سئو محتوا، مهمترین نکاتی که باید درمورد آن بدانید | xeroseo

پس بدانید که مجله خبری زیرو سئو نیز تمام تعاملات با سایت شما را زیر نظر می گیرد. اگر کاربران سایت شما را دوست داشته باشند، آن وقت گوگل نیز سایتتان را دوست خواهد داشت و به آن مقام و رتبه می دهد. پست وبلاگ و بلاگ‌نویسی برای افراد و کسب‌وکارها مزایای زیادی دارد. اما پیشنهاد من این است که در حداقل ۲ تا از تگ‌های هدینگ صفحتون کلمه کلیدی صفحه رو بکار ببرید. در هر روز به صورت میانگین ۲۰۰۰۰۰۰ محتوا فقط توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس منتشر می‌شود. با یک ضرب و تقسیم حدودی به این نتیجه میرسیم که کاربران ایرانی در هر روز حدود ۱۷۵۵۰۰ پست جدید منتشر می‌کنند.

کلمات کلیدی خود را به صورت متعادل به کار بگیرید

آدرس‌ URL صحیح و بهینه هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو مفید است. URL باید کوتاه و بهینه باشد و حاوی کلمه کلیدی اصلی بوده و بتواند موضوع محتوا را مشخص کند. URL نباید خیلی طولانی و حاوی کلمات ربط و اضافه باشند و می‌تواند به صورت فارسی یا انگلیسی درج شود. مثلاً اگر محتوای شما در مورد آموزش سئو تصاویر است، نباید در URL از عباراتی مثل آموزش-سئو-تصاویر-به-زبان-ساده، صفد-تا-صد-آموزش-سئو-تصاویر، آموزش-سئو-تصاویر-با-مثال و … استفاده کرد. مواردی مثل آموزش-سئو-تصاویر، آموزش-سئو-تصاویر-چیست و … که به اصل مطلب اشاره می‌کند، مناسب‌ترند. در پاسخ به این سوال که چگونه می­توانم تولید محتوای سئو شده ایجاد کنم؟ باید گفت، محتوای سئو پسند به معنای محتوای پر از کلمات کلیدی نیست.

بخش 19: اجرای عملیات سئو روی محتوای خام

قانون سر انگشتی می‌تواند این باشد که دیگر آن محتوا ارزشی ندارد و بروزرسانی آن هم اثر مثبتی ندارد و در این صورت آن را پاک کنید. محتوای موجود خود را تغییر دهید و بروزرسانی کنید و محتوای قدیمی را نیز حذف کنید. هنگامی که عنوان خود را ساختید، امتیاز کلی آن را با CoSchedule بررسی کنید. این ابزار تجزیه و تحلیل گرامر، خوانایی و طول عنوان شما را نشان می دهد. بر روی ۱ یا ۲ کلیدواژه چند کلمه‌ای تمرکز کنید که مطابق با نیاز مخاطب باشد. شما نیز می توانید در تبادل نظرها شرکت کنید، دیدگاهی بنویسید یا به دیدگاه دیگران پاسخ دهید.

  • در ابتدا من تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دادم و حدود 15 عبارت را حول عبارت “سئو محتوا” استخراج کردم.
  • هیچ‌گاه نمی‌توان نقش انتشار محتوای باکیفیت را در رتبه‌گرفتن نادیده گرفت.
  • ایده ای که در آن کلمه کلیدی مورد نظر جایگاه برجسته ای دارد.
  • با به دست آوردن این کلمات می‌توانید یک دیدکلی نسبت به محتوا بدست بیاورید.

به چنین محتوایی، محتوای قابل اسکن یا Scannable Content گفته می شود. عنوان بهتر است بیشتر از 60 کاراکتر نداشته باشد، زیرا در نتایج جستجوی گوگل، تنها 60 کاراکتر نمایش داده میشود. کلمه کلیدی اصلی باید حتما در عنوان محتوا به کار رفته باشد. شما الان سئوی محتوا را یاد گرفتید و به راحتی می‌توانید با انجام این مراحل، محتوای خود را به رتبه‌های بالا برسانید. اما اگر به شغل سئو علاقه دارید و دوست دارید یک متخصص سئو با درآمد بالا شویدمی‌توانید با شرکت در دوره حرفه‌ای سئو به صورت یک پکیج کامل، به یک متخصص سئو تبدیل شوید. در این پکیج، تمام آموزش‌های تخصصی سئو داخلی و تکنیکال و خارجی، کیوورد ریسرچ، سرچ کنسول + سه کتاب تخصصی به شما ارائه می‌شود.

مقالات آموزشی

زمانی که شما محتواها را مطابق برنامه منتشر کنید، گوگل متوجه نظم شما خواهد شد و به این ترتیب سریع‌تر مطالب شما را ایندکس خواهد کرد. بنابراین از اهمیت ساخت تقویم محتوایی قبل از سئوی محتوا غافل نشوید. برای ایجاد لینک‌های داخلی‌، یک قانون کلی و مشخصی وجود ندارد اما نکاتی در این زمینه وجود دارد که باید رعایت شود. به طور کلی باید با کلمات کلیدی صفحه مقصد، به آن صفحات لینک دهید.

http://atours.ir

مطالب مرتبط