آموزش سئو محتوا: صفر تا صد آموزش سئو سفینه | xeroseo

یکی دیگر از نکات آموزش تولید محتوا و سئو صفحات زامبی صفحات وبی هستند که ترافیک انسانی کمی ایجاد می­کنند یا اصلاً هیچ ترافیکی ایجاد نمی­کنند. آنها ممکن است ایندکس شوند، و ممکن است ترافیک ربات را از خزنده­های موتورهای جستجو ایجاد کنند، اما در جذب بازدیدکنندگان واقعی ناکام هستند. صفحاتی با محتوای 200 صفحه، صفحات 404، صفحات بسیار قدیمی، محتواهای سئو نشده و… جزء زامبی پیج محسوب می­شوند. همان طور که می دانید، سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد. منظور از محتوا نیز، اطلاعاتی است که به صورت آنلاین بر روی وب هست و می تواند مورد استفاده افراد مختلف قرار بگیرد (در ادامه مقاله انواع محتوای سئو شده را نام بردیم).

محتوای سئو شده چیست؟

فقط باید دقت داشت که در انتخاب این موضوعات، از حوزه‌ی اصلی فعالیت کسب و کار خود زیاد فاصله نگیرید. تحقیق کلمات کلیدی یا کیورد ریسرچ سنگ بنای یک استراتژی سئوی محتوای موفق است. پس از انجام تحقیق کلمات کلیدی، لیستی از کلمات خواهید داشت که مخاطبان مورد نظر شما در حال جستجوی آن‌ها هستند و کسب رتبه در آن‌ها برای شما مهم است.

محتوای با کیفیت جامع

توانایی مجله خبری زیرو سئو در تمایز قائل شدن بین کلمات جستجو شده را جستجوی معنایی می‌نامند. این توانایی با انتشار بروزرسانی‌های رنک برین و مرغ مگس‌خوار در الگوریتم گوگل انعکاس بیشتری پیدا کرد. در هردو بروزرسانی گوگل با استفاده تکنیک‌های پردازش زبان طبیعی و هوش مصنوعی سعی در تشخیص بهتر نیت کاربر از جستجو دارد. بله، در طول دوره تمرین‌هایی برای آموزش بهتر و افزایش مهارت شما در نظر گرفته‌ شده. واقعاً حرفهای درستی زدید، میگن یکی از بخشهای مهم آموزش توانایی حذف آموزههای غلطه. من خیلی وقتها این ذهنیت میاد سراغم که محتوا رو برای جایگاه بهتر، طولانیتر کنم ولی همون موقع به خودم آگاه میشم که این یه طرز فکر غلط در مورد سئو هست.

http://atours.irهمچنین، ساخت صفحات سئو شده به وب‌سایت کمک خواهد کرد تا رتبه قابل توجهی در موتور جستجو کسب کند. هدف ما از تولید محتوا سئو چیست؟ ما به قصد بهبود رتبه‌بندی سایت شما در موتورهای جستجو، محتوای مورد نظر را به صورت سئو شده تولید می‌کنیم. شخصی که این کار را انجام می‌دهد، حتما باید از تخصص کافی برخوردار باشد، در غیر این صورت ممکن است نه تنها باعث رشد رتبه های شما نشود بلکه باعث افت آن شود. پس رعایت اصول سئو در محتوا باید حتماً توسط شخص متخصص در این زمینه انجام گیرد. برای اینکه بدانید منظور از تولید محتوای سئو شده چیست، ابتدا باید مفهوم سئو و اصول آن در نویسندگی را بدانید. SEO به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو مانند گوگل می‌باشد.

سرعت صفحه درحال‌حاضر عامل رتبه‌بندی جست‌وجو در تلفن همراه است. عوامل بسیار بیشتری نسبت به محتوا در سرعت صفحه نقش دارند. بااین‌حال باید روش‌هایی را بررسی کنید که در آن این عامل بتواند بر سرعت کلی تأثیر بگذارد. در ابتدا از دیدگاه محتوا، تصاویر هستند که در سرعت صفحه نقش دارند؛ بنابراین برای بهینه‌سازی آنها وقت بگذارید. از ابزاری مانند PageSpeed گوگل و GTmetrix برای مشاهده سرعت صفحه‌تان و فرصت‌های بهبود آنها بهره بگیرید.

  • ویدیو نیز مانند تصویر همین تاثیرات را بر روی محتوا و سئو سایت شما دارد.
  • من یک سایت جدید درست کردم و الان میخوام محتوا بگذارم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم.
  • بسته به اهدافی که پیش رو دارید، باید ترکیبی از کلمات کلیدی پربازدید و کم بازدید را انتخاب کرده و با هدف‌گذاری به دنبال سئو محتوا باشید.

مطالب مرتبط