آموزش سئو رایگان به زبان ساده + تکنیک‌های حرفه ای SEO | xeroseo

منظور از ردیابی رتبه، فرآیند نظارت بر عملکرد وب سایت شما در موتورهای جستجو در مهم ترین کلمات کلیدی شما است. هنگامی که چنین کلمه کلیدی را پیدا کردید، به تب Pages بروید تا صفحه ای که برای آن رتبه کسب کرده اید را ببینید. در این گونه شرایط شاید تنها مقدار کمی بهینه سازی بتواند سایت شما را در صفحه اول گوگل قرار دهد. در فصل ششم از راهنمای سئو برای مبتدیان، به بک لینک ها، یکی از مهمترین جنبه های بهینه سازی برای موتورهای جستجو خواهیم پرداخت.

سئو چیست

وقتی کاربر عباراتی را در موتور جستجو تایپ می­کند، موتور جستجو سایت­هایی را که حاوی آن عبارت هستند، لیست می­کند. حال اگر کلمه موردنظر کاربر در بین کلمات کلیدی شما باشد، احتمال دیده­شدن محتوای شما و بازدید از آن بالاتر می­رود. این کلماتی که در عکس بالا مشاهده کردید کلمات کلیدی لانگ تیل و مرتبط به کلمه کلیدی اصلی شماست که توسط کاربران بیشترین سرچ را دارد. موتورهای جستجو در حال هوشمند تر شدن هستند، اما در عین حال نیاز به کمک ما نیز دارند. بهینه سازی وب سایت به موتورهای جستجو کمک می کند تا اطلاعات محتوای سایت را به صورت بهتری درک کنند و از این رو محتوای وب سایت به طور مناسبی ایندکس شده و در نتایج جستجو به نمایش در بیایند.

http://atours.irمحدود بودن و واضح بودن بیش از حد در مورد این بک لینک های مصنوعی، منجر به افت رتبه و در نتیجه از دست دادن ترافیک می شود. یک لینک با کیفیت لینکی است که می تواند برای شما ترافیک نیز به ارمغان بیاورد. طبیعتا اگر بک لینک نزدیک به ابتدای صفحه باشد، احتمال کلیک بر روی آن افزایش می یابد. این موضوع بدان معنا نیست که شما باید به هر قیمتی سعی کنید لینک هایی با متن انکر تکست حاوی کلمات کلیدی کسب کنید.

برای دانلود رایگان فایل اصطلاحات تخصصی سئو کلیک کنید

بعد از این بروز رسانی مجله خبری زیرو سئو، سایت‌هایی که با استفاده از لینک‌های Sitewide قصد سئو‌ی کلاه سیاه داشتند، پنالتی شدند و امروزه دیگر شاهد چنین لینک سازی‌هایی نخواهیم بود. Crawling فرآیندی است که طی آن، موتور‌های جستجو تیمی از ربات‌ها را، که معروف به خزنده و عنکبوت هستند، برای یافتن محتوای جدید و بروز‌رسانی شده وبسایت‌ها، ارسال می‌کنند. محتوا‌ی سایت می‌تواند شامل متن، تصویر، صوت، ویدئو، فایل‌هایی مثل PDF و غیره باشد؛ اما صرف نظر از قالب و فرمت، محتوا‌‌ها از طریق لینک‌ها پیدا می‌شوند.

  • آشنا شدید، امیدواریم تا بتونید به درستی ازین راهکار ها و روش های افزایش ترافیک استفاده کنید و باعث افزایش رتبه سایت خودتون بشید.ضمن اینکه نظراتتون رو میتونید در زیر همین پست با ما به اشتراک بگذارید.
  • کارمندان گوگل هستند که نتایج واقعی جستجو و کیفیت صفحات رتبه بندی شده را ارزیابی می کنند.
  • تا اینجای مقاله متوه شدید سئو داخلی چیست اما آنچه اهمیت دارد میزان تاثیر سئو داخلی در سئو و بهینه سازی سایت میباشد.
  • این الگوریتم جدید ML به گوگل اجازه می دهد تا نحوه تعامل کاربران با نتایج جستجو را به دقت اندازه گیری کند.
  • در صورتی که در مورد سئو سایت خود سوال دارید و پاسخ سوال خود را پیدا نکردید سوالتان را برای ما در قسمت نظرات بنویسید.
آن‌ها نزدیک به بالای صفحه شما ظاهر می‌شوند و ساختار سایت شما را منعکس می‌کنند. فرم‌هایی که در وب‌سایت خود قرار می‌دهد و هدف از آن‌ها جمع‌آوری اطلاعات کاربران است. با استفاده از این اطلاعات می‌توان بعدها کمپین‌های ایمیلی راه‌اندازی کرد یا از آن‌ها به طرق دیگری برای تبدیل کاربر به مشتری استفاده کرد.

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

مطالب مرتبط