محتوای سئو شده چیست و چگونه باید باشد؟ بازاریابی محتوا | xeroseo

امروزه با مجله خبری زیرو سئو به آنلاین شدن بسیاری از کسب و کارها، تولید محتوا یونیک یا به عبارتی تولید محتوای حرفه ای، به یک استراتژی بسیار مهم برای بسیاری کسب و کارها محسوب می شود. این درست است که انتخاب کلمات کلیدی بسیار بسیار دشوار است. اینکار در ابتدا، کار جذابی بود اما در حال حاضر به لطف گوگل نیازی به انتخاب کلمات کلیدی نیست (فرض بر این است که اینکار برای سایت خطری ندارد).

  • همیشه هم اینطور نیست که به لانگ تیل کیورد های یک کلمه کلیدی lsi بگوییم.
  • اگر سخت‌گیری کند، دچار جریمه گوگل یا پنالتی گوگل می‌شوید.
  • پس می‌شه نتیجه گرفت که اگه کسب‌وکار ما جایگاه خوبی توی نتایج سرچ گوگل داشته باشه، مخاطب‌های زیادی رو می‌تونه جذب کنه.
  • اما معمولا روی کیفیت محتوایی که به کاربر ارائه می‌شود تاثیر آنچنانی ندارند.
طراحی محتوا فرآیندی است که به شما کمک می کند تا بر اساس نیازهای واقعی کاربر محتوا تولید کنید. این نه تنها به شما کمک می کند تا بفهمید کاربر شما چه می خواهد، بلکه بیشتر بر آنچه کاربر واقعاً نیاز دارد تمرکز می کند. فکر کردن در مورد محتوای خود به این روش به کاربر کمک می کند تا آن محتوا را در زمان نیاز، به زبان و قالب مورد نیاز خود دریافت کند. طراحی محتوا فقط تکنیکی نیست که به شما کمک کند محتوای بهتری تولید کنید. البته، اگر داستان شما کاملاً جدید باشد، به طور خودکار به معنای اصلی بودن آن است. با این حال، ارائه نظر (حرفه ای) خود در مورد یک موضوع خاص نیز به عنوان محتوای اصلی به حساب می آید.

اگر به تازگی وارد دنیای بازاریابی اینترنتی شده‌اید، به احتمال زیاد با اصطلاح سئو تولید محتوا یا سئو محتوا آشنا هستید. سئوی محتوا یکی از مهم‌ترین فاکتورهای سئو باید برای بهبود رتبه سایت در گوگل است که به هیچ‌وجه نباید از آن غافل شد. اگر می‌خواهید در مورد سئو تولید محتوا اطلاعات کاملی را به دست آورید، با ما در این مقاله از آکادمی کاپریلا همراه باشید. معمولا برای اینکه یک کلمه کلیدی بسیار زیاد در محتوا تکرار نشود، باید از کلمات کلیدی مرتبط استفاده شود. این کلمات معمولا معنی همان کلیدواژه اصلی را دارند، اما از نظر ظاهری متفاوت هستند. با توجه به اینکه چگالی کلمه کلیدی مجاز از نظر سئو بین 0.5 الی 2.5 درصد از کل متن است، لذا برای یک محتوای 1000 کلمه ای میتوان حداقل 5 و حداکثر 25 بار از کلمه کلیدی اصلی استفاده کرد.

http://atours.ir

مطلب خیلی خوب و آموزنده ای بود مثل مابقی مطالب سایت خوبتون. فقط من چون برای اولین بار هست اومدم سراغ کار سئو یکم تو پیاده سازیش کلا دچار تردید میشم. برای این کار شما باید یک تحقیقات کلمات کلیدی بر روی لانگ تیل کیورد ها انجام دهید. هیچ کس آنها را نمیخواند ، هیچ ترافیکی از صفحه نتایج سرچ گوگل ندارند و هبچ ترافیکی از صفحات دیگر سایت شما هم به آنها منتقل نمیشود. گوگل صفحه را بررسی میکند و وقتی که در آن صفحه عبارت هایی مثل کلسیم، نوشنیدن و … را میبیند متوجه میشود که این یک صفحه در مورد شیر خوراکی است و با عبارت های مرتبط به شما رتبه میدهد. برای مثال ما در این مقاله قصد داریم با عبارت “سئو محتوا” رتبه بگیریم.

ابزارهای آنالیز تحقیق کلمات کلیدی (معرفی 12 ابزار کاربردی)

آیا می خواهید رتبه سایت خود را در گوگل بهبود بخشید؟ این 23 استراتژی می تواند به شما کمک کند ترافیک ارگانیک را افزایش دهید. بعلاوه اینکه بروزرسانی و تغییر برخی از موفق‌ترین محتواهای شما طول آن‌ها را بیشتر می‌کند و می‌توانند طی مدت زمان بیشتری، بهترین نتایج را کسب کنند (مخصوصاً اگر محتوایی همیشگی باشند). ممکن است تصورتان این باشد که برای بهبود سئو وبسایت خود باید محتوای جدید تولید کنید. گرچه این امر تا حدودی صحیح است اما باید بخش زیادی از زمان و انرژی خود را نیز صرف محتوای موجود خود کنید. مخصوصاً اینکه محتوای فعلی را تغییر داده و یا بروزرسانی کند و همچنین محتوای به درد نخور را حذف کنید. تولید محتوا به شما کمک می‌کنند که با گذشت زمان و در مدت زمان طولانی در رتبه‌بندی حضور داشته باشید.

بخش 3: ساختار ارائه عناوین

مطالب مرتبط