سئو چیست seo چیست معنای بهینه سازی سایت چیست؟ | xeroseo

از سال ۱۳۹۴ شروع به‌کار کردیم و هدف ما کمک به شما برای ساخت یک کسب‌و‌کار اینترنتی موفق است. اما چطور؟ بهترین سایت‌ساز دنیا را ساخته‌ایم که بیش از ۲۵۰۰ وب‌سایت از آن استفاده می‌کنند. هر دو در مکانی مناسب و موردنیاز قرار می‌گیرند یا حتی ممکن است تکی موردنیاز باشند؛ پس هیچ یک از آنها از دیگری بهتر نیست و درواقع هرکدام دارای انواع ویژگی و خصوصیاتی هستند. در نهایت تصمیم می‌گیریم که می‌خواهیم چه نوع سئوکاری باشیم. اگر کلاه سفید را انتخاب کردیم پس این سایت مناسب شماست و اگر می‌خواهید سئوکار کلاه‌سیاه و کلاه خاکستری باشید، پیشنهاد می‌کنیم با اینترنت و گوگل خداحافظی کنید.

Text to HTML Ratio چیست و چرا در سئو اهمیت دارد؟

در ساختار سلسله مراتبی، شما برای صفحات، طبقه بندی و ترتیب خاصی در‌نظر می‌گیرید. اگر یک صفحه وب، صفحات دیگری را که از نظر موضوعی مرتبط بوده پوشش دهد، صفحه والد محسوب می‌شود. همچنین، زیر صفحات آن، صفحات فرزند به حساب می‌آیند و نمی‌توانند بدون صفحه والد وجود داشته باشند.

Link Bait یا طعمه لینک چیست و چه کاربردی دارد؟

مثلا یکی از بهترین استراتژی‌ها این است که صفحات مهم سایت بیشترین لینک داخلی را دریافت کنند. این الگوریتم‌ها باعث شد نتایج جستجو تا حد زیادی بهتر و باکیفیت‌تر شوند. گوگل با رونمایی از الگوریتم پیج‌رنک و محاسبه ارزش لینک‌ها باعث شد، نتایج جستجو تا حدی بهتر شود. به خاطر داشته باشید که همه موارد بینابینی مشکل ساز نیستند.

http://atours.ir

در ابتدا، گوگل بر روی معیارهایی مانند تعداد کلمات کلیدی، عنوان بندی ها، تگ ها، لینک ها و ساختار سایت تمرکز کرد. یک ابزار کاربردی برای سئو سایت است که برای جستجوی کلمه کلیدی می توان از آن استفاده کرد. این ابزار رایگان به شما کمک می کند تا راحت تر کلمات کلیدی سایت خود را پیدا کنید. کلمات کلیدی نقش مهمی در سئو سایت و افزایش میزان بازدید آن دارند. اگر شما کلمه کلیدی موردنظر خود را در آن وارد کنید، یک لیست از کلمات کلیدی کاربردی و مرتبط را به شما تحویل می دهد. برای اینکه سایت شما در نتایج گوگل دیده شود، در ابتدا باید مطالب آن ایندکس شوند.

  • من یکبار دوره سئو رو بطور کامل رفتم ولی الان برای رسیدن به صفحه اول گوگل مشکل دارم و بعد از 5ماه فعالیت هنوز کلمه کلیدی از صفحه 3 بالاتر نیومده.
  • به عنوان مثال کلمات کلیدی این مقاله عبارت “سئو چیست“،”سئو سایت” و “سئو به زبان ساده” می‌باشد که شما با جستجوی این عبارات و یا عبارات مرتبط، به این مقاله راه پیدا کردید.
  • در واقع سئوکار کلاه خاکستری تلفیقی از سئوکار کلاه سفید و سئوکار کلاه سیاه است.
  • شما می توانید با سئو اصولی و هدفمند، افرادی را با سایت تان آشنا کنید که دقیقا به دنبال شما (محصول یا خدمات) می گردند و به راحتی می توانید آن ها را از مشتری بالقوه به مشتری بالفعل تبدیل کنید.
  • به روز رسانی مداوم و نبرد با رقبای خود به این معنی است که همیشه کاری برای انجام دادن وجود دارد، ناگفته نماند که هنوز می توانید کارهایی را که قبلا انجام داده اید بهبود بخشید.

در سال 1993، Excite که یک پورتال خدمات آنلاین است انقلابی در طبقه مجله خبری زیرو سئو اطلاعات بوجود آورد و سپس در سال 1994 Alta ،Yahoo و دیگر موتورهای جستجو وارد صحنه شدند. بر اساس شواهد موجود پیشینه واژه سئو به سال 1997 برمی‌گردد. گرفتن رتبه بالا در موتورهای جستجو در سال 1997 هنوز یک مفهوم تازه بود.

مطالب مرتبط