سئو محتوا چیست؟ چگونه محتوایی بنویسیم که در گوگل رتبه بگیرد؟ | xeroseo

همچنین اعلام کرده که “محتوا” یکی از 3 فاکتور مهم رتبه بندی گوگل است. نکته حائز اهمیت در این بین این است که در دادن لینک خروجی زیاده روی نکنید. هرچند لینک‌های خروجی به بهبود متن کمک می‌کند اما تعدد آن‌ها می‌تواند آزاردهنده و ناخوشایند باشد که در این صورت، اثر آن در سئو هم معکوس و منفی خواهد شد. بهترین کار این است که نام‌های تصویر را در حدود 2 تا 4 کلمه نگه دارید.

http://atours.irاولين قدم هم اين است كه ١٠ كلمه را از لیست خود انتخاب كرده و يكى از آنها را آناليز كنيد. هر موضوعى ارزش به اشتراک گذاشته شدن را ندارد، اين عمل همچنان يك عامل كيفى مكمل محسوب ميشود. تنها كافيست بهBuzzSumoسرى بزنيد و كلمه ى كليديتان را وارد كنيد و ببينيد كه تعداد پست ها در مورد کلمه کلیدی مورد نظرتان چقدر است. بطور مثال، شما ميخواهيد “سئو محتوا” را به عنوان كليدواژه انتخاب كنيد. از قبل مقرر كرده ايد كه حجم جستجوى نسبتاً خوبی هم دارد؛ اما ميخواهيد در كيفيت دادن به آن، بيشتر پيش برويد. کافی است عبارت كليدى را كپى كنيد و عملكرد آن را در هر وبسايتى كه خواستيد ببينيد.

  • همچنین فراموش نکنید درگیرشدن کاربر در صفحه بسیار مهم است؛ چرا که به او دوباره اطمینان می‌دهد محتوای شما به‌روز است.
  • نخستین نتایج که برای هر کلمه کلیدی نشان داده می شوند را در نظر بگیرید.
  • اگر دوست دارید یک راست در مورد 11 مرحله تولید محتوای سئو شده مطالعه کنید، اینجا کلیک کنید.

یک راه خمجله خبری زیرو سئو برای شمرده تعداد کلمات کلیدی این است که از ویژگی ” Find” در سند خود استفاده کنید و کلمهٔ کلیدی مورد نظر خود را جستجو کنید. اگر بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده کرده‌اید شروع به اصلاح متن خود کنید و سعی کنید به جای خود کلمهٔ کلیدی از مترادف‌های آن استفاده کنید. متن لینک باید کاملا شفاف و واضح انتخاب شود تا کاربر در هنگام کلیک کردن بداند که انتظار چه محتوایی را داشته باشد.

هدف از آموزش سئو محتوا چیست؟

اینفوگرافیک‌ها خود یکی از ابزارهای جذاب و محبوب بازاریابی محتوایی است که هم می‌تواند توجه کاربران را جلب کند و هم به صورت غیر مستقیم، امتیاز مثبت گوگل را به دنبال داشته باشد. سعی کنید در صورت امکان یک اینفوگرافیک جذاب مرتبط را طراحی کرده و آن را درون مقاله خود بگنجانید. عنوان اصلی محتوا باید جذاب باشد و توجه کاربران را جذب کند و در آن، کلمه کلیدی اصلی به کار برده شود. در سایت‌‌‌های وردپرسی می‌توانید به راحتی تگ h1 را کار ببرید. در سایت‌های غیر وردپرسی نیز با یک کدنویسی ساده، این کار به راحتی امکان‌پذیر است.

بلایی که کنیبالیزیشن بر سر سایت می آورد!

این ابزار ها اطلاعات بسیار زیادی راجع به کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل آن ها برای رقابت، ردیابی موقعیت جغرافیایی کلمه کلیدی و ویژگی های مفید دیگر ارائه می دهند. بسیاری از مبتدیان فقط از حدس های خود برای نوشتن درباره موضوعاتی که احساس می کنند کاربرانشان علاقه مند هستند استفاده کنند. شما نباید به حدس های کور متکی باشید، به ویژه هنگامی که می توانید با ابزار های مختلف بهترین کلمه کلیدی را برای نوشته خود پیدا کنید.

آموزش سئو و بهينه سازي محتوا

مطالب مرتبط