دوره آموزش تخصصی سئو محتوا علی پوربافرانی آکادمی منظم | xeroseo

فرض کنید می‌خواهیم یک کمپین مجله خبری زیرو سئو محتوا حول موضوع «فروش در شبکه‌های اجتماعی» ایجاد کنیم. در این مثال، «فروش در شبکه‌های اجتماعی» یک موضوع بنیادی است یا فرعی؟ پاسخ درست این است که بستگی دارد! اگر سایت مورد نظر در حوزه روش‌ها و ابزارهای فروش در فضای مجازی فعالیت می‌کند، بدون شک این موضوع به یک صفحه بنیادی نیاز دارد.

برچسب عنوان (title tag) را بهینه کنید.

یکی از مواردی که به رتبه گرفتن توی نتایج گوگل کمک زیادی می‌کنه، سئو محتوا هستش. طول یک تکه از رشته چقدر است؟ صادقانه بگویم، هیچ پاسخ درستی برای این سوال وجود ندارد، اما این سوالی است که بارها و بارها پرسیده شده­است. محتوا باید به اندازه­ای باشد که برای رتبه بندی، یک موضوع را با عمق کافی پوشش دهد.

  • همچنین لینک‌های داخل و متن آن نیز تاثیرگذاری زیادی بر روی سئوی خواهد داشت.
  • فقط مطمئن شوید که پیوندهای شما مرتبط، طبیعی و برای خوانندگان مفید هستند.
  • در سئو محتوا رعایت کردن نکات گفته‌شده در این مقاله باعث می‌شود تا بتوانید یک محتوای بهینه را برای موتورهای جستجو، مانند گوگل، تولید کنید.
  • اگر بهترین محتوا را تهیه کنید اما برای بارگذاری و نمایش داده شدن، کاربر را منتظر نگه دارد و سرعت کافی را نداشته باشد، تمام زحمات شما هدر رفته و نرخ پرش کاربر افزایش پیدا می‌کند.
  • به نظر وی استفاده از کلمه کلیدی در تگ عنوان مهمترین فاکتور در On-Page سئو بود.
  • هر چقدر محتوای شما منحصر به فردتر و خاص‌تر باشد، در سئو تاثیر بهتری خواهد داشت.
در صورت امکان، بهتر است که کلمه کلیدی مرتبط را نیز در پاراگراف اول استفاده کنید. توجه داشته باشید که از هر کلمه کلیدی فقط یک بار و برای سئو شدن یک صفحه در سایت خود می‌توانید استفاده کنید. کلمات کلیدی هر مقاله باید به تعداد کافی در محتوا تکرار شده و از کلمات کلیدی هم‌معنی، مترادف و … آن نیز استفاده شود. پس برای این که محتوای شما بتواند در زمان اسکن شدن توسط کاربر، توجه او را جلب کند، باید از حالت یک متن ساده و خالی خارج شده و با کلمات کلیدی بولد،تصاویر جذاب، صوت، ویدیو و…

http://atours.ir

شاید وجود عکس در محتوا جزو عوامل رتبه‌بندی گوگل نباشد ولی یک مفهومی هست به اسم «زمان توقف یا Dwell time» که مدت زمانی است که کاربر در صفحه شما می‌ماند. از نظر گوگل هر چه کاربر زمان بیشتری در صفحه شما باشد، یعنی محتوای شما برایش مفید بوده و نیازی نبوده لینک دیگری باز کند. و نکته سئویی آخر هم اینکه استفاده از کلمات کلیدی در عناوین اصلی سئو محتوای شما را بهبود می‌دهد.

اهمیت اصول سئو در تولید محتوا

این‌ دو از اصلی‌ترین معیارهای سئوی محتوا هستند که در رتبه صفحه شما تأثیر مستقیم می‌گذارند. 2- مترادفات معنایی را برای کلمات کلیدی اصلی خود پیدا کنید. با یه سرچ ساده، کلی سایت و ویدیو رو سرت خراب می‌شه که بیا و محتوات رو اینجوری سئو کن. دو تا نکته از این سایت برمی‌داری، سه تا ویدیو تو اینستا می‌بینی، دو تا وبینارم شرکت می‌کنی، 5 تا مقاله‌ام می‌خونی تا به جواب سوالت برسی… دمت گرم ترکیبی خوبی زدی!

سئو محتوا چیست؟ بهترین روش های بهینه سازی محتوا

مطالب مرتبط