ماژول چیست و چه کابردی دارد؟ معرفی انواع ماژول الکترونیکی | asilight

انواع ماژول های سوئیچ رله موجود در بازار شامل سوئیچ نبرد، سوئیچ کنترل نور، رله SPDT، رله خرابی برق و بسیاری از ماژول های دیگر می باشد. برنامه نویسی ماژولار به توسعه برنامه هایی کمک می کند که خواندن آن ها بسیار آسان تر باشد. زیرا می توان آن ها را به عنوان توابع تعریف شده توسط کاربر فعال کرد. دنبال کردن برنامه ای که دارای عملکرد های متعدد است راحت تر است، در حالی که دنبال کردن برنامه ای که عملکردی ندارد بسیار سخت تر است. برنامه نویسی ماژولار اجازه می دهد تا توسعه با تقسیم یک برنامه به برنامه های کوچک تر به منظور اجرای انواع وظایف تقسیم شود.

موتورها

هیچ کدام از داده‌های داخل و خارج ماژول با هم ارتباط ندارند. در ادامه این بخش به بررسی ماژول در سخت افزار کامپیوتر پرداخته شده است. تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. پرداخت آسان و دریافت به هر روشی که شما بخواهید، همان تفاوتی است که یک خرید اینترنتی در سرعت زندگی امروز کلان‌شهرها به ماژول شما هدیه می‌دهد. شما برای خریدتان وقت نمی‌گذارید، آن‌چه را که نیاز دارید خودش را به شما خواهد رساند. ماژول سنجش نور LDRبا استفاده از این ماژول می توانید به راحتی در مقابل شدت نور و تاریکی دستگا..

ماژول‌ها با مشخصات مختلف و توسط برندهای گوناگونی تولید می‌شوند و با توجه به قابلیتی که ارائه می‌کنند قیمت‌گذاری می‌شوند. با اتصال چند ماژول الکترونیکی مختلف به هم می‌توان پروژه‌های بزرگی را با کمترین هزینه به پایان رساند. در این بخش از مطلب چند ماژول الکترونیکی مختلف را معرفی می‌کنیم.

ماژول چیست و چه کابردی دارد؟ معرفی انواع ماژول الکترونیکی | asilight ماژول های الکترونیکی مجموعه‌ ای است که شامل چندین مؤلفه قدرت، عمدتاً دستگاه‌ های نیمه‌ رسانای قدرتی است که به‌ طور مناسب برای انجام یک عملکرد خاص به هم متصل شده ‌اند. این ماژول ها نیاز اساسی هر مهندس الکترونیکی است که می خواهد پروژه های خود را بسازد. این ماژول ها شامل موارد متعددی هستند که کارایی مخصوص به خود را دارند. در این مقاله ی آموزشگاه فن آموزان ضمن تعریف ماژول ها و کاربرد آن ها، با انواع ماژول های پر کاربرد در صنعت الکترونیک آشنا خواهید شد. هر کدام از این بخش‌ها شامل همه مواردی است که برای انجام عملکردها در آن بخش از برنامه مورد نیاز هستند.

  • مثل یک عملیات ریاضی که یک برنامه‌نویس آن را می‌نویسد و دیگر برنامه‌نویس‌ها نیز می‌توانند با توجه به پروژه‌ی نرم‌افزاری خود از آن استفاده کنند.
  • ترکیب کردن ماژول‌های ایجاد شده با هم یک کار چالشی و دشوار به حساب می‌آید.
  • از آنجایی که هر ماژول با سیم کشی سرب متصل می شود، برش و اتصال مجدد آن ها بسیار آسان است و تقریباً برای هر پروژه ای مناسب است.
  • ما ماژول های DS3231، DS1307، DS1302، SeeedStudio RTC را در دسترس داریم.

ماهیت ماژول به گونه ای است که می توان آن را به صورت جداگانه بر روی سیستم نصب، جابجا و حتی تعمیر نمود. این قطعات می توانند جهت اجرای یک کاربری واحد و یا چندگانه طراحی و ساخته شوند. ماژول پاور بانک مینی یک خروجی USB 1A این ماژول از دسته ماژول‌های شارژر پاور بانکی است که دارای یک ورودی میکرو USB و یک خروجی 1 آمپر پورت USB است. این محصول شارژر باتری لیتیوم با توانایی کنترل تراز شاژر باطری است و… محافظ شارژ باتری لیتیومی تک سل ماژول محافظ تخلیه، اتصال کوتاه و.. باطری لیتیومی تک سل 2A دارای ولتاژ حفاظت از بار 25.45V ± 25mV و ولتاژ آزادی بیش از اندازه 8.35V ± 50mV، درنگ حفاظت کننده 1.2 ثانیه، ولتاژ حفاظت بیش از…

آی سی

مطالب مرتبط