بهینه‌سازی موتور جستجو ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | xeroseo

شما فرمودید که این دسته بندی در صفحه اول گوگل است ولی اعلام نکردید که برای چه عبارتی جایگاه کسب کرده است. با توضیحاتی که دادید به نظر نمیرسد ساختار سایت شما اشکالی داشته باشد، در این شرایط با لینک سازی های خارجی میتوانید هدف واقعی هر صفحه را به گوگل معرفی کنید. از کجا بفهمیم که بهترین جواب را به سوال کاربر داده ایم؟ با توجه به جایگاهی که در نتایج جستجو کسب کردیم و تعداد بازدیدکنندگانی که به سایت ما مراجعه میکنند میفهمیم که پاسخ ما برای آنها مفید و کاربردی بوده است. سئو فرآیندی بی پایان و تکرار پذیر است که با تحلیل و بررسی کلمات هدف و آنالیز رقبا آغاز میشود. بر همین اساس استراتژی سئو تدوین شده و برنامه دقیقی برای پیاده سازی آن در نظر میگیریم و در نهایت مطابق با همین برنامه فرآیند تولید محتوا و لینک سازی را انجام میدهیم. سال ۸۳ بود که اولین کسب‌وکار‌ آنلاین خودم را راه‌اندازی کردم و تا امروز با علاقه زیادی مشغول کسب‌درآمد آنلاین و راه‌اندازی کسب‌وکار‌های مختلف در بستر وب هستم.

تفاوت سئو با تبلیغات گوگل(Google Ads (AdWords چیست؟

یعنی به شما این امکان را می‌دهد تا قالب سایت خود را طراحی نمایید، سایت خود را برای نمایش در دستگاه‌های مختلف مثل موبایل و ویندوز واکنش گرا سازید و فونت و رنگ اجزای مختلف صفحات سایتتان را شخصی سازی کنید. بطور کلی، با استفاده از CSS قادر خواهید بود تا وب سایت خود را User Friendly (کاربر پسند) کنید. موتور‌های جستجو از‌جمله گوگل، کلمات بسیار رایج را نادیده می‌گیرند تا اینگونه بتوانند فضای پایگاه داده خود را خالی نگه داشته و به فرآیند‌های کرال و ایندکس خود سرعت ببخشند. کلماتی مثل از،به، با، در، بر و برای که به خودی خود معنی نمی‌دهند و بر نتایج جستجو نیز تاثیری نخواهند گذاشت. برای مثال وقتی شما عبارت “اصطلاحات رایج در سئو” را جستجو کنید، کلمه “در” معنی کلمات قبل و بعد خود را تغییر نمی‌دهد.

http://atours.irبه زبان ساده، مجله خبری زیرو سئو سازی بدون داشتن برنامه ریزی و استراتژی صحیح معمولا نتایج خوبی ندارد و گاهی کم کاری و یا حتی استفاده ی بیش از حد از بهینه سازی سایت، سرمایه گذاری شما در این بخش را به هدر می دهد. ئس اگر میخواین در رتبه های بالاتر گوگل حضور داشته باشید به یک متخصص سئو نیاز دارید. در اصطلاحات فنی این حوزه، سئو کلاه سفید به مجموعه تکنیک‌ها، روش‌ها و استراتژی‌های که از قوانین و راهنمایی‌های موتورهای جستجو تبعیت می‌کنند، اشاره دارد.

دیدگاه برای “سئو دقیقا چیست؟ هرآنچه لازم است از سئو بدانید”

در یک دنیای ایده آل، تنها چیزی که برای کسب بک لینک های با کیفیت نیاز دارید، ایجاد محتوای عالی است. وجود چنین ویژگی در یک بک لینک علاوه بر افزایش احتمال کسب ترافیک بیشتر، از نظر سئو نیز مهم است. همانطور که در فصل قبل ذکر کردیم، تگ عنوان و متا دیسکریپشن یک صفحه، مکان خوبی برای استفاده از کلمه کلیدی هدف است. علاوه بر دلایل واضحی که برای استفاده از آن وجود دارد، استفاده از پروتکل HTTPS در سال 2014 به یک فاکتور رتبه بندی (البته نسبتا کم قدرت) تبدیل شده است. به عبارت دیگر، اگر از HTTPS استفاده نکنید، ممکن است وب سایت شما در گوگل بدتر از رقبا عمل کند. سایت مپ یک لیست از آدرس تمام صفحات یک وب سایت است که توسط موتورهای جستجو قابل پایش است.

  • نه، انکر تکست تنها چیزی است که یک موتور جستجو می تواند هنگام مشاهده لینک ها بخواند.
  • با ظهور الگوریتم پنگوئن گوگل، سایت‌هایی که بک‌لینک‌های انبوهی از سایت‌های بی‌کیفیت و اسپم دریافت کرده بودند از نتایج اولیه موتور جستجوی گوگل حذف شدند.
  • وبسایتی که در نتایج نخست یا حداقل صفحه اول نتایح جستجو دیده نمی‌شود دقیقاً وضعیت مشابهی با انسان گیر افتاده ته چاه دارد.
جهت انجام سئو بین المللی در قالب خود باید به تاریخ‌ها و زمان‌ها بر اساس مکان های هدف خود به درستی استفاده نمایید. هدف سئو بین المللی ایجاد یک تجربه آنلاین خوب بصورت جهانی برای مخاطبان هدف شما است. طبق آخرین نظرسنجی های انجام شده در سایت های مختلف، بیش از 60 درصد از کل ترافیک وب سایت ها طریق موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ، یاهو و یوتیوب بدست می آید.

رایج‌ترین اصطلاحات در سئو کدامند؟

مطالب مرتبط