نکات مهم برای تیم سازی در اتاق فرار ساخت گروه در اسکیپ روم | allescape

یکی از راه‌های عالی برای تیم سازی و تمرین کردن آن، انجام دادن همین بازی گروهی است، زیرا همه باید برای حل معما با هم کار کنند. فعالین بخش آموزش کشورهای شرقی را می توان طراحان اولیه این بازی نامید، این بازی با نقش پردازی از دنیای واقعی و الهامی از بازی های کامپیوتری طراحی شده است. اولین اتاق‌فرار در سال های نه چندان دور یعنی سال ۲۰۰۶ در کشور ژاپن توسط شرکت اسکراپ، با یک اتاق فرار به ظرفیت ۶ نفر طراحی و افتتاح گردید. امیدواریم با توجه به توضیحات ارایه شده، بتوانید تیمی قدرتمند تشکیل داده و به کسب تجربه بیشتر در زمینه این بازی بپردازید. فراموش نکنید نکاتی که برای تشکیل تیم ارایه شد، نکاتی کلی بود که برای هر گونه تیم سازی باید مورد اسکیپ روم اقتباسی توجه قرار بگیرد. هم تیمی های خود در اتاق فرار را فراموش نکنید، آن ها در سایر زمینه ها نیز قطعا می توانند هم گروهی های خوبی برای شما باشند.

اما نکته اصلی این است که بتوانید با مشارکت اعضای تیم از اتاق فرار کنید. با ورود به اسکیپ روم هایی که هر یک دارای سناریوهای متفاوتی می باشند، اما وجه مشترک در تمام آنها استفاده از ذهن و جسم به طور همزمان برای پیدا کردن سرنخ ها و کنار هم قرار دادن آنها برای حل معما می باشد. برخلاف بازی های کامپیوتری، یکی از بهترین مزایای اتاق فرار فعالیت ذهنی و جسمی به طور همزمان می باشد. مثلا ممکنه توی یکی از مراحل بازی شما برای این که بتونید اعداد یه رمز 4 رقمی رو پیدا کنید، لازم باشه رو یه معمای جداگونه کار کنین. می بینیم که برای هر کس وظیفه ای تعریف شده و کسی نمی تونه از زیر بار مسئولیت شونه خالی کنه.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

تلاش کنید، همکاری کنید، فکر خود را به کار بیندازید. همکاری کنید، یافته های تان (حدس ها و سرنخ ها) را با. و پرت نباشد، حتی در صورت اشتباه بودن هم ممکن است به یافتن پاسخ نهایی کمک کند.

نکات مهم برای تیم سازی در اتاق فرار ساخت گروه در اسکیپ روم | allescape اتاق فرار یک بازی مهیج و روشی عالی برای خودشناسی نیز به شمار می‌رود؛ چرا که به همه افراد شانس رونمایی از مهارت‌هایی را می‌دهد که تا کنون در شرایط مناسب برای بروز آن‌ها قرار نگرفته‌اند. ممکن است ایده‌های شما یا هم تیمی‌هایتان در این مسیر شگفت آور باشند. در پاسخ به این سوال باید بگوییم اتاق فرار در واقع برخلاف همه بازی‌های کامپیوتری که با الهام از دنیای واقعی طراحی شده اند از بازی‌های کامپیوتری الهام گرفته شده است.

اولین تجربه اتاق فرار

اتاق فرار یک مخمصه و بازی ماجراجویی فیزیکی است که در آن بازیکنان با استفاده از سرنخ‌ها، نکات و استراتژی‌ها برای حل مسائل و دستیابی به اهداف خود، یک سری از پازل‌ها و معماها را حل می‌کنند. بازیکنان در محدودیت زمانی مشخص برای یافتن پاسخ معماها و سرنخ‌هایی که داخل اتاق پنهان شده‌اند، با هم تلاش می‌کنند. اتاق‌های فرار از بازی‌های ویدئویی «فرار از اتاق» الهام گرفته شده‌است.

  • به طور خلاصه می‌توان گفت بازی «اتاق فرار» با همکاران یا اعضای تیم، موردی است که حداقل باید یک بار امتحان شود!
  • بعدش وارد بازی می‌شن و تجربۀ نامناسبی برای عاشقان معما و پازل به وجود میارن.
  • اسکیپ روم سراسر چالش ها و معماهای متفاوت و جذابه که به شما کمک می کنه نسبت به مهارت های خودتون شناخت بیشتری پیدا کنید.
  • سناریوی داوینچی از آن سناریوهای جذاب و رمزآلود است!
  • استفاده (کپی) از مطالب این وبسایت تحت هر عنوانی بدون اجازه مکتوب پیگرد قانونی دارد.
  • ارتباط درون تیمی حین فعالیت با استفاده پلتفرم‌هایی چون زوم، قرار و گوگل میت.

مطالب مرتبط