سئو محتوا چیست؟ بهترین روش های بهینه سازی محتوا سئولب | xeroseo

یکی از اصول سئو در نویسندگی این است که محتوای شما پاسخ‌گوی مسائل و مشکلات کاربر باشد. اگر می‌خواهید راجع به تولید محتوای سئو شده (سئوی محتوا) بیشتر بدانید، پیشنهاد ما این است که حتما این ویدئو را تماشا کنید. در این ویدئو 4 نکته از اصول سئو در تولید محتوا به شما گفته می‌شود که به کمک آن می‌توانید سئو محتوای سایتتان را دگرگون کنید.

  • تجربه ثابت کرده است؛ استفاده از کلمه کلیدی صفحه در تعدادی از تگ های هدینگ؛ برای کسب رتبه موثر است.
  • پس اگر می‌خواهید در گوگل رتبه‌های بهتری کسب کنید، نیاز به محتوای سئو شده دارید.
  • عملا این فقط داره میگه رقیب تولید محتوا کرده یا نکرده است.
  • اگر جستجوی کلمات کلیدی خود را به خوبی انجام داده باشید، در نهایت به لیست طولانی از عباراتی که می خواهید آنها را پیدا کنید، خواهید رسید.
  • همه پست‌ها لزوماً نیازمند تصویر نیستند، با این حال بهتر است شما از تصاویر در پست خود استفاده کنید.
پس از آنکه تحقیقات روی کلمات کلیدی خود را انجام داده اید و چندین ایده کلیدی را کشف کردید، باید کلید واژه ای را انتخاب کنید که دارای بالاترین رتبه جستجو و مشکلات رقابت کمتری است. به عبارت دیگر، این کلید واژه ای است که کاربران در مرورگر خود سرچ می کنند تا نتایجی نزدیک به محتوای مقاله شما را بازدید کنند. سپس باید عبارات هم معنی با کلید واژه اصلی را پیدا کنید. ساده ترین راه برای پیدا کردن آنها این است که به سادگی کلمات کلیدی اصلی خود را در جستجوی Google وارد کنید و مانند تصویر به پایین صفحه نتایج جستجو بروید. همه ما می‌دانیم که محتوا پادشاه است، بنابراین تولید محتوای باکیفیت در کنار رعایت اصول سئو همچنان اهمیت زیادی دارد که در درازمدت ثمره آن را خواهید دید. این جنبه به طور کلی بهبود کیفیت محتوای ارائه شده به کاربر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید لغو پاسخ

اما یک استراتژی محتوا باید از کلمات کلیدی هدفمند و مورد علاقهٔ کاربراستفاده کند. برخی عوامل و فاکتورهای ذکر شده مرزهای گاها نامشخصی دارند. مثلا طول مقاله و پوشش موضوع، عواملی هستند که به گوگل نشان می‌دهند که با یک محتوای جامع و با کیفیت روبرو هستند. اما اگر بخواهیم صرفا با قصد افزایش طول مقاله و جلب نظر موتورهای جستجو، مطالب بی‌کیفیت و نامرتبط به محتوا اضافه کنیم، در نهایت بازخوردهای منفی کاربران منجر به از دست دادن رتبه خواهد شد.

تجزیه و تحلیل داده (Data Analysis) چیست؟

امروزه اکثر مجله خبری زیرو سئوبران یک متن بلند را مو به مو نمی‌خوانند، بلکه محتوا را اسکن می‌کنند و با خواندن تیترها و موارد شماره دار به دنبال پاسخ سوال خود هستند. بهتر است نگارش محتوا به گونه‌ای باشد که کاربر با یک نگاه بتواند ساختار آن را درک کند. ابزارهای تجاری نظیر SEMRUSH و Ahref به شما کمک می‌کند اطلاعات بسیار مفیدی در خصوص متوسط تعداد کلمات موجود در صفحات برتر و یا ساختار لینک‌های داخلی و خارجی این صفحات به دست آورید. با انتشار یک راهنمای طولانی در سایت، نباید انتظار افزایش فالوور در اینستاگرام را داشته باشید.

اگر در این مورد به کمک نیاز دارید می‌توانید از CoSchedule که یک ابزار تجزیه و تحلیل عنوان خوب است استفاده کنید. زمانی که سئو محتوا خوبی داشته باشید، تجربه کاربری‌تان نیز خوب است. زمانی که کاربران با محتوایتان تعامل برقرار می‌کنند، زمان بیشتری روی محتوایتان می‌گذارند، با محتوا ارتباط برقرار می‌کنند و آن را به اشتراک می‌گذارند. سعی کنید از ساختار کلی تا جزئیات محتوای خود را خوب طراحی کنید. محتوایی است که به خواننده کمک کند و به یک نیاز خاص کاربر پاسخ دهد. محتواهای طولانی (محتوایی که بیش از ۱۰۰۰ کلمه دارد) تمایل دارند که در نتایج جستجو رتبهٔ بهتری داشته باشند.

http://atours.ir

مطالب مرتبط