دریچه زیر فن کویل خرید دریچه زیر فن کویل سرین هود با ما تماس بگیرید

پس از لبه زنی در اطراف دریچه دسترسی فن کویل و ایجاد شیارهای لازم بر روی درب دریچه دسترسی فن کویل تقریبا مراحل آماده سازیِ درب و فریمِ دریچه دسترسی فن کویل به پایان می رسد و نوبت به عملیات رنگ می رسد. برای محافظت سطوح داخلی و بیرونیِ دریچه دسترسی فن کویل شیاردار وزنه‌ای و نیز هماهنگیِ نمای دریچه دسترسی فن کویل با نمای محیط،از پوشش رنگ پودری استاتیکِ کوره‌ای بر روی ساختار دریچه دسترسی فن کویل استفاده می‌شود.با توجه به تعددِ کدرنگ های موجود برای انتخاب نمونه رنگِ مورد نظر،می‌توان بهترین و متناسب ترین رنگ برای پوشش دریچه دسترسی فن کویل شیاردار وزنه‌ای انتخاب کرد. رنگ های معمول برای سطوح دریچه دسترسی فن کویل عبارت از سفید، مشکی،کرم،قهوه‌ای،طوسی،نقره‌ای و… است.اما محدودیتی در انتخاب رنگ برای پوشش دریچه دسترسی فن کویل وجود ندارد و کارفرما یا خریدار به راحتی می‌تواند هر کدرنگِ استانداردی را برای پوششِ دریچه دسترسی فن کویل انتخاب و شفارش دهد. پس از ایجاد شیار بر روی بدنه‌ی درب دریچه دسترسی فن کویل برای استحکام بیشترِ درب دریچه دسترسی فن کویل بر روی محیط چهارگانه‌ی درب دریچه دسترسی فن کویل لبه های یک سانتی ایجاد می‌گردد تا درب، حالت فابریک بودن به خود بگیرد و به راحتی در اثر بازوبسته شدن دِفرمه و خراب نشود. پس از لبه زنی بر روی ابعادِ محیطیِ دریچه دسترسی فن کویل نوبت به الصاقِ لولا بر روی دیواره طولیِ درب دریچه دسترسی فن کویل می رسد.در واقع لولا از یک سو به دیواره‌ی طولیِ درب دریچه دسترسی فن کویل متصل و از سوی دیگر به قسمتِ طولیِ یکی از ابعاد فریم دریچه دسترسی فن کویل تثبیت و باعث اتصال درب به لولا و موجبِ عملکرد و بازوبسته شدنِ درب دریچه دسترسی فن کویل می‌گردد. با توجه به لولایی بودنِ این دریچه دسترسی فن کویل، این دریچه برای بسته شدن نیاز به قفل دارد که باید در زمان آماده سازیِ درب دریچه دسترسی فن کویل جای قفلِ یا قفل ها نیز بر روی محل های مورد نیاز به صورت پِرِسی حک شود تا قفل یا قفل ها پس از عملیات رنگ بر روی این سوراخ ها تعبیه گردند.

ساختار، جنس و بخش های دریچه های زیر فن کویل

قرارگیری فن کویل در میانه ساختمان و دور از دیوارها امکان استفاده از این دریچه بسیار شیک و زیبا در رنگ‌های متفاوت را فراهم خواهد نمود. تولید در حالت وزنه‌ای یا لولایی بنا به خواست مشتریان امکان‌پذیر است. اندازه هر یک از دریچه‌ها بر اساس مدل فن کویل متفاوت بوده و طبق سفارش مشتریان امکان ساخت آن نیز وجود دارد.

  • سیسم‌های خنک‌سازی فراوانی در دنیا مورد استفاده قرار گرفته و دریچه فن کویل نیز یکی از آن‌ها است.
  • دریچه زیر فن کویل ساده را می توان با یک پیچ از منشور فریم و با یک پیچ مخفی ثابت کرد.
  • نصب دریچه زیر فن کویل پلاستیکی در انواع سقف کاذب به راحتی امکانپذیر گردد.
  • نصب دریچه فن کویل به دو صورت پیچ مخفی یا پیچ از داخل و به شکل پیچ از رو صورت می گیرد.

پس از انجام و اتمام عملیات رنگ، برای اطمینان از سلامت در زمان انتقال دریچه دسترسی فن کویل به محل پروژه جهت نصب، حتما باید نسبت به کاور کردنِ کلِ ساختار دریچه دسترسی فن کویل با مشمای ضخیم و ضدضربه اقدام شود. پس از تولید فریم دریچه دسترسی فن کویل برای تکمیل ساختار فریم باید در همین مرحله، نسبت به‌ایجاد جای پیچ بر روی فریم دریچه دسترسی فن کویل اقدام کرد.این جای پیچ ها یا بر روی نمای بیرونیِ فریم دریچه دسترسی فن کویل ایجاد می‌گردد یا بر روی قسمتِ دیواره‌ی داخلیِ فریم دریچه دسترسی فن کویل تعبیه می‌شود. با توجه به ساده بودنِ مدلِ دربِ این دریچه دسترسی فن کویل، نیازی به‌ایجاد شیار،سوراخ یا منفذ هوا بر روی درب دریچه دسترسی فن کویل وجود ندارد و درب دریچه دسترسی فن کویل به صورت فِلت و کاملا صاف و بدون شیار طراحی،مونتاژ و در محل خود جانمایی می‌شود. حکِ جای پیچ روی ساختار فریم حتما باید قبل از عملیات رنگ کاری روی سطوح دریچه دسترسی فن کویل صورت پذیرد.زیرا اگر بدینگونه عمل ننماییم، هرگونه پِرسکاری بعد از رنگ کاری بر روی سطوح دریچه دسترسی فن کویل باعث آسیب و خط و خش به ساختار فریم دریچه دسترسی فن کویل می‌شود. ساختار دریچه دسترسی فن کویل ساده‌ی استیل، از یک فریم با عرض دلخواه و درب دریچه نیز به صورت فِلَت از ورق استیل به ضخامت یک میل است. در این مدل در سطح دریچه دسترسی فن کویل شیار، منفذ یا معبری برای عبور هوا وجود ندارد و سطح دربِ این دریچه به طور کامل پوشیده است.

گروه صنعتی تهویه سان با کادری مجرب و حرفه ای در راستای خدمات بهتربا قیمت بسیار عادلانه و مناسب به شما مشتریان عزیز دست به طراحی سایت خدماتی تهویه سان زده تا با شیوع کرونا شما عزیزان بتوانید از خدمات اینترنتی ما بهره‌مند شوید. تهویه سان از سال 1382 کار خود را با امید به خدا و توانایی خود شروع کرده و رفته افراد متخصص این صنعت را جذب نموده و گروه بسیار مقتدر و قوی در ایران تشکیل داده است. همچنین در نظر داشته باشید که نصب و راه اندازی این مدل از تجهیزات، بسیار راحت و آسان می باشد و در نصب آن از چندین پیچ استفاده می شود که سبب می شود دریچه به شکل محکم بر روی دیوار یا سقف نصب گردد.

میزان چگالیِ مواد پلیمری در ساختار دریچه دسترسی فن کویل می‌تواند متضمنِ کیفیت دریچه گردد. عرض فریم دریچه دسترسی فن کویل پلاستیکی بین ۳ تا ۳.۵ سانتیمتر متغیر است. تناسب ساختار درب دریچه زیر فن کویل با دریچه دهش هوای فن کویل از جمله مواردی هست که در زیبایی و تناسب محیط تاثیر بسزایی میگذارد.یعنی اگر مدل دریچه دهش هوای فن کویل خطی است باید دریچه ی هوارسانِ دربِ دریچه زیر فن کویل نیز خطی باشد که اصول هارمونی رعایت شود.

دریچه دسترسی فن کویل PVC

دریچه فن کویل پلاستیکی گاه در هنگام مشاهده سقف های ساختمان و یا کف زمین دیده شده اند که با وجود ابعاد کوچکی که دارند باعث زیبایی نمای سقف ساختمان هم هستند. ابعاد فن کویل و دریچه دسترسی فن کوئل ارتباط مستقیمی با ابعاد فن کویل دارد. می توان آن را برای فن کوئل ها، فلکه ها و شبکه ها و فیوز های توکار برق و تاسیسات آب و فاضلاب که دوره ای نیاز به چکاپ دارند، استفاده کرد. پیش از هرچیز باید گفت که دریچه های فن کویل برای انواع فن کویل های مورد استفاده در محیط های اداری یا محیط های تجاری و مسکونی مناسب می باشند.

دریچه زیر فن کویل خرید دریچه زیر فن کویل سرین هود با ما تماس بگیرید به عنوان مثال این دریچه ها را می توان در انواع وزنه ای لولایی، ساده و دارای شیار تولید کرد. در صورتی که هوای بازگشت دستگاه داکت یا فن کوئل را خود کانال هوا تامین کند؛ دریچه های بازدید زیر فن کویل مورد استفاده ساختاری کاملا ساده خواهند داشت. اما در شرایطی که هوای بازگشت توسط کانال تامین نشود؛ دریچه بازدید فن کویل موظف به تامین آن می باشد. در چنین شرایطی، دریچه ها باید حاوی شیارهایی باشند که به عنوان منافذ عبور هوا عمل می کنند.

یکی از بهترین انتخاب ها برای دریچه های زیر فن کویل یا زیر دستگاهی دریچه های دور دریچه فن کویل مکش می باشد. این محصول با توجه به اینکه یک شیار دور تا دور ورق دارد باعث می شود تا مکش مناسبی برای دستگاه به وجود آید. حتی این امکان وجود دارد تا مکش این نوع دریچه ها اصطلاحاً با دو یا سه و یا چند گل بر روی محصول ایجاد گردد .منظور از گل اضافه بر روی دریچه های زیر فن کوئل این است که شیار دور تا دور امکان دارد تا دو و یا سه شیار سرتاسر دریچه قرار گیرد و با توجه به حجم دستگاه مکش مناسب تری بر روی این دریچه ها برای دستگاه ایجاد گردد.

لازم به ذکر است که معمولا این دریچه ها بر روی سقف نصب می شوند و مناسب برای سیستم های فنکوئل و داکت می باشند. زایده های پیچ بر روی نمای بیرونی پدیدار نماند و دریچه زیر فن کویل به زیباترین شکل قابل مشاهده باشد. ل آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه ساخت و نصب انواع دریچه زیر فن کوئل می باشد. بعداز عملیات رنگ کاری دریچه زیرفن کویل را درون کاور های مشمایی بسته بندی می کنیم تا از هر گونه آسیب دیدگی و خراش در امان بماند . دریچه زیر فن کویل برای بازدید،تعمیر و چکاپ فن کویل ساخته و به کار می رود. شرکت تهویه فراز تولید کننده و طراح انواع کانال های خرطومی و فلکسیبل، دریچه تنظیم هوا، کانال هواساز، دودکش صنعتی و هود صنعتی ، دمپر کانال، عایق الاستومری می باشد.

مطالب مرتبط