تقویت نوشتن محتوای SEO با هوش مصنوعی


آیا ایجاد محتوای هوش مصنوعی می تواند بر روی دید SERP شما تأثیر مثبت بگذارد؟

آیا آماده‌اید تا خروجی تولید محتوای خود را افزایش دهید و استراتژی خود را به طور موثر مقیاس‌بندی کنید؟

تولیدکنندگان محتوای هوش مصنوعی اینجا هستند و آماده کمک به شما برای افزایش خروجی هستند – و در اینجا چیزی است که باید بدانید.

در 14 ژوئن، یک وبینار را با کانر کارراس، پدر مدیر موفقیت مشتری دیجیتال در Conductor مدیریت کردم.

Carreras بینش های مهمی در مورد اینکه چگونه می توانید هوش مصنوعی را در استراتژی بازاریابی محتوای خود ادغام کنید تا نتایج SEO خود را تقویت کنید و از رقبا جلوتر بمانید، ارائه کرد.

در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کنید.

مبانی هوش مصنوعی و مدل های زبان بزرگ

آیا هوش مصنوعی واقعاً خروجی آن را درک می کند؟ آیا متن و کلمات را مانند یک گوینده انسانی درک می کند؟

LLM ها یا مدل های زبان بزرگ، قسمت بعدی جمله را با استفاده از یک سیستم پیچیده پیش بینی می کنند.

با این حال، آنها ممکن است معنای اصلی را از دست بدهند.

بنابراین، هنگام استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی، به یاد داشته باشید که آنها فقط گاهی ممکن است پیام مورد نظر را منتقل کنند، حتی اگر جملات آنها از نظر گرامری صحیح باشد.

در واقع، Open AI دریافت که حتی مدل پیشرفته GPT-4 آنها فقط 80 درصد دقت واقعی را در برخی زمینه ها به دست می آورد.

این چه معنایی برای شما دارد

خبر خوب این است: گوگل با محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی مخالف نیست.

تا زمانی که محتوای شما EEAT را نشان می‌دهد و نیازهای جستجوگر را برآورده می‌کند، Google شما را به خاطر استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به تولید محتوا جریمه نمی‌کند.

[Check out Google Search’s Guidance about AI-Generated Content] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

با این حال، اگر مراقب دقت و اصالت باشید، استفاده از هوش مصنوعی به شما کمک خواهد کرد. هوش مصنوعی مولد فقط با داده های موجود کار می کند و نمی تواند ایده های کاملاً جدیدی ایجاد کند.

بنابراین، اگر کاملاً به هوش مصنوعی تکیه می‌کنید، لمس یا تجربیات منحصربه‌فرد خود را اضافه کنید، زیرا هوش مصنوعی نمی‌تواند این امکان را فراهم کند.

نکاتی برای محتوای شما

برای اعمال هوش مصنوعی مولد در نوشتار خود، با Prompt Engineering شروع کنید.

به بیان ساده، این عمل ارائه دستورالعمل های مناسب به GPT برای نتیجه مطلوب است.

به‌جای اینکه از GPT چیزی کلی بخواهید، باید دستورالعمل‌هایی به آن بدهید که مطابق با آموخته‌هایش باشد تا به نتیجه دلخواهتان برسد.

[Discover the best prompts] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

نکته 1: از هوش مصنوعی برای ایجاد ایده های جدید در مورد محتوای جدید استفاده کنید

برای طوفان فکری، می توانید از هوش مصنوعی، به عنوان مثال، پنج ایده در یک دسته بندی خاص بخواهید. می‌تواند زیرعنوان‌های مناسبی را ارائه دهد که می‌تواند محتوای طولانی شما را ساختار دهد.

این روش روشی ارزشمند برای به دست آوردن یک خلاصه سطح بالا از موضوعات رایج در مورد یک موضوع ارائه می دهد.

این به شناسایی کلمات کلیدی مرتبط، سؤالات و سایر جنبه های مرتبط کمک می کند.

سپس می توانید صدا و سبک خود را به نوشتار اضافه کنید و از مشکل اصالت اجتناب کنید. از آنجایی که یک طرح کلی ارائه می دهد، نیازی به بررسی دقیق اشتباهات واقعی یا ساختگی های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی ندارید.

[Get an example] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

نکته 2: از هوش مصنوعی برای نوشتن قسمت هایی از اولین پیش نویس ها استفاده کنید

این برای به دست آوردن محتوای هدفمند برای بخش های کوچک و گنجاندن آن در نوشته شما بسیار عالی است.

به تمرکز کمک می‌کند و می‌تواند قطعه‌ها، پاراگراف‌ها یا جملاتی را برای بهبود کار شما ارائه دهد، به‌ویژه زمانی که قصد دارید برای کلمات کلیدی خاصی در یک مقاله رتبه‌بندی کنید.

[Get proof] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

نکته 3: از هوش مصنوعی برای اصلاح محتوای موجود استفاده کنید

OpenAI مدل را برای پیشنهادات و تجدید نظرها آموزش داده است که نتایج هدفمند و واضحی را به همراه دارد.

با ارائه یک چارچوب و سؤال خاص، مدل محتوای تجدید نظر شده ای تولید می کند که مستقیماً به سؤال پاسخ می دهد و با هدف بخش همسو می شود.

[Find out how this addresses originality & tone] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

نکته 4: محتوا را مرور کنید و بازخورد ارائه دهید

با انجام این کار، ابزارهای هوش مصنوعی به عنوان دوست نوشتن شما عمل می کنند و بازخورد و پیشنهادات مختصری را ارائه می دهند. محدودیت های صریح و جهت گیری های خاص برای هدایت متمرکز ضروری هستند.

این بازخورد در مورد ارتباط محتوا ارائه می دهد و توصیه های هدفمندی را ارائه می دهد که آن را برای هدف گیری کلمات کلیدی ارزشمند می کند.

بزرگترین غذای آماده

هوش مصنوعی یک ابزار است، نه یک عصای جادویی. فرصت هایی را برای افزایش تولید محتوا و بهبود کارایی و اثربخشی باز می کند.

با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که هوش مصنوعی ناقص است و فقط چیزی تا حدی جدید به ارمغان می آورد.

در عوض، به عنوان یک شریک ارزشمند در تولید محتوا کار می کند.

[Slides] تقویت نوشتن محتوای SEO با هوش مصنوعی: فرصت ها و چالش ها

در اینجا ارائه است:

برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!

سئوی خود را تقویت کنید: چگونه آدمخواری کلمات کلیدی را شناسایی و حذف کنیم

به ما بپیوندید تا یک جلسه آموزنده با Pi Datametrics داشته باشید و نکات بهینه سازی محتوا را که برای افزایش رتبه جستجو و حفظ وضعیت سایت خود نیاز دارید، دریافت کنید. نمی توانید وبینار زنده را انجام دهید؟ برای دریافت ضبط و کپی از پیش ثبت نام کنید


اعتبار تصویر:

تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو





منبع

مطالب مرتبط