اسامی خوانندگان پاپ ایرانی, اسم خواننده های ایرانی جدید + دانلود آرشیو | kordify

آلبومی که پاشایی قبل از فوت همه ی وکال های (صدای خواننده در آهنگ) آن را ضبط کرده بود و فقط تنظیم آن ها باقی مانده بود. این خواننده متولد دهه ی هفتاد می باشد و در تهران چشم به جهان گشوده است. او در مصاحبه با سایت پاپ ملودی از علاقه زیاد خود به خوانندگی و آهنگسازی از همان اوایل نوجوانی نوجوانی می گوید. به همین دلیل تلاش کرد تا خیلی زود، خودش را وارد این عرصه نماید. احسان با ۶۹۰ هزار فالوور در رتبه ۹۲ لیست برترین خواننده های مرد ایرانی در سال ۱۴۰۱ قرار می گیرد.

حجت اشرف زاده – دلتنگ توام

او در اینستاگرام با داشتن ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار دنبال کننده ، از پر مخاطب ترین خوانندگان ایرانی می باشد. محسن یگانه (1364 تا کنون) خواننده، ترانه‌سرا، نوازنده، آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی پاپ ایران است که از سال 1383 تا به امروز فعالیت دارد. محسن یگانه با شنیدن کارهای شادمهر عقیلی به موسیقی علاقه مند شده است. ترانه های «سکوت» و «بهت قول میدم» او هر یک در زمان انتشار بازخورد بسیار بالایی گرفته اند.

  • اگر خواننده مورد نظر خود را در این لیست پیدا نکردید میتوانید از لیست کامل خواننده ها برای پیدا کردن خواننده مد نظر خود استفاده کنید.
  • تعداد آهنگ های موجود در سایت هر خواننده در سمت چپ اسم آن خواننده قید شده است.
  • از پرطرفدارترین آن‌ها می‌توان «ارمغان تاریکی» «تا ثریا» «زیر هشت» «ولایت عشق» «پهلوانان نمی‌میرند» «معصومیت از دست رفته» را نام برد.
  • حمید عسکری (زاده ۲۰ مهر ۱۳۵۷ در آبادان) خواننده پاپ، آهنگساز و ترانه سرای ایرانی است.
اما در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی و گستردگی ارتباطات، هنر افراد زودتر دیده و شنیده می‌شود. به «زانیار خسروی»، «محسن یگانه»، «علی لهراسبی»، «علیرضا افکاری»، «بابک جهانبخش» و «بنیامین بهادری» اشاره کرد. سبک ریتم اند بلوز (R&B) فعالیت می‌کند.تتلو با بیش از ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار فالوئر، از محبوب‌ترین چهره‌های ایرانی در اینترنت است. براساس گفته‌های خود او، اولین کار جدی‌اش «رقص جامایکایی» بوده که پس از پخش در فضای مجازی بازتاب‌های مختلفی پیدا کرده‌است. این دو، ترانهٔ «نازی، ناز گل من» را با همکاری شاهین فلاکت اجرا کردند؛ اما پس از مدتی رضایا تصمیم گرفت که دیگر با خوانندگان دیس لاو همکاری نکند و این دو نفر از هم جدا شدند. «وصیت نامه» «از ماست که برماست» «اوردوز 1 و 2» از آلبوم‌های منتشرشده یاس به شمار می‌آیند.

ردمی نوت 12 توربو (Redmi Note 12 Turbo) رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

انتشار آلبوم دوم این هنرمند به نام «سورپرایز»، موفقیت و شهرت زیادی را برای او به دنبال داشت و با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد. محمد علیزاده تاکنون برای برنامه ماه عسل و چندین سریال تلویزیونی، موسیقی تیتراژ خوانده است که این آثار نیز در شهرت و محبوبیت او نقش برجسته و حائز اهمیتی داشتند. افشین در حال حاضر ۸۰۷ هزار دنیال کننده در اینستاگرام دارد.

جدید ترین مطالب

اسامی خوانندگان پاپ ایرانی, اسم خواننده های ایرانی جدید + دانلود آرشیو | kordify

به دلیل تأثیرگذاری هیچکس بر این سبک موسیقی در ایران، از او با لقب «پدر رپ فارسی» یاد دانلود آهنگ کردی می‌شود. بابک جهانبخش پرطرفدارترین خواننده ایران تاکنون ۸ آلبوم موسیقی رسمی و تعداد زیادی تک آهنگ منتشر کرده است. پرواز همای با نام پیشین سعید جعفرزاده احمد سرگورابی متولد ۲۰ بهمن ۱۳۵۸ در احمدسرگوراب، از خوانندگان ایرانی در موسیقی سنتی ایرانی است.

مطالب مرتبط