می‌شود.
  • از نظر زمانی هم، معمولاً ظرف 1 ماه می‌تونید نتیجه کلی رو تحلیل کنید، هر چند تاثیرگذاری این کار ظرف یک هفته هم خودش رو نشون میده.
  • سلام، جریمه شدن از سمت گوگل معمولا به خاطر تکنیکهای کلاه سیاه سئو و لینک سازی بصورت انبوه هست.

مطالب مرتبط