اطلاعات فنی باتری خودرو ولتاژ باتری | نکاس باتری

البته این علائم در صورتی قابل اعتماد هستند که نشانگر باتری سالم باشد. باتری‌ های سیلد اسیدی خود نیز به دو گونه باتری‌ های درپوش بسته و درپوش باز تقسیم می‌ شوند. محبوبیت باتری‌ های درپوش بسته نسبت به باتری‌ های درپوش باز بیشتر است. علت این موضوع ماندگاری و مقاومت بالاتر این باتری و عدم نیاز به هزینه برای تعمیرات باتری است. باتری‌ های یو پی اس در 4 نوع مختلف دسته‌ بندی می‌ شوند که از میان آنها می‌توان به سیلور آلکالین، سرب اسیدی، لیتیوم یونی و نیکل کادمیوم اشاره کرد.

  • به جرات می توان گفت محصولات این برند، جزو گروه بهترین باتری ها قرار می ‌گیرند.
  • در اینجا لازم است تا به چند نکته پیرامون خرید باتری ماشین زانتیا برای شما عزیزان اشاره کنیم تا در هنگام تهیه این محصول دچار مشکل نشوید.
  • رتبه بندی CCA یک باتری به شما می گوید که در دماهای سرد چقدر توان تولید می کند.
  • البته هر کدام از این موارد که زودتر فرا برسد باتری نیاز به تعویض خواهد داشت.
  • برندهای واریان، آرمو، نیوآرمو، اسپیدر، های‌تک، ورسک، سهند و البرز متعلق به صبا باتری هستند.
سپس اسید سخت می شود و تماس بین قطب های باتری و نقاط اتصال را کاهش می دهد. هنگامی که این اتفاق می افتد، توانایی باتری برای شارژ مجدد دینام خودرو کاهش می یابد. اولین چیزی که هنگام خرید باتری خودرو باید بدانید اندازه آن است.

به عبارت بهتر، جرم زیاد یک سمت، بیهوده درون الکترود قرار گرفته است و فقط جرم باتری را افزایش می‌دهد. حال که با کلیات ظرفیت آشنا شدیم، موقع آن است که کمی بیشتر به این ویژگی بپردازیم. یک باتری از اجزای مختلفی تشکیل می‌شود که الکترودها، مهم‌ترین قسمت‌های آن به حساب می‌آید.

ما در این نوشته به توضیح کامل مشخصات روی باتری خودرو می‌پردازیم تا با دانش بیشتری خرید کنید. 1- در کشور آمریکا، هر سال 100 میلیون باتری خودرو تعویض می شود. اگر نمیخواهید باتری مرده ماشینتان را با استفاده ماشین دیگری روشن کنید می توانید از راههای دیگری استفاده نمایید. برای این کار به چند نفر نیاز دارید که ماشین شما را در جاده صاف یا با شیب ملایم هل بدهند تا روشن شود. وقتی باتری شما به اندازه کافی شارژ دارد، موقعی که در خودرو را باز می کنید صدای دینگ دانگی می شنوید. اگر هیچ کدام از این موارد کار نمی کردند احتمالا باتری شما مرده است.

ظرفیت موجود باتری چیست

اطلاعات فنی باتری خودرو ولتاژ باتری | نکاس باتری

اگر باتری شما شارژ کافی نداشته باشد توانایی استارت زدن و روشن کردن خودرو را ندارید. باتری‌ هایی که در خودرو ها استفاده می‌ شوند عمدتا از نوع اسید سرب هستند. فروشگاه اینترنتی یدک یار به شما خریداران مزیت هایی همچون ضمانت اصالت کالا و مشاوره رایگان را در نظر گرفته تا خریدی مطمئن تر و بهتری را داشته باشید.

ابعاد باطری

مطالب مرتبط