خلاصه اخبار هفتگی برای جستجو، اجتماعی و هوش مصنوعی


پیگیری آخرین اخبار صنعت سخت است. را وارد کنید: SEJ Sum-Up.

هر جمعه، داستان‌های برتری را که باید بدانید – از جستجو گرفته تا اجتماعی گرفته تا هوش مصنوعی و فراتر از آن – در یک پست هضم آسان جمع‌آوری می‌کنیم.

داستان‌های برتر این هفته شامل به‌روزرسانی در جستجوی دسک‌تاپ Google، رسیدن Bing به اوج‌های جدید، قانون RESTRICT (و نحوه تأثیر آن بر کاربران TikTok در ایالات متحده)، ابزارهای جدید هوش مصنوعی برای Slack و آسیب‌پذیری‌های افزونه وردپرس است.

جستجوی خلاصه اخبار

گوگل رابط کاربری جستجوی دسکتاپ خود را برای نمایش فاویکون ها و نام سایت ها به روز کرد و شناسایی وب سایت ها را برای کاربران در نتایج جستجو و تبلیغات آسان تر کرد.

Google Search Central رونوشت آخرین ساعات اداری SEO خود را منتشر کرد که در مورد تصاویر WEBP، محتوای تکراری در بازارهای مختلف، جابجایی تعداد زیادی از صفحات نمایه شده و موارد دیگر بحث می کرد. (مرکز جستجوی گوگل)

Google Trends با یک رابط کاربری جدید به‌روزرسانی شده است تا یافتن موضوعات پرطرفدار در زمان واقعی را آسان‌تر کند و ببیند چگونه سایر صنایع از داده‌های Google Trend استفاده می‌کنند. (کلمه کلیدی)

مایکروسافت گزارش داد که جستجوی Bing به 100 میلیون کاربر فعال روزانه رسیده است که تقریباً یک سوم آن در مرورگر Edge و موتور جستجوی Bing وجود دارد.

DuckDuckGo DuckAssist را راه‌اندازی کرد، یک ویژگی به کمک هوش مصنوعی که پاسخ‌های زبان طبیعی را با استفاده از ویکی‌پدیا تولید می‌کند.

Brave Search یک ویژگی هوش مصنوعی جدید را اعلام کرد که صفحات وب را در 17٪ از نتایج جستجوی آنها در نتایج غنی خلاصه می کند.

خلاصه اخبار PPC

Google Ads ویژگی جدیدی را معرفی کرد که دسترسی مستقیم به مخاطب ساز GA4 و Performance Max را برای اهداف سفر فراهم می کند. ویژگی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی به تبلیغ‌کنندگان هتل این امکان را می‌دهد تا تبلیغات چند قالبی ایجاد کنند و مسافران بیشتری را در کانال‌ها به دست آورند.

مایکروسافت چندین به روز رسانی را برای پلت فرم تبلیغاتی خود اعلام کرد، از جمله تبلیغات جستجوی محلی برای Bing برای بهبود دید در نتایج جستجوی محلی Bing و یک جادوگر تنظیم تبدیل بدون کد.

خلاصه اخبار رسانه های اجتماعی

سوال هفته: آیا قانون جدید محدودیت، TikTok و سایر فناوری‌ها را از لیست منتخبی از کشورها منع می‌کند؟

TikTok Series را معرفی کرد، راهی جدید برای سازندگان برای کسب درآمد از محتوای ویدیویی ممتاز از پشت دیوار پرداخت.

یوتیوب قوانین خود را در مورد ناسزاگویی در ویدیوهای کسب درآمد کاهش داد. ناسزای متوسط ​​برای درآمد کامل آگهی واجد شرایط است، در حالی که ناسزای شدید ممکن است تبلیغات محدودی دریافت کند.

متا یک گروه محصول سطح بالا را معرفی کرد که بر ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد برای اینستاگرام، مسنجر و واتس‌اپ تمرکز دارد.

فیس بوک تغییرات آتی از جمله دسترسی مجدد مسنجر در داخل فیس بوک را اعلام کرد. (اتاق خبر فیسبوک)

لینکدین از مقالات مشترک جدیدی با اعلان‌های مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی کرد تا سازندگان را تشویق کند تا دانش و بینش خود را به اشتراک بگذارند.

Reddit ویژگی‌های جدیدی از جمله امکان جستجوی نظرات پست و فیدهای جداگانه برای کاربران برای خواندن یا تماشای موضوعات پرطرفدار معرفی کرد. (رای مثبت داد)

Discord از ادغام‌های هوش مصنوعی جدید برای کلاید، دستیار ربات پلتفرم خود خبر داد. (وبلاگ دیسکورد)

Spotify یک رابط جدید با فید مشابه TikTok و ابزارهای جدید برای پادکست‌ها معرفی کرد – ابزارهای میزبانی رایگان، ضبط و ویرایش و ویژگی‌های کسب درآمد. (اتاق خبر اسپاتیفای)

خلاصه اخبار هوش مصنوعی

Slack یک برنامه ChatGPT بتا برای Slack از OpenAI معرفی کرد که می تواند مکالمات را خلاصه کند، فورا پاسخ ها را بیابد و پیام های جدید را پیش نویس کند. (نیروی فروش)

HubSpot ابزارهای هوش مصنوعی جدیدی را برای کمک به ایجاد محتوا و مدیریت وظایف معرفی کرد. (HubSpot)

خلاصه اخبار وردپرس

WP Statistics، یک افزونه وردپرس با بیش از 600000 نصب فعال، آسیب‌پذیری CSRF را اصلاح کرد.

آسیب پذیری XSS افزونه Elementor Contact Form Builder بیش از 200000 وب سایت وردپرسی را تحت تأثیر قرار داده است.

بسته بندی آن

این یک هفته خبری شلوغ برای بازاریابان جستجو و بازاریابان رسانه های اجتماعی بود. با ماهیت سریع توسعه هوش مصنوعی، انتظار داریم در هفته های آینده شاهد تغییرات بیشتری در جستجو و شبکه های اجتماعی باشیم.


تصویر ویژه: sebra/Shutterstock





منبع

مطالب مرتبط