همه چیز درباره ی خانه هوشمند خانه هوشمند گلدور

همه چیز درباره ی خانه هوشمند خانه هوشمند گلدور

از ترکیب این دو واژه، می‌توان نتیجه گرفت که وظیفه اتوماسیون، کنترل خودکار تجهیزات است که به طور معمول و قبل از اتوماسیون توسط نیروی انسانی انجام میشد. علاقه‌مند به دنیای خانه های هوشمند و تجهیزات مربوط هستید؟ آخرین اخبار، مطالب آموزشی تعمیر، نگهداری و تجهیز کردن خانه های هوشمند را در بلاگ ما مطالعه نمایید. یکی از ویژگی های مهم محصولات آسانه آپدیت نرم افزاری از طریق اینترنت است.

بنابراین همۀ نگرانی‌های روشن ماندن چراغ‌ها، خطر نشت گاز، باز ماندن درب پارکینگ و … از بین خواهد رفت. تا بحال برایتان پیش آمده که به مهمانی یا مسافرت بروید و ناگهان در میانه ی راه یادتان بیاید که شیر گاز را نبسته اید. با اهرم شیر گاز هوشمند می توانید از راه دور شیر گاز را ببندید و به سفرتان با خیال راحت ادامه بدهید. این قفل ها مجهز به سنسور تشخیص اثر انگشت و کارت RFID، صفحه کلید تاچ جهت باز کردن از طریق پسورد و کلید مکانیکی می باشد. در واقع، ایده ی قابلیت خودکارسازی این است که گجت ها شما، خانواده و دوستانتان را بشناسند و به صورت خودکار بر حسب آنچه که اتفاق می افتد عمل کنند.

  • میان این کلمات و اصطلاحات احتمالا نام خانه هوشمند به گوشتان خورده است یا شاید جایی در مقاله ای به آن بر خورده باشید.
  • کنترل روشنایی ها و پمپ جکوزی و هر نوع وسیله دیگر در فضای استخر بوسیله کلیدهای فرمان صورت می پذیرند که فاقد برق 220 یا 110ولت بوده و توسط برق 24 ولت باطری و بدون خطر برق گرفتگی انجام می شود.
  • علاوه بر این کلید هوشمند با اتصال به اینترنت، قابلیت کنترل از طریق تلفن همراه را نیز به کاربر عرضه می کند.
  • ⇐ با استفاده از بلندگو های هوشمند سقفی و سناریوهای از قبل برنامه ریزی شده می توان اقدام به پخش موزیک های مختلف نمایید.

جریان پریز برخی بارهای موقتی (نظیر تلویزیون) و … قطع می شود، و سنسورهای امنیتی تشخیص حضور افراد فعال می شوند تا در صورت ورود برخی افراد، آژیر به صدا در آید. در زیر به چند نمونه ساختمان هوشمند با کاربری های مختلف اشاره می کنیم تا درک بهتری نسبت به این گونه ساختمان ها حاصل شود. در این مرحله از کار تجهیزات در ساختمان نصب شده و برنامه نویسی و راه اندازی می گردند.

سیستم صوتی خانه هوشمند KNX

مثلاً بیل گیتس، بنیان‌گذار مایکروسافت، کل خانه‌ی خود را حتی تا آن میکروچیپی که مهمانان به سینه‌ی خود سنجاق می‌کنند تا داده‌های شخصی در مورد مقدار روشنایی، نوع موسیقی و دمای مورد ترجیح آن‌ها را ذخیره کند، هوشمندسازی کرده است. سیستم اسمارت‌تینگز از چند سال گذشته در حال افزایش تعداد دستگاه‌های هوشمند قابل اتصال به اکوسیستم خود بوده است. مجموعه محصولات این هاب شامل پریز برق هوشمند، لامپ و دوربین اختصاصی این برند است. از طریق اسمارت‌تینگز همچنین می‌توانید دستگاه‌های هوشمند سازگار را برای انجام فعالیت‌های مختلفی از جمله خاموش/روشن کردن چراغ‌ها هنگام رفت‌و‌آمد به اتاق، تنظیم کنید. سیستم هوشمند سامسونگ دارای هاب اختصاصی است اما می‌توانید آن را با الکسا یا اسیستنت نیز ادغام کنید. شاید از نظر ظاهری این دو عنوان به هم شباهت داشته باشند و یا اشتباه گرفته شوند، اما در واقعیت تفاوت هایی بین آنها وجود دارد که حاکی از ریزبینی به این مساله است.

کلید هوشمند کنترل روشنایی

خانه هوشمند به تمام این نگرانی‌ها با یک نگاه سریع به گوشی هوشمند یا تبلت پایان می‌دهد. می‌توان دستگاه‌ها و لوازم خانگی را طوری به هم متصل کرد تا بتوانند با یکدیگر و با شما در ارتباط باشند، حتی اگر صدها کیلومتر با خانه فاصله داشته باشید. شرکت مهندسین هوشمند‌سازی کارن با سال‌ها تجربه در رابطه با پیاده‌سازی، آموزش و همچنین تأمین و تولید تجهیزات مربوط به خانه هوشمند و با وجود تیم متخصص و باتجربه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در استان تهران می‌باشد. یک خانه هوشمند بدون سنسور در واقع خانه‌ای هوشمند نبوده و تنها مجهز به یک سری تجهیزات اتوماسیون برای کنترل از طریق رابط‌های کاربری می‌باشد. این تجهیزات مهم‌ترین کلید پیاده‌سازی یک خانه هوشمند به شمار ‌می‌روند چرا که بر اساس قابلیت‌های این تجهیزات در درجه اول هوشمندی خانه تعیین شده و سپس قابلیت‌های مختلفی در اختیار اپراتور و ساکنین خانه قرار می‌گیرد. دسته‌بندی‌های مختلفی را می‌توان برای تجهیزات یک خانه هوشمند در نظر گرفت.

اگر با عباراتی از قبیل خانه هوشمند ارزان روبرو شدید به یاد داشته باشید که هیچ ارزانی‌ بی علت نیست و برای دستیابی به نتیجه‌ای بی نقص، نیازمند دانش تخصصی هستید. قیمت پکیج سیستم هوشمند ساختمان ارائه شده توسط آیریک اسمارت هوم مقرون به‌صرفه بوده و علاوه بر گارانتی تعویض 24 ماهه و نصب سیستم هوشمند خانه، 10 سال خدمات پس از فروش نیز به شما ارائه می‌دهد. برای اطلاع از قیمت و خرید پکیج هوشمند سازی خانه هوشمند آیریک کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید. قیمت خدمات هوشمندسازی ساختمان یا خانه هوشمند با توجه به نوع خدمات، برند مورد استفاده و تعداد تجهیزات مورد شرکت آکو نیاز متفاوت میباشد.

کنترل سرمایش و گرمایش در ساختمان هوشمند از طریق تجهیزات مختلفی از جمله فن کویل، اسپلیت، گرمایش از کف، شوفاژ رادیاتور، داکت اسپیلت و حتی کولر آبی انجام می‌گردد. در پاسخ به اینکه سیستم تنظیم دمای خانه هوشمند چیست و چگونه کار می کند، مطالعه این مطلب راهگشا خواهد بود. کلیه مراکز خدمات درمانی و بهداشتی از جمله مطب ها، بیمارستان ها، کلینیک ها و داروخانه ها می توانند از مزایای هوشمند سازی بهره مند شوند. همچنین به استفاده کنندگان کمک می کند تا کارایی لوازم خانه را بهبود بخشند. به جای روشن گذاشتن تهویه مطبوع در تمام طول روز، یک سیستم خانه هوشمند می تواند رفتارها را یاد بگیرد و مطمئن شود که خانه تا زمانی که صاحب خانه از سر کار به خانه می رسد خنک می شود. با سیستم آبیاری هوشمند، چمن فقط در صورت نیاز و با مقدار دقیق آب مورد نیاز آبیاری می شود.

همچنین اگر اجاره نشین باشید و از هوشمندسازی بیسیم استفاده کنید، به آسانی می توانید سیستم را به خانه جدیدتان منتقل کنید. هوشمندسازی علاوه بر مستاجران به مالکین هم کمک می‌کند تا علاوه بر اینکه با این کار ارزش خانه‌شان را بالا ببرند، عمر ساختمانشان را نیز افزایش دهند. پنجره ها هم مانند درب های خانه های هوشمند، قابلیت کنترل و مدیریت شدن و همچنین اجرای سناریوی مورد نظر را دارند. قابل توجه شما عزیزان تفاوت نرم افزار ما با دیگر برندهای هوشمندسازی در این است که این نرم افزار کاملاً رایگان بوده و به هر تعداد کاربری که نیازمند هستید در اختیارتان قرار خواهد گرفت. جذابیت هوشمند‏سازی خانه ‏ها آنقدر زیاد بوده است که شرکت‏های بزرگ از قبیل سامسونگ و اپل وارد این حیطه شده ‏اند.

مطالب مرتبط