رفع مشکل ایندکس نشدن مطالب در گوگل 1400 شهریور سئو انجمن های پشتیبانی وردپرس پارسی | xeroseo

برای اینکه روزانه بازدید بیشتری را دریافت کنید، باید مجله خبری زیرو سئوسایت خود را در محلی قرار دهید که بیشترین مخاطب وجود دارد. یعنی تلاش کنید تا جایگاه اول نتایج موتور جستجوی گوگل را برای وبسایت خود رزرو کنید و حداکثر کاربران اینترنت را بدون هیچ زحمتی به وبسایت خود دعوت کنید. بهترین شرکت سئو کاری می‌کند که نشستن در رتبه یک نتایج گوگل برای شما رویا نباشد. تحقیقات کلمات کلیدی و سئو هماهنگ بر شاخص‌های کلیدی عملکرد کسب و کار شما متمرکز است. پونه مدیا با تحقیق کلمات کلیدی سعی دارد محتوای حرفه‌ای با موضوعات مناسب را برای سایت شما تولید کند تا مخاطبان و مشتریان را به سایت شما جذب کند. هزینه کلمات کلیدی متاثر از میزان رقابت در صنعت کسب و کار شما است، هر چه صنایع مشتریان طولانی مدت‌تر و بازارهای رقابتی‌تری داشته باشد هزینه تحقیق و بررسی کلمات کلیدی افزایش پیدا می‌کند.

معایب سئو سایت بر اساس عملکرد

دریافت راهنمایی و مشاوره برای رفع مشکلات و رسیدن به اهداف تجاری شما از معیارهای تعیین قیمت سئو ۱۴۰۰ خواهد بود. سایت بنده هم دچار مشکل شد و از آن روز تا به حال این مشکل همچنان برقرار است ، نه تنها مطالب سایت … بلکه پست ها و محصولات وکامرس و حتی دسته بندی محصولات و یا برگه های جدید و به طور کل هیچ صفجه جدیدی از اون تاریخ دیگه ایندکس نمیشود …

http://atours.irسلام ممنون از نظر لطفتون، شما میتونید با شماره های درج شده دخل سایت یا از طریق واتس اپ با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و سوالاتتون در باره تعرفه سئو رو بپرسید. سلام، با توجه به آنالیز کلیدواژه های شما و رقباتون قیمت متفاوته،توضیحات بیشتر داخل متن در قسمت نحوه قیمت گذاری اومده.امیدوارم براتون مفید باشه. داخل متن خدمتتون عرض شد، پکیج ها پایه هزینه سئو هستند و بعد از آنالیز سایت شما و کلیدواژه هاتون قیمت نهایی اعلام میشه. و دیگر برنامه‌هایی که اول هرماه تدوین می‌شود برنامه لینک سازی‌های داخلی و خارجی می‌باشد که باید بدون نقص باشد تا برای سایت مشکلی پیش نیاید.

چگونه می توانیم به شرکت های سئو اعتماد کنیم؟

یکی از خدمات بهترین شرکت سئو، آنالیز و تحلیل وضعیت فعلی وبسایت است. بررسی وضعیت اکنون یک وبسایت کمک می‌کند تا بتوان ادامه مسیر را بهتر و اصولی‌تر حرکت کرد. بهترین شرکت سئو تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا نتیجه دلخواه مشتری را رقم بزند. مواردی که در ادامه با عنوان خدمات بهترین شرکت سئو بیان خواهیم کرد، تنها بخشی از ترفندها و تکنیک‌هایی که یک سئوکار تضمینی به کار می‌بندد تا سئو یک وبسایت را تقویت نماید.

بهینه سازی سرعت، بهینه سازی تجربه کاربری

من تا چند ماه پیش اغلب مطالبی که میذاشتم، طی چند ساعت و حداکثر به فاصله یک روز ایندکس میشد، اما چندماه هست که ایندکس شدن اتوماتیک مطالب به مشکل خورده و شاید بعد از یک هفته هم از 10 تا مطلب، یکیش به زحمت ایندکس شده باشه. زمان دقیقی نمیشود اعلام کرد کلمات ساده ممکن است یکماهه به صفحه اول برسند و کلمات سخت ممکن است تا یک سال هم طول بکشد. سئو تکنیکال بررسی سرعت لود صفحه، بررسی هاست و سرور، گواهی ssl و … می‌باشد. متناسب با برند کاریتان استفاده کنیدتا کابر حس انسجام و یکپارچگی از سایت داشته باشد.

  • بعبارتی یعنی سایت شما همانطور که بر روی صفحه لپ‌تاپ به خوبی مشخص است برای صفحه‌های کوچکتر مانند تبلت‌ها و گوشی‌های همراه نیز به خوبی بهینه شده باشد.
  • وبسایت گوگل سان از سال 98 در زمینه خدمات سئو و طراحی سایت آغاز به کار کرد و در مدت زمان کمی توانست بهترین و با کیفیت ترین وبسایت ها و خدمات را به کاربران ارائه دهد.
  • نکته دیگر اینکه کاربر حق انتخاب دارد که لینک را کلیک کند یا خیر، پس از این نظر نیز رضایت مخاطب جلب می‌شود، زیرا چیزی را وی تحمیل نمی‌کنیم و فقط در حد پیشنهاد است.
  • مجموعه فعالیت‌هایی که در خارج سایت برای بهبود سایت انجام می‌شود مانند تاثیر بک لینک‌ها، تولید و نشر ریپورتاژ آگهی، تاثیر سوشال سیگنال‌ها، آنالیز لینک رقبا، اجرای Disavow برای دفع لینک‌های بد از طرف رقبا.
  • علاوه بر این‌ها گوگل نه تنها وبسایت را از رتبه‌ای که شایستگی‌ آن را ندارد حذف خواهد کرد، بلکه ممکن است به علت تخلفی که اتفاق افتاده است، آن وبسایت را جریمه نیز بکند.
  • وقتی آژانسی را انتخاب می‌کنید، کیفیت را فدای خدمات ارزان تر نکنید.

مطالب مرتبط