آیا افزایش سرعت صفحات برای محتوای مفید در گوگل حساب می شود؟


سوال این هفته Ask An SEO از کریستوفر است که می پرسد:

“آیا عملکرد سرعت صفحه بخشی از به روز رسانی “محتوای مفید” نیز هست؟ اگر کاربران آن را مفید ندانند، ممکن است به طور بالقوه بر عملکرد تأثیر بگذارد؟

سوال عالی، کریستوفر – و سوالی که در بسیاری از جلسات پرسیده می شود.

خیر، بهبود یا کاهش سرعت صفحه به شما در به‌روزرسانی محتوای مفید Google کمکی نمی‌کند.

سرعت صفحه یک کار فنی سئو است که هم به صورت مثبت و هم منفی بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد، اما ربطی به محتوای صفحه ندارد.

اگرچه یک وب‌سایت سریع برای کاربر «مفید» است و می‌تواند «محتوا» را سریع‌تر به آن‌ها برساند، اما سرعت تحویل کیفیت اطلاعات روی خود صفحه را منعکس نمی‌کند.

به روز رسانی محتوای مفید اصلاحی در الگوریتم است که طبقه بندی کننده ای در مورد اینکه آیا صفحه حاوی اطلاعات مفیدی به عبارت جستجو است اضافه می کند.

اگر وب‌سایت شما در حین به‌روزرسانی محتوای مفید غوطه‌ور شد، مهم است که از دیدگاه محتوا به آن نگاه کنید و نه از جنبه فنی سئو.

برخی از اشتباهات رایجی که در مورد از دست دادن به روز رسانی محتوای مفید می بینم عبارتند از:

  • دفن اطلاعات اصلی در پایین صفحه در مقابل نشان دادن آن در بالا.
  • اضافه کردن کرک، حقایق سرگرم‌کننده و جوک‌ها برای رسیدن به حداقل تعداد کلمات (که در سئو واقعی چیزی نیست).
  • عدم استفاده از قالب بندی مناسب برای آسان کردن یافتن و دیدن محتوا (برای کاربران، نه موتورهای جستجو).
  • پاسخ دادن به پرسش با عبارات گیج کننده یا پاسخ های پیچیده.
  • استفاده از اشکال دیگر رسانه (اگرچه این موضوع ذهنی است).

دفن پاسخ

به تلاش برای تغییر ترموستات یا یادگیری پخت نان خمیر ترش فکر کنید.

اگر به دنبال پاسخ در گوگل هستید، فقط می خواهید بدانید که چگونه این کار را انجام دهید.

وقتی یک وب‌سایت اطلاعات زیر پاراگراف‌های داستان سرایی را در مورد اولین باری که نویسنده این کار را انجام می‌دهد، چرایی اهمیت آن برای آنها و دلایلی که باید یاد بگیرند را پنهان می‌کند، می‌تواند خوانندگان را ناامید کند.

اگر وب‌سایت دیگری دارای مقدار مساوی EEAT باشد، جنبه‌های فنی تقریباً یکسان هستند (طرحواره، سرعت، و غیره…)، اما یافتن پاسخ آنها در بالای پست آسان‌تر است، که تجربه کاربر بهتری است و باعث می‌شود « محتوا مفیدتر است؟

کل کار یک موتور جستجو این است که مرتبط ترین پاسخ را در سریع ترین زمان و به راحتی جذب کند. به همین دلیل قرار دادن پاسخ در بالا در مقابل زیر استوری شخصی شما مفیدتر است.

تعداد کلمات و کرک

بسیاری از تولیدکنندگان محتوا هنوز معتقدند که گوگل به حداقل کلمات نیاز دارد. به روز رسانی محتوای مفید باید به این پایان می داد، اما اینطور نشد.

وقتی جوک ها و محتوای پرکننده را اضافه می کنید زیرا باید به حداقل برسید، ارتباط را از پرس و جو و پاسخ حذف می کنید. و این خیلی اتفاق می افتد.

بله، جوک ها می توانند سرگرم کننده باشند – همانطور که ارجاعات فیلم نیز ممکن است – اما مفید نیستند. حواسشون پرت میشه

مهم است که به زمانی که بیش از حد دارید توجه کنید. کاربر نهایی ممکن است از یک زوج لذت ببرد، اما آن را به حداقل برسانید تا با یافتن راه حل، از پست شما نیز بهره مند شوند.

و گزینه های زیادی برای جایگزینی کرک با گوشت دارید.

سعی کنید مثال هایی اضافه کنید که می توانند معادلات و محاسبات را شامل شوند.

می‌توانید قالب‌های قابل دانلود و ساخت ویجت‌ها را برای ارائه راه‌حل‌ها (ماشین‌حساب، تخمین‌گر، و غیره) و اینفوگرافیک‌هایی بسازید که می‌توانند به‌عنوان راهنما مورد استفاده قرار گیرند تا به فرد اطلاع دهید که در طول فرآیند به دنبال چه چیزی است.

اینها ویژگی هایی هستند که بر روی موضوع ایجاد می شوند و به شما امکان می دهند “محتوای مفید” بیشتری اضافه کنید که راه حلی برای مشکل کاربر ارائه می دهد.

قالب بندی

برخی از پرسش ها به پاسخ های طولانی نیاز دارند و این پاسخ های طولانی دارای موضوعات فرعی هستند.

به همین دلیل است که قالب بندی محتوای شما به درستی در UX و SEO به خوبی اجرا می شود، به خصوص با به روز رسانی محتوای مفید.

قالب بندی با مشخص کردن جریان صفحه شروع می شود.

آیا همه چیز مرتب است و آیا فرد می تواند با استفاده از اطلاعاتی که قبل از آن آمده است، مرحله بعدی را تکمیل کند؟

اگر آنها مجبورند برای یادگیری ادامه مطلب را مطالعه کنند، این کار چندان مفید نیست و ممکن است بخواهید ترتیب موضوعات و موضوعات فرعی را تغییر دهید.

قالب بندی همچنین شامل:

  • فهرست مطالب و پیوندهای پرش.
  • سرصفحه ها
  • لیست های گلوله
  • جداول.
  • تورفتگی ها
  • جسورانه.

اگر فرآیندی را در یک پاراگراف نوشتید، سعی کنید آن را در یک لیست مرتب شده قرار دهید.

هنگام مقایسه دو یا چند چیز، جداول به راحتی قابل جذب هستند و می توانید با استفاده از پاراگراف های بالا یا پایین آن، در مورد هر جنبه مهم بیشتر توضیح دهید.

کلمات گیج کننده و پاسخ های پیچیده

بله، سطوح خواندن وجود دارد و تفاوت مخاطبان وجود دارد.

اگر به شخصی در یادگیری زبان انگلیسی در مقابل اشتراک گذاری یک مطالعه پزشکی با جراحان مغز و اعصاب دارای مجوز کمک می کنید، نوشتن در سطوح مختلف حیاتی است.

اما فقط به این دلیل که باید در سطح بالاتر یا پایین تر بنویسید به این معنی نیست که پاسخ های شما گیج کننده باشد. شما هنوز باید پاسخ را به گونه ای ارائه دهید که اکثریت بتوانند آن را درک کنند. این چیزی است که آن را “مفید” می کند.

من از ابزارهای نقشه برداری کلیک، اسکرول و استروک استفاده می کنم تا ببینم مردم کجا گیر می کنند و وقتی فکر می کنم چیزی خیلی گیج کننده است برجسته می شوند.

می توانید اندازه گیری خوبی از زمان خروج آنها برای یافتن پاسخی در مورد پاراگراف یا دوباره خواندن آن چندین بار بدست آورید.

اگر به این موارد دسترسی ندارید، از یک گروه آزمایشی استفاده کنید. 10 نفر را که در بین مخاطبان هدف هستند پیدا کنید و از آنها بخواهید که پاراگراف یا بخش را با صدای بلند بخوانند. اگر آنها برای خواندن آن مشکل دارند و پس از خواندن آن برای شما نمی توانند به سؤالات پاسخ دهند، مشخص نیست.

اکنون از هر فردی که تلاش کرده است بپرسید که چه چیزی گیج کننده است و کدام قسمت ها را توضیح دهد. اگر جملات یا مثال ها را برجسته کنند، حتی بهتر است. این بدان معناست که آنها ابتدا باید تغییر کنند.

این آموخته ها را بگیرید و سعی کنید نسخه را بازنویسی کنید تا نیازهای آنها را برآورده کنید، سپس آن را به آنها ارائه دهید و ببینید آیا آنها متوجه می شوند یا خیر. اگر انجام دهند، عالی است.

می‌توانید آخرین مرحله را بردارید و نسخه جدید را با چند کاربر مرتبط با جمعیت‌شناسی به اشتراک بگذارید.

اگر همه آن‌ها متوجه می‌شوند و همان قسمت‌ها را مکث یا تکرار نمی‌کنند، اکنون یک پاسخ مفید ایجاد کرده‌اید.

از انواع رسانه های دیگر استفاده کنید

آخرین مرحله استفاده از انواع رسانه های دیگر است.

متن نوشته شده هنوز حیاتی است – موتورهای جستجو را تغذیه می کند – اما همیشه راه حل کاملی نیست. برخی چیزها با تصاویر و صداها بهتر هستند، و شما راه های زیادی برای ترکیب آنها دارید.

  • ویدیوهای جاسازی شده
  • گیف یا تصاویر
  • کلیپ های صوتی
  • اینفوگرافیک
  • نمودار.
  • قابل چاپ

به افراد راه‌هایی بدهید تا فرآیند را ببینند، بشنوند که صداها چگونه باید باشد، و راهنمایی داشته باشند که می‌توانند در حین پیاده‌سازی بدون رایانه برای نگاه کردن یا دستگاهی در مقابلشان برای پیمایش استفاده کنند.

اینها راه هایی برای مفیدتر کردن محتوای شما و در برخی موارد، جذب بک لینک طبیعی هستند.

به‌روزرسانی محتوای مفید درباره ایجاد محتوای مفید است تا Google بتواند اطلاعات مفیدی را در قالبی آسان برای جستجوگران ارائه کند.

اگرچه سرعت صفحه یک بار در وب سایت شما سریعتر به کاربر نهایی پاسخ می دهد، اما سرعت صفحه تغییری در عبارت و محتوای ارائه شده ایجاد نمی کند.

به همین دلیل است که سرعت سن بخشی از به روز رسانی محتوای مفید نیست.

من امیدوارم که این کمک کند، و از شما برای سوال متشکرم!

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: BestForBest/Shutterstock





منبع

مطالب مرتبط