سئو چیست بهینه سازی موتور جستجو سئو سایت نسیم اطلس | xeroseo

«مجازات‌های گوگل» به معنای اثرات یا پیامدهایی منفی هستند که رده‌بندی یک وب‌سایت را تحت الشعاع قرار می‌دهند. این مجازات‌ها در واقع فعالیت‌هایی دستی هستند که از سوی گوگل و برای مقابله با تاکتیک‌های نادرست سئو به کار بسته می‌شوند. امروز که شما دارید این مقاله سئو شده را مطالعه می‌کنید‌ میهن وردپرس ماهانه ده‌ها میلیون تومان هزینه تبلیغات می‌کند تا به‌غیراز ورودی از مقالات و محتواها از طریق جست‌وجو مستقیم سایت نیز داشته باشد. در این صورت است که هم سئو خوبی خواهید داشت و هم بعد از سئو جایگاه خود را تثبیت می‌کنید.

http://atours.irمجله خبری زیرو سئو‌های جستجو از‌جمله گوگل، کلمات بسیار رایج را نادیده می‌گیرند تا اینگونه بتوانند فضای پایگاه داده خود را خالی نگه داشته و به فرآیند‌های کرال و ایندکس خود سرعت ببخشند. کلماتی مثل از،به، با، در، بر و برای که به خودی خود معنی نمی‌دهند و بر نتایج جستجو نیز تاثیری نخواهند گذاشت. برای مثال وقتی شما عبارت “اصطلاحات رایج در سئو” را جستجو کنید، کلمه “در” معنی کلمات قبل و بعد خود را تغییر نمی‌دهد. درنتیجه، موتور جستجو آن را نادیده گرفته و نتایج موجود برای “اصطلاحات رایج سئو” را فراهم می‌آورد. وقتی مطلب شما به درد کاربر نخوره و صرفا با یه سری جملات بی سر و ته و بی معنی مواجه بشه، گوگل اصلا جایگاه خوبی به شما نمیده. چون رفتار کاربران در صفحه سایت شماست که برای گوگل مهمه، وقتی کاربر زود صفحه سایت شما را ببنده و مدت زیادی توی سایتتون نمونه جایگاهتون میاد پایین.

ویژگی‌های شرکت‌/فرد ارائه دهنده خدمات

مهندسین سئو به دنبال روش هایی بودند تا بتوانند رتبه بندی سایت را افزایش دهند. برای رسیدن به این هدف از روش های اخلاقی و غیر اخلاقی استفاده کردند. در آن زمان مهندسین می توانستند از طریق دستکاری سایت، به هدف خود برسند.

  • در ادامه همین صفحه به موضوع اسکیما مارک‌آپ خواهیم پرداخت اما فعلا در همین حد توضیح می‌دهم که اسکیمای product باعث می‌شود گوگل متوجه شود؛ این صفحه مربوط به یک محصول است.
  • بهترین مسیر پیشنهادی ما برای یادگیری عمیق و کاربردی سئو در همان ویدیو “نقطه صفر سئو” به صورت کامل توضیح داده شده است.
  • در صفحه آموزش سئو رایگان به طور کامل به استراتژی و تحقیق کلمه کلیدی پرداخته شده است که شما می‌توانید با مراجعه به این صفحه به طور کامل با این مرحله حساس آشنا شده و انجام و پیاده‌سازی آن را یاد بگیرید.
  • وقتی یک کاربر از‌طریق یک بروزر از وبسایتی بازدید می‌کند، یک کوکی روی کامپیوتر او ذخیره می‌شود که شامل داده‌هایی است که برای شناسایی مرورگر مربوطه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • همچنین فایل robots.txt را چک کنید که هیچ کدام از آدرس صفحات سایتتان که می‌خواهید ایندکس شوند مسدود نباشد.

رفتار کاربران یکی از فاکتور های مهم و تاثیر گذار در رتبه بندی است. هر چقدر یک کاربر بیشتر در یک صفحه بماند، برای گوگل این معنی را دارد که آن صفحه یک صفحه کاملاً ارزشمند است و توانسته نظر کاربر را جلب کند. از طرف دیگر، اگر کاربر سایت را در مدت زمان کوتاهی ببندد، گوگل متوجه می شود که آن صفحه به هر دلیلی برای کاربر مفید نبوده است. محتوا می تواند تاثیر مستقیم یا تاثیر غیر مستقیم بر روی سئو داشته باشد. گوگل برای آنکه رضایت کاربران را جلب کند، سعی می کند تا صفحه را رتبه بندی کند که محتوای ارزشمندتری داشته باشد.

مراحل اصلی انجام سئو (SEO) به صورت هدفمند

این دسته بندی سئوی کلاه سیاه است که در مقابل سئوی کلاه سفید قرار می گیرد. سئو ممکن است شامل انواع مختلف جستجو باشد، از جمله جستجوی تصویر، ویدئو، مقالات، اخبار، و نقشه. سئوی یک وب سایت از منظرهای مختلف و براساس معیارهای متعدد، توسط موتورهای جستجو بررسی و بازبینی می شود. قبل از اینکه بدانیم هدف سئو چیست و چه کاربردی دارد، بهتر است نگاه مختصری به پیشینه آن بیندازیم.

ریچ اسنیپت چیست؟

مطالب مرتبط