سئوی محلی برای شرکت های حقوقی: مشتریان محلی بیشتری دریافت کنید


حقوق یک صنعت رقابتی است، به خصوص در مورد سئو. اما اگر فقط بر روی کلمات کلیدی بزرگ در جستجوی ترافیک تمرکز کنید، ممکن است تلاش زیادی را هدر دهید.

یک مکان بیشتر جستجوها را برای سؤالات یا خدمات حقوقی متصل می کند. شما می خواهید در مرتبط ترین نتایج، با هدف قرار دادن جستجوگران محلی، نشان داده شوید.

بنابراین، برای کسب رتبه بالاتر در گوگل و سایر موتورهای جستجوی رتبه برتر، باید روی بهینه سازی موتورهای جستجوی محلی (SEO) تمرکز کنید.

بسته محلی Google رقابتی تر شده است و نتایج کمتری را نشان می دهد. در حالی که سئوی محلی و سئوی ارگانیک استراتژی های متفاوتی هستند، شما باید با یک طرز فکر محلی به سئوی ارگانیک خود نزدیک شوید.

این مقاله به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید وب‌سایت و فهرست‌های کسب‌وکار شرکت حقوقی خود را برای رتبه بهتر در سئوی محلی بهینه کنید.

سئوی محلی برای شرکت های حقوقی چیست؟

سئوی محلی نوعی بهینه سازی موتور جستجو است که ویژگی های SERP محلی مانند بسته محلی را هدف قرار می دهد. این ویژگی‌ها در بالای صفحه ظاهر می‌شوند، اغلب در کنار نقشه، زمانی که Google یک عبارت جستجو را دارای هدف مبتنی بر مکان می‌داند.

جستجوی ارگانیک بر نتایج زیر تبلیغات و ویژگی‌های SERP تمرکز دارد. اما برای کمک به تلاش‌های سئوی محلی خود، ایجاد یک ذهنیت محلی در نتایج ارگانیک خود نیز ضروری است.

اگر شخصی به دنبال سرویسی در منطقه محلی خود است یا از عبارات جستجوی محلی مانند [best lawyer in New York]، احتمالاً نتایج Local Pack را خواهند دید.

اسکرین شات از جستجوی گوگل برای [best lawyer in new york]، فهرست های کسب و کار را در ویژگی های خاصی مانند بسته محلی نشان می دهد

اسکرین شات از جستجوی گوگل برای [best lawyer in new york]، آگوست 2022

در مورد وکلا، آنها همچنین احتمالاً تبلیغاتی را با نتایج “Google Screened” برای ارائه دهندگان نزدیک ببینند.

نتایج Google Screened تبلیغاتی برای ارائه دهندگان خدمات هستند که از طریق غربالگری اضافی توسط Google انجام شده اند. عمودهایی که از این ویژگی استفاده می کنند عبارتند از مراقبت از کودک، امور مالی، بهداشت و قانون. متوجه خواهید شد که نتایج Google Screened بر روی مشاغل اطراف تمرکز می‌کنند و برخی از ویژگی‌های بسته محلی، مانند بررسی‌ها و ساعات کاری را نشان می‌دهند. آنها همچنین در بالای صفحه قرار دارند. اگر آن نقطه دلخواه را می خواهید، باید غربالگری کنید و یک استراتژی تبلیغات محلی ایجاد کنید.

سئوی محلی برای شرکت های حقوقی ضروری است زیرا اکثر شرکت های حقوقی به مشتریان در یک منطقه جغرافیایی خاص خدمات ارائه می دهند. مگر اینکه در سطح ملی به مشتریان خدمات ارائه دهید، احتمالاً فقط از افراد داخل شهرستان، شهر یا ایالت خود سرنخ می خواهید.

علاوه بر این، تلاش برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی محلی نسبت به کلمات کلیدی گسترده کمتر رقابتی است.

افراد کمتری ممکن است به دنبال a باشند [criminal lawyer in Dallas]. با این حال، شرکت‌های حقوقی کمتری در مقایسه با شرکت‌های حقوقی برای رتبه‌بندی برای آن دوره تلاش می‌کنند [best criminal lawyer] عادت زنانه.

مولفه های کلیدی سئوی محلی برای شرکت های حقوقی

اگر آماده سرمایه گذاری در یکی از موثرترین روش های بازاریابی برای شرکت های حقوقی هستید، وقت آن رسیده که وارد سئوی محلی شوید.

در زیر، ما اجزای اصلی سئوی محلی برای شرکت‌های حقوقی و نحوه پیاده‌سازی آن‌ها را برای سایت خود بیان کرده‌ایم تا بتوانید مشتریان محلی بیشتری جذب کنید.

بهینه سازی وب سایت

اولین مؤلفه سئوی محلی برای شرکت های حقوقی بهینه سازی وب سایت است، زیرا برای جذب ترافیک ارگانیک به یک وب سایت سریع، کاربردی و سئو پسند نیاز دارید.

اگر در حال حاضر یک وب سایت دارید، این به معنای پیروی از بهترین شیوه های سئو داخلی و فنی برای رفع هرگونه مشکل در سایت است.

این می تواند شامل اصلاح لینک های شکسته، بهینه سازی سرعت بارگذاری وب سایت شما، استفاده از کلمات کلیدی مورد نظر از طریق عنوان و محتوا، و ایجاد ساختار سایت کاربر پسند باشد.

اگر در حال ساخت یک سایت جدید هستید، اطمینان حاصل کنید که توسعه دهنده وب شما SEO را درک می کند و می تواند یک سایت بهینه شده برای موتورهای جستجو و افراد طراحی کند.

اگر وب سایت شما به سرعت بارگیری می شود، به راحتی قابل پیمایش است و می تواند توسط موتورهای جستجو فهرست شود، شانس بیشتری برای رتبه بندی در نتایج جستجوی محلی خواهید داشت.

تجربه موبایل

51 درصد از بازدیدهای وب سایت در ایالات متحده از دستگاه های تلفن همراه انجام می شود. این بدان معناست که مردم از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها برای جستجوی کالاها و خدمات استفاده می‌کنند و سپس در حال مرور وب‌سایت‌ها هستند.

به عنوان یک مالک وب سایت، شما یک سایت سازگار با موبایل می خواهید تا مشتریان احتمالی بتوانند سایت شما را حتی در یک صفحه کوچک هدایت کنند.

برای انجام این کار، باید یک نسخه موبایل پسند از وب سایت خود با متن واضح، تصاویر با بارگذاری سریع و دکمه های فراخوان شفاف ایجاد کنید.

تمرکز بر تجربه تلفن همراه نه تنها به این دلیل ضروری است که دوستی تلفن همراه یک عامل رتبه بندی مهم است، بلکه به این دلیل که بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی تری در وب سایت شما نگه می دارد.

ایجاد محتوا

محتوای وب سایت شما به بازدیدکنندگان می گوید که چه کاری انجام می دهید، چگونه می توانید به آنها کمک کنید و چگونه می توانند با شما در تماس باشند.

همچنین زمانی که از کلمات کلیدی بومی سازی شده در سرتاسر عناوین، توضیحات متا و متن بدنه صفحات وب خود استفاده می کنید، بازدیدکنندگان ارگانیک را جذب می کند.

در انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای استراتژی محتوای شرکت حقوقی خود، از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند Semrush، Google Search Console یا Soovle استفاده کنید. آنها می توانند به شما کمک کنند تا عبارات مرتبط با منطقه ای که در آن خدمت می کنید و خدمات خود پیدا کنید و محتوایی را که باید ایجاد کنید الهام بخشند.

به عنوان مثال، اگر خدمات حقوق کیفری را در لس آنجلس ارائه می کنید، ممکن است بخواهید کلمات کلیدی مانند این را هدف قرار دهید [Los Angeles criminal lawyer] یا [criminal law attorneys in Los Angeles].

سپس می توانید از این شرایط در صفحه خدمات “حقوق جزایی” یا صفحه اصلی سایت خود استفاده کنید.

فراتر از آن، می توانید مقالات آموزنده ای را منتشر کنید که مشتریان احتمالی را جذب می کند.

با پست های وبلاگی مانند “قوانین جدید DUI برای ساکنان لس آنجلس چه معنایی دارد” یا “اگر در لس آنجلس دستگیر شوم چه کنم؟” شما می توانید برای جذب مشتریان احتمالی به شرکت خود کار کنید.

اینجاست که استراتژی سئوی محلی در نتایج ارگانیک می درخشد. افرادی که به دنبال اطلاعات هستند، احتمالاً نتایج بسته محلی را نمی‌خواهند تا بتوانند به مقالات پیمایش کنند. هنوز هم می‌خواهید به آن‌ها بگویید که پاسخ‌های شما با موقعیت مکانی آنها مرتبط است.

هنگامی که کلمات کلیدی مورد نظر خود را پیدا کردید، باید محتوای آموزنده ای بنویسید که مطابق با علایق مشتری شما باشد. سپس، به طور طبیعی، از کلمات کلیدی هدف و مرتبط خود در سراسر صفحه برای رتبه بندی این عبارات در جستجوی محلی استفاده کنید.

اما به یاد داشته باشید که محتوای خود را با کلمات کلیدی زیاد نکنید. به حدی که از نیت مطالب شما دور می شود.

نمایه کسب و کار Google

چگونه می توانم موسسه حقوقی خود را در نقشه های گوگل یا برنامه های نقشه محلی رتبه بالاتری کسب کنم؟

شرکت‌های حقوقی اغلب برای کسب رتبه خوب در نقشه‌های گوگل تلاش می‌کنند، زیرا آنها حضور قوی در کد منطقه شهر خود ندارند.

متأسفانه، این بدان معناست که مشتریان کمتری آنها را می بینند و در نتایج جستجو نشان داده نمی شوند.

و ممکن است قبلا متوجه شده باشید که الگوریتم بسته محلی گوگل بر رتبه بندی سئوی محلی شما تأثیر می گذارد. الگوریتم بسته محلی اطلاعات با کیفیت بالا را از مکان های نزدیک به مصرف کنندگان می دهد. در نتیجه، ممکن است لیست های محلی کمتری را در نتایج جستجوی ارگانیک مشاهده کنید.

برای دیده شدن در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) و Google Maps، با استفاده از نمایه کسب و کار Google (GBP) شروع کنید. GBP به کسب‌وکارها کمک می‌کند با مشتریان در همه دستگاه‌ها ارتباط برقرار کنند، خواه بخواهید به مخاطبان جدیدی دست پیدا کنید یا تبدیل‌ها را بهبود ببخشید.

شروع کار با نمایه کسب‌وکار Google رایگان است و چندین قسمت وجود دارد که می‌توانید ساعات کاری، خدمات، آدرس، شماره تلفن، URL وب‌سایت و موارد دیگر را در آن لحاظ کنید.

با افزودن عکس ها و جزئیات مربوط به تمرین خود شروع کنید، سپس اطلاعاتی درباره کارکنان و خدمات خود اضافه کنید. در نهایت، به گوگل اطلاع دهید که دفتر شما در کجا قرار دارد.

پس از تکمیل، مرتباً بررسی کنید تا مطمئن شوید فهرست شما دقیق باقی می ماند. GBP اساساً یک فهرست راهنمای آنلاین و یک فروشگاه برای مشتریان احتمالی است، بنابراین به روز رسانی مداوم آن بسیار مهم است.

GBP همچنین به شما امکان می دهد نظرات مشتریان گذشته را جمع آوری کنید و شهرت شرکت حقوقی و رتبه بندی محلی خود را افزایش دهید.

شهرت و نظرات

بررسی های مثبت مشتریان می تواند برای افزایش اعتبار شرکت حقوقی، شهرت آنلاین و رتبه بندی موتورهای جستجو معجزه کند.

اگر مشتریان احتمالی به دنبال یک وکیل بگردند و ببینند که شرکت شما دارای بیشترین نظرات مثبت است، ممکن است تمایل داشته باشند که شما را در رقابت انتخاب کنند.

می‌توانید از مشتریان بخواهید که در نمایه کسب‌وکار Google، فیس‌بوک و سایر فهرست‌های فهرست راهنمای شما نظر بدهند.

داشتن مجموعه ای از بررسی های مثبت می تواند موسسه حقوقی شما را متمایز کند و در عین حال به گوگل نشان دهد که موسسه حقوقی شما قانونی است.

در مورد بررسی ها و مدیریت شهرت آنلاین، داشتن استراتژی برای نظارت و پاسخ سریع به بررسی های آنلاین بسیار مهم است.

بررسی‌های آنلاین برای مصرف‌کنندگان مهم است و نشان‌دهنده مهمی است که نشان می‌دهد آیا آنها کسب‌وکار شما را انتخاب می‌کنند یا خیر.

یک مطالعه اخیر نشان می دهد که 53٪ از مصرف کنندگان انتظار دارند که یک تجارت در عرض هفت روز به یک بررسی منفی پاسخ دهد. اما نظرات مثبت را از قلم نیندازید. ضروری است که به آنها نیز پاسخ دهیم.

اگر مصرف کنندگان ببینند که شرکت شما به بررسی ها پاسخ می دهد، می تواند به شما نشان دهد که خدمات خوبی به مشتریان ارائه می دهید و تصور مشتری از تجارت شما برای شما مهم است.

لینک سازی و نقل قول ها

آخرین مؤلفه سئوی محلی برای شرکت های حقوقی، ایجاد لینک است که شامل جذب لینک از سایت های دیگر به وب سایت شما می شود.

از آنجایی که پیوند از یک سایت دیگر (یک “بک لینک”) اساساً به منزله رای اعتماد آن سایت است که موسسه حقوقی شما معتبر و منبع خوبی از اطلاعات است. بنابراین جذب انواع لینک های با کیفیت بالا می تواند رتبه محلی شما را بهبود بخشد.

نکته کلیدی در اینجا جذب لینک از سایت های معتبر و مرتبط با صنعت است. یکی از راه‌های انجام این کار، ارسال اطلاعات کسب‌وکارتان به دایرکتوری‌ها است.

یا می‌توانید پست‌های مهمان را به وب‌سایت‌ها ارسال کنید و مصاحبه‌هایی را در نشریات صنعتی ارسال کنید و محتوای با ارزشی ایجاد کنید که به طور طبیعی لینک‌ها را جذب می‌کند.

علاوه بر این، بازاریابی محتوا، کتاب‌های الکترونیکی و پی‌دی‌اف‌ها به وبلاگ‌های خارجی می‌تواند یک استراتژی سودمند باشد.

این فقط نوک کوه یخ در مورد لینک سازی است، اما ارزش آن را دارد که به جای خرید لینک های ارزان، استراتژی های مختلف را امتحان کنید.

به یاد داشته باشید، بر کیفیت بر کمیت تمرکز کنید. بهترین لینک ها به شما کمک می کند رتبه محلی خود را افزایش دهید و ترافیک ارجاع بیشتری ایجاد کنید.

موسسه حقوقی شما به سئوی محلی نیاز دارد

اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید، اکنون زمان خوبی برای بهینه سازی وب سایت و لیست های خود برای جستجوی محلی است. این به مشتریان بالقوه ایده بهتری از محل وکالت شما می دهد و به شما امکان می دهد مشتریان جدیدی را از جامعه ای که به آن خدمت می کنید جذب کنید.

سئوی محلی به طور فزاینده ای برای شرکت های حقوقی که به دنبال توسعه فعالیت خود هستند، اهمیت پیدا کرده است.

بنابراین، منطقی است که شرکت ها باید از ابزارهای مشابهی که توسط سایر مشاغل استفاده می شود برای ایجاد حضور آنلاین و قدرت خود استفاده کنند.

بهینه سازی حضور وب سایت شما، ترافیک جستجوهای محلی را افزایش می دهد و به شرکت شما کمک می کند رتبه بالاتری در SERP داشته باشد.


تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو





منبع

مطالب مرتبط