چگونه در جستجو، شهرت و بازاریابی رسانه های اجتماعی موفق شویم


شکی نیست که بازاریابی محلی به طور فزاینده ای رقابتی تر می شود.

برای پیشی گرفتن از رقبا و تعامل با مشتریان محلی، به خصوص زمانی که شما یک برند ملی هستید، به ترکیب رویکرد جامع تری برای بازاریابی در سراسر جستجو، مدیریت اجتماعی و شهرت کمک می کند.

امروزه حتی از برندهایی که به صورت محلی فعالیت می کنند انتظار می رود اطلاعات محلی در مورد SERP ها و ابزارهای تراکنش را به صورت آنلاین برای مسیری آسان تر برای خرید ارائه دهند.

بنابراین، چگونه با استانداردهای بازاریابی بومی سازی شده همراهی می کنید؟

چگونه می توانید دیده شدن برند خود را به حداکثر برسانید و از فرصت های درآمدی از دست رفته جلوگیری کنید؟

به وبینار آتی ما با Damian Rollinson، مدیر بازار بینش در SOCi بپیوندید، همانطور که ما جدیدترین گزارش معیار نمایان محلی (LVI) آنها را بررسی می کنیم و بینش های عمیقی را که برای اطلاع از استراتژی بازاریابی محلی خود نیاز دارید به اشتراک می گذاریم.

LVI تقریباً 100 معیار را برای اندازه‌گیری عملکرد بازاریابی دیجیتال هزاران فروشگاه، دفاتر و ارائه‌دهنده خدمات اعمال می‌کند – و مطالعه امسال به طور قابل‌توجهی دامنه گزارش را با پاسخ‌های نزدیک به 600 شرکت در حدود 40 حوزه عمودی گسترش داد.

طیف وسیعی از معیارهای عملکرد قدرتمند مرتبط با صنعت خود را کشف خواهید کرد، به علاوه متوجه خواهید شد که دید کم در نهایت چقدر می تواند برای شما هزینه داشته باشد.

نکات کلیدی این وبینار:

  • کدام عوامل باعث موفقیت در جستجو، شهرت و بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مارک های چند مکان می شوند.
  • 40 معیار صنعت، که وسعت کامل تجارت محلی B2C را پوشش می دهد.
  • هزینه 2.4 میلیارد دلاری ناشی از دید کم و چه چیزی باعث این ضرر می شود.

در پایان ارائه، می‌توانید از رولینسون در یک جلسه پرسش و پاسخ زنده بپرسید.

هم اکنون ثبت نام کنید و شروع به تسلط بر عرصه بسیار رقابتی بازاریابی محلی کنید.





منبع

مطالب مرتبط