سئو محتوا: آموزش اصول سئو در تولید محتوا | xeroseo

اگر خواندن و درک محتوای شما آسان نباشد، رتبه خوبی در نتایج نمی گیرد. همانطور که قبلاً اشاره کردم، مقالات طولانی می توانند موارد بیشتری را نسبت به بلاگ پست 300 کلمه ای پوشش دهد. این بدان معناست که مقالات طولانی بهتر از محتوای کوتاه به سوالات افراد پاسخ می دهند. یعنی محتوایی که تولید و منتشر می کنید باید برای کسی که کوئری را سرچ می کند، هر چیزی را که لازم دارد بدهد. محتوای شما باید بهترین نتیجه برای یک جستجو انجام شده باشد … اگر می خواهید محتوای شما در گوگل رتبه خوبی بگیرد، باید عالی باشد.

یافتن کلمات کلیدی

پیشنهاد می کنیم در این مجله خبری زیرو سئو روی بازاریابی محتوا متمرکز بشید تا کاربرانی که با سئو جذب میشن با محتوای جذاب به مشتری تبدیل کنید. شما علاوه بر نوشتن محتوای مبتی بر سئو، نیازمند به عوامل خارجی برای بهبود رتبه سایتتان هستید. در حقیقت بک لینک، لینکی است که شما از سایت‌های دیگر دریافت می‌کنید.

منظور از تولید محتوای سئو شده چیست؟

اینکار را ناشیانه انجام ندهید اما سعی کنید تا حد ممکن از کلمات کلیدی استفاده کنید و از تمام کلمات کلیدی مورد نظر خود هر چه سریع‌تر در ۱۰۰ کلمهٔ اول استفاده کنید. محتوایی است که بصورت طبیعی از کلمات کلیدی و انواع آن در محتوا استفاده کرده است. نیاز به فکر کردن بیش از حد در این مورد نیست برای اینکه از کلمات کلیدی استفاده کنید می‌توانید از مترادف‌ها، مخفف‌ها و جمع کلمات کلیدی مورد نظر خود مثل یک انسان عادی استفاده کنید.

http://atours.irبرای تحقیق کلمات کلیدی می‌توانید از ابزارهایی مثل keywordtool استفاده کنید. پیشنهادات گوگل و سایت‌های دیگری مثل moz و ahrefs می‌تواند به شما در تحقیق کلمات کلیدی و انتخاب کلید واژه اصلی کمک زیادی کند. اگر بهترین محتوا را تهیه کنید اما برای بارگذاری و نمایش داده شدن، کاربر را منتظر نگه دارد و سرعت کافی را نداشته باشد، تمام زحمات شما هدر رفته و نرخ پرش کاربر افزایش پیدا می‌کند. بنابراین حتماً از سرعت مناسب سایت و تمام صفحات آن از جمله صفحات محتوا اطمینان حاصل کنید. عوامل زیادی مثل قالب‌های وردپرس، حجم تصاویر، سرعت سرور و کدنویسی‌های سایت شما بر روی سرعت سایت تاثیر دارد. سرعت سایت و صفحات آن را می‌توانید با ابزارهایی مثل PageSpeed تست کنید.

شرکت بازاریابی اینترنتی رایا

هزینه تولید محتوا رو به صورت پایه 700 کلمه ای در نظر گرفتم . بر همین مبنا و طبق جدول بالا تعیین کردم که روزانه یه محتوا یا بیشتر توی سایت قرار داده میشه . هزینه هر محتوا بر مبنای 700 کلمه که شامل خدمات سئو هم شده باشه توی سال 1401 رو مبلغ 90 هزار تومن قیمت گزاری کردم . از رفع مشکلات کیفیت محتوا گرفته تا بهینه سازی نقشه سایت و لینک سازی داخلی. ما می دانیم که چگونه “کشف شده – در حال حاضر نمایه نشده” شما را برطرف کنیم.

  • سپس باید ساختار مناسب و مبتنی بر سئو برای سایتمان ایجاد کرده باشیم و در گام آخر، یک محتوای مناسب و ارزشمند در صفحه قرار دهیم.
  • اگر می‌خواهید ترافیک بیشتری از گوگل جذب کرده و رتبه سایت خود را افزایش دهید، باید به محتوا اهمیت زیادی دهید.
  • این موضوع به‌خودی‌خود روی سئو تاثیرگذار است، اما داشتن تقویم در محتوانویسی اهمیت بیشتری نیز دارد.
  • به توجه کاربرانتان احترام بگذارید و چیزهایی را در اختیارشان بگذارید که به خاطر آن وارد سایت شما شده اند.
  • تولید محتوا یک فاکتور مهم در سئو است که نباید از آن گذر کرد، البته محتوایی که مطابق با قوانین و الگوریتم‌‌های گوگل نوشته شود.
  • نوشتن محتوای جذاب و گیرا که از اصول سئو محتوا پیروی کند، می­تواند یک چالش واقعی، حتی برای ماهرترین نویسندگان باشد.

مطالب مرتبط