معرفی فیلم های ترسناک ایرانی که شما را تا مرز سکته میبرد!-آل اسکیپ

معرفی فیلم های ترسناک ایرانی که شما را تا مرز سکته میبرد!-آل اسکیپ

فراگیری تاکتیک‌های بازی آسان است، اما استاد شدن در در آن سخت به نظر می‌آید. فضاسازی دلهره‌آور،‌ صداهای وحشتناک شما را واقعا می‌ترساند. اغلب این بازی‌ها به صورت آنلاین اجرا می‌شوند، اما نگران نباشید چند بازی آفلاین نیز معرفی خواهیم کرد که در صورت عدم دسترسی به اینترنت بتوانید همچنان از تجربه‌ی ترس لذت ببرید. این دو پسر از حصار بیرون پریدند و از جاده فرار کردند و با وحشت فریاد کشیدند تا زمانی که به خانه های خود رسیدند. آنها سعی کردند به والدین و دوستانشان در مورد چیزی که آن شب دیده بودند ، بگویند ، اما هیچ کس حرف آنها را باور نکرد. از شوهرم خواستم که از هم جدا شویم دیگر توان مبارزه با آنها را نداشتم روز ها در حین جمع وجور کردن خانه ناگهان بویی حس کردم بویی عجیب بود می فهمیدم الان سراغم می آیند و مرا به قلعه می برند و کتک می زنند.

فیلم ملاقات به موفقیت بزرگی در گیشه دست پیدا کرد و موفق شد مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کند؛ این فیلم که با بودجه 5 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 98.5 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد. کاترین هان، اد اوکسنبولد، پیتر مک‌رابی و بنجامین کنز ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در فیلم ملاقات به ایفای نقش پرداختند. فیلم آنابل به خانه می‌آید که با بودجه 32 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 231 میلیون دلار در گیشه فروش کرد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به مکینا گریس، مدیسون آیسمن، کیتی سرایف، پاتریک ویلسون و ویرا فارمیگا اشاره کرد. یکی دیگر از آثاری که به عنوان ترسناک ترین فیلم جهان 2019 شناخته می‌شود و در لیست فیلم های ترسناک 2019 قرار می‌گیرد، فیلم Escape Room یا اتاق فرار است. اسچات (Bragi F. Schut) و ماریا ملنیک نوشته‌اند و درباره گروهی است که برای بررسی یک سری اتاق‌های فرار فرستاده می‌شوند.

  • مژه های اجنه از مژه های انسان بلند تره و قدرت غیب شدن و طی طریق هم دارن.
  • این اتفاق به دلیل وقوع یک حادثه تصادف رخ داده و حالا ما با او در یک تیمارستان آشنا می‌شویم.
  • او با کار در یک سوپرمارکت روزگار می گذراند و همزمان برای درآمدی بیشتر گاهی در مسابقات کشتی کج کم اهمیت نیز شرکت می کند.
  • اتاق فرار در مشهد از بازی‌های جدیدی است که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و می‌تواند لحظاتی هیجان‌انگیز برای شما به ارمغان بیاورد.
  • این فیلم بدون شک ارزش یک بار تماشا را دارد اما وقتی که داستان به پایان می رسد بسیار آشفته تر از آن خواهید بود که بتوانید یک بار دیگر آن را تماشا کنید.
  • برخی اوقات عکس العمل‌ها و رفتارهای غریزی ما از نظر جامعه غیرقابل پذیرش هستند و ما سعی در سرکوب کردن آنها یا نادیده گرفتن آنها داریم.

این ژانر همیشه طرفداران خاص خود را داشته و محبوبیت بسیار بالایی دارد. در صورتی که از طرفداران ژانر اسلشر باشید، فیلم تریفر می‌توان انتخاب خوبی برای شما جهت تماشا باشد. در ادامه پنج فیلم دیگر نیز از دنیای پیچ اشتباه ساخته شد که به‌ترتیب در سال‌های 2007، 2009، 2011، 2012 و 2014 اکران شدند. در اتاق امن هر آن چه که در این ساختمان پیدا کردید را ذخیره می‌کنید تا بتوانید کیف کم‌حجم‌تان را با وسایل مناسب‌تری حمل کنید. در حالی که صدای قدم‌های مستر ایکس و نجوای استار گویان نمسیس همچنان متوقف نشده، صدای ملایم پیانو، ذره‌ای آرامش به بازیکن منتقل می‌کند. ملودی شیرینی که تناقضی عجیب با فضای متشنج بیرون از اتاق دارد.

درباره فیلم مکانی ساکت

این فیلم طی مراسم اسکار سال 2018 در چهار بخش (ازجمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی) نامزد دریافت جایزه شده بود که در نهایت توانست تنها جایزه بهترین فیلم‌نامه‌ غیر اقتباسی را دریافت اتاق فرار دخت کند. این جمله‌ای بود که بعد از استقبال گسترده منتقدان و مخاطبان از این فیلم در ذهن ما نقش بست. بعد از اکران فیلم برو بیرون در سینماها کمتر شخصی فکرش را می‌کرد که این فیلم بتواند تا این به موفقیت دست پیدا کند. ابتدا قصد داریم این مجموعه فیلم را از دید منتقدان توصیف کنیم؛ منتقدان تنها فیلم نخست این مجموعه را فیلمی خوب دانسته و از آن تمجید کردند.

درواقع فیلم نزول تنها در ترس خلاصه نمی‌شود؛ در این فیلم شاهد هستید که چگونه مرز دوستی‌ها در شرایط سخت شکسته شده و افرادی که زمانی دوست یکدیگر بودند نسبت به هم بی‌اعتماد می‌شوند. فیلم‌ به‌نوعی قصد دارد تا خوی حیوانی انسان‌ها را به‌تصویر بکشد. حتی موجودات ترسناک درون فیلم نیز با ظهر انسان‌مانند خود نمایه‌ای خوی حیوانی انسان را به‌تصویر می‌کشند.

بازی Horrorfield – Multiplayer Survival Horror Game

در این فیلم از فهرست بهترین فیلم ترسناک ۲۰۱۹ بازیگرانی چون جیسون کلارک ، جان لیسگو و ایمی سایمتز حضور دارند. یکی دیگر از عناوین در فهرست ترسناک ترین فیلم جهان 2019 فیلم The Prodigy محسوب می‌شود که محصول مشترک کشورهای آمریکا، هنگ کنگ و کانادا است. داستان این فیلم درباره کودکی است که نشانه‌های رفتاری‌اش نشان می‌دهد احتمالا نیرویی شیطانی کنترل او را در دست گرفته است. این عنوان در تاریخ 8 فوریه 2019 (19 بهمن 1397) در آمریکا توسط کمپانی Orion Pictures عرضه شد. فیلم The Prodigy بیشتر از 21 میلیون دلار فروش داشت و منتقدان هنرنمایی بازیگران و فضای فیلم را ستودند، اما نقدهایی به داستان و دیالوگ‌ها داشتند.

درباره فیلم کینه

وظیفه کارگردانی فیلم هالووین برعهده دیوید گوردون گرین قرار داشت؛ گرین علاوه‌بر کارگردانی، به‌عنوان فیلم‌نامه‌نویس نیز در این پروژ همکاری داشت. البته جف فردلی و دنی مک‌براید در امر فیلم‌نامه‌نویسی به گرین کمک کردند. وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم هالووین برعهده مالک عقاد، جیسون بلوم و بیل بلاک قرار داشت. البته این ادعا تا حدی زیادی نیز درست بود؛ فیلم دکتر اسلیپ اثری بسیار جذاب و دنباله‌ای خوش‌ساخت از فیلم درخشش بود که به شکل واضح زیر سایه این فیلم محو شد. با این حال فیلم دکتر اسلیپ توانست تا حد زیادی توانایی‌های خود را به اثبات برساند و نمرات بسیار خوبی را از جانب منتقدان دریافت کند.

این شروع اتاق فرار پیچیده و مهیج فرار از دست یک آدم خطرناک می باشد. درجه سختی اسکیپ روم فرار از دست یک آدم خطرناک ۹۵ درصد بوده و بسیار سخت و چالش برانگیز می باشد و مناسب گروه های ۴ تا ۸ نفره است. مبلغ رزرو این اتاق فرار مهیج ۲۰۰ هزار تومان و مبلغ بلیط به ازای نفری ۱۲۰ هزار تومان می باشد. یکی از مجموعه‌های خوب اسکیپ روم در مشهد کانو نام دارد که از اتاق فرارهای بسیار هیجان انگیز شامل موارد زیر با سناریوهای مختلف و جذاب تشکیل شده است. داستان این اتاق فرار در واقع جلوگیری از رخ دادن یک قتل می‌باشد.

فیلم سکوت بعد از عرضه توسط سرویس استریم نت‌فلیکس با استقبال منتقدان مواجه شد و توانست نظر مثبت آن‌ها را جلب کند. منتقدان این فیلم را به دلیل خلاقیت داستان، بازی عالی بازیگران و کارگردانی قدرتمند مورد تحسین قرار دادند. این فیلم بعد از عرضه در سال 2016 سروصدای زیادی برپا نکرد؛ اما توانست به‌خوبی توجه طرفداران ژانر اسلشر را به سمت خود جلب کند. شاید برای شما این سوال ایجاد شود که اصلا ژانر اسلشر چیست؟ اسلشر زیرمجموعه‌ای از ژانر وحشت محسوب می‌شود که در آن قاتلی که عموما دارای مشکلات روانی است به شکل زنجیروار دست به قتل‌های مختلف می‌زند. این فیلم بعد از اکران در سال 2016 نمرات خوبی را سوی منتقدان دریافت کرد و توانست مورد تحسین آن‌ها قرار بگیرد.

همانطور که انتظار می‌رفت، دنباله این فیلم هم ساخته شده و با بودجه 12 میلیون دلاری، بیشتر از 46 میلیون دلار در باکس آفیس درآمد داشت. داستان در مورد 4 دختر غواص است که بقایای یک شهر مایان‌ها را پیدا می‌کنند که البته محل شکار کوسه‌های هولناک هم هست. این فیلم نیز از عناوین بهترین فیلم ترسناک ۲۰۱۹ محسوب می‌شود. با توجه به موفقیت فیلم اتاق فرار، سازندگان اعلام کردند که قسمت دوم این فیلم با نام اتاق فرار 2 در سال 2021 اکران خواهد شد. البته با توجه به شیوع جهانی ویروس کرونا ممکن است این تاریخ با تاخیر مواجه شد. فیلم هالووین موفق شد مخاطبان زیادی را به سالن‌های سینما جذب و به فروش بالایی در گیشه دست پیدا کند.

مطالب مرتبط