اتاق فرارهای تهران با امکانات، تصاویر و آدرس مجله علی بابا | allescape

خیر، پیش‌پرداختی که آنلاین پرداخت میکنید در واقع بخشی از کل هزینه‌ی پرداختی شماست. در واقع شما بخشی از هزینه را به صورت پیش پرداخت آنلاین و باقی هزینه را در محل بازی پرداخت می‌کنید. زمان بندی سانسها از پیش تعریف شده و فشرده هست و ما قادر به تغییر آن نیستیم. بنابراین هرچقدر دیر برسید از تایم بازیتون کم میشه و زمان از دست میدید. سانس مورد نظر برای شما رزرو میشه و ایمیل و پیامک تایید هم برای شما ارسال میشه. را در مجموعه اکوکلاب دارید، لطفاً نظر خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

مجموعه اتاق فرار هاي فاينال اسكيپ

در این ژانر باید به دنبال معماهایی تاریخی، مرموز، جالب و هیجان انگیز باشید که در فضای اتاق جاسازی شده است. قیمت اتاق فرار هم دقیقا به تعداد شما بستگی داره اما قیمت بلیط اتاق فرار هر نفر از 95 هزار تومان به بالا هست که این قیمت برخی مواقع با تخفیف اسکیپ روم کمتر هم خواهد شد. زمانی که صنعت اسکیپ روم در ایران رواج پیدا کرد کسی فکرش را هم نمیکرد که بازی اسکیپ روم با این سرعت در کشور فراگیر شود که تا به الان بالای 400 اتاق فرار در تهران موجود می باشد. اما بعد از تهران این بازی در استان کرج رواج پیدا کرد که تا به الان هر منطقه دارای یک اتاق فرار است مانند گلشهر که اسکیپ روم کرج و بازی هالای پوزان در آن قرار دارد.

بهترین اتاق فرار

اتاق فرارهای تهران با امکانات، تصاویر و آدرس مجله علی بابا | allescape در این اتاق فرار، اصولا معماهایی پیچیده و بدون ترس و استرس طراحی شده که شما و هم تیمی هایتان باید در زمان مقرر تمامی آنها را حل کنید و به رازهای آن پی ببرید. اگر ژانرهای هیجانی و ترسناک را دوست ندارید، حتما اتاق فرار معمایی را امتحان کنید. این ژانر اتاق بازی، فضاسازی ترسناک و پیچیده ای دارد و معمولا با استفاده از سناریو، نور، فضای بازی و صدا برای بازیکنان حس ترس و دلهره ایجاد می کند؛ بنابراین هیچ شخص سوم یا آیتم زنده ای در این اتاق بازی نیست. هیجان این بازی هیچ تاثیری بر روند بازی و تعداد معماهای آن ندارد، بنابراین با یافتن تعداد سرنخ ها و حل معماهای نهایی به راحتی قادر به یافتن مسیر خروج می باشید.

  • این موضوع به حدی رسیده است که طرفداران اسکیپ روم ترسناک بسیار بیشتر از اسکیپ روم های معمایی و مهیج شده است.
  • مطالعات متعدد نشان داده که در افراد شادتر به طور مداوم سطوح کورتیزول در خون پایین میاد.
  • بازیکنان در این بازی تلاش می‌کنند که اولا قتل را گزارش کرده و قاتل را شناسایی کنند.
  • از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم.
این بازی ازلحاظ روان‌شناختی برای القای یک اتفاق ناگهانی برای زنده ماندن ساخته شده است که می‌تواند همه این حواس را درگیر کند. این امر امکان‌پذیر است زیرا اتاق‌ها ماهیت بدنی معماها را به‌صورت لامسه به وجود آورده و نیاز به همکاری مستقیم یا تعامل دارند. بیشتر ما زندگی شلوغی را تجربه می‌کنیم و درگیر مسائل مختلف روزمره هستیم. از طرف دیگر اتاق‌ها به ما این امکان را می‌دهد که از مسائل روزمره خود دور شویم و در نقش یک شخصیت خاص، تجربه جدید و جذابی را به دست آوریم، مثلاً شخصیت یک کتاب یا فیلم. این بازی تنها حدود یک تا چند ساعت کم طول می‌کشد اما تجربه بی‌نظیر و همه‌جانبه اتاق‌، مردم را به واقعیت متفاوتی سوق می‌دهد. همان‌طور که می‌دانید این بازی‌ها بسیار خلاقانه هستند و طراحان طبق فاکتورهای متعدد و سلیقه‌ی شخصی خود و جامعه مخاطب، بازی را طراحی می‌کنند ولی به‌صورت کلی در ایران، از یکسری از ژانرهای کلی پیروی می‌کنند.

این مجموعه نیز برای کسانی که علاقه به هیجانات زیاد و ترس و استرس دارند، بسیار پیشنهاد می‌شود. حتما باید از میکروفون در محیط بازی استفاده شده و امکان شنیدن صدای بازیکنان فراهم باشد. حداقل ۱۰ مترمربع برای فضای مانیتورینگ و اتاق انتظار حتما در نظر گرفته اسکیپ روم برای بزرگسالان شود. ۱۰ مترمربع برای نمازخانه و سرویس بهداشتی باید در نظر گرفته شود.

مطالب مرتبط