کروم از اسکرین شات های تعاملی برای افزایش سرعت سایت ها استفاده می کند


گوگل فناوری جدیدی را معرفی کرد که در کروم استفاده می‌شود که عکس‌های فوری تعاملی از صفحات وب ایجاد می‌کند که تجربه کاربر را سرعت می‌بخشد. کروم آن را Freeze Dried Tabs می نامد و در حال حاضر در حال استفاده است.

کاری که گوگل انجام می دهد فراتر از یک مکان نگهدارنده اسکرین شات است. این بیشتر ترکیبی از یک اسکرین شات است زیرا می توان آن را اسکرول کرد و روی پیوندها کلیک کرد. وقتی صفحه واقعی بارگیری تمام شد، Google به طور یکپارچه به صفحه وب واقعی منتقل می شود.

ایده این است که با نشان دادن یک اسکرین شات با لینک‌های کاربردی و محتوایی که کاربران می‌توانند از طریق آن پیمایش کنند، تجربه وب بازدیدکنندگان سایت را تسریع کنیم.

نمایش سریعتر وب سایت ها در دستگاه های تلفن همراه

روند ارائه وب‌سایت‌ها به دلیل تمام بخش‌های مختلفی که نیاز به بارگیری دارند، مانند HTML خام، CSS، جاوا اسکریپ و فونت‌ها (که مشکلات متعددی را به همراه دارند) کند است.

راه حل کروم نشان دادن اسکرین شات های تعاملی است.

فریز کردن برگه های مرورگر خشک شده

گوگل این ترکیب جدید از اسکرین شات و صفحه وب تعاملی را Freeze Dried Tabs می نامد.

برگه‌های فریز خشک شده مرورگر روش جدیدی برای ارائه صفحات وب است، اما برای هر سایتی که کاربر Chrome از آن بازدید می‌کند نشان داده نمی‌شود.

در عوض، این راه حلی برای سرعت بخشیدن به لحظات انتقالی مانند جابجایی بین برگه ها یا هنگام راه اندازی مرورگر است.

طبق یک پست وبلاگ کروم در مورد آن:

رندر کردن محتوای وب می‌تواند از نظر محاسباتی فشرده باشد و در مقایسه با یک برنامه بومی، گاهی کند احساس می‌شود.

برای بارگذاری پویا منابع روی شبکه، اجرای جاوا اسکریپت، رندر CSS، فونت ها و غیره باید کارهای زیادی انجام شود.

در دستگاه های تلفن همراه، این امر به ویژه چالش برانگیز است و Chrome اغلب می تواند تعداد انگشت شماری از صفحات وب را به دلیل محدودیت های حافظه دستگاه بارگذاری کند.

این به این سؤال منجر می‌شود که آیا در شرایطی که شرایط به آن نیاز دارد، روش سبک‌تری برای نمایش محتوای وب وجود دارد – به عنوان مثال، در رابط کاربری انتقالی مانند تغییر دهنده برگه یا در هنگام راه‌اندازی که کارهای گرم‌آپ زیادی در حال انجام است.

تحت راه‌اندازی سرد برنامه Chrome، یک صفحه وب حدود 3.4 ثانیه طول می‌کشد تا بارگیری شود.

آزمایش‌ها نشان می‌دهند که تجربه کاربر با زمان بارگذاری تا 20 درصد سریع‌تر بهبود می‌یابد و در نتیجه به طور متوسط ​​2.8 ثانیه برای نمایش تمام یک صفحه وب می‌شود.

باید تاکید کرد که این کار کل صفحه را در حالت انجماد خشک رندر می‌کند، از جمله محتوایی که در زیر پنجره نمایش (بخشی که بازدیدکننده سایت برای دیدن آن باید پیمایش کند).

کیفیت قابل توجه این راه حل این است که وقتی زبانه خشک شده یخ زده به سایت زنده منتقل می شود، تغییری در طرح وجود ندارد.

این اطلاعیه نحوه انجام این کار را توضیح داد:

برای خشک کردن یک صفحه وب، ما وضعیت بصری صفحه را به عنوان مجموعه ای از گرافیک های برداری همراه با هر لینکی ثبت می کنیم.

سپس می‌توانیم این گرافیک‌های برداری را با وزن سبک‌تر «بازسازی» (بازپخش) کنیم و این گرافیک‌های برداری را به‌طور ساده به تصویر می‌کشیم.

این هزینه رندر نمایش یک صفحه وب کامل (از جمله محتوای خارج از نمای دید) را کاهش می دهد و همچنان از هایپرلینک ها پشتیبانی می کند.

برگه‌های فریز خشک شده در کروم فعال هستند

این فناوری که سرعت ایجاد یک صفحه وب تعاملی را افزایش می دهد در حال حاضر در مرورگر کروم استفاده می شود.

در حالی که در حال حاضر فقط در موقعیت‌های راه‌اندازی سرد استفاده می‌شود، تیم کروم نشان داد که در حال مطالعه هستند که در کجاهای دیگری می‌توان از آن استفاده کرد.

این خبر خوبی برای همه ناشران وب است زیرا ممکن است به این معنی باشد که صفحات برای بازدیدکنندگان سایت سریعتر بارگذاری می شوند که به طور بالقوه می تواند منجر به نرخ بالاتر رضایت بازدیدکنندگان شود.


نقل قول

اعلامیه اصلی Chrome را بخوانید

افزایش سرعت کروم در راه اندازی اندروید با تب های فریز خشک

تصویر ویژه توسط Shutterstock/Catalyst Labs





منبع

مطالب مرتبط