سئو محتوا چیست؟ چک لیست اصول محتوای سئو شده الو کانتنت | xeroseo

مجله خبری زیرو سئو می‌کند که تا مدت‌ها پس از انتشار آن مطلب میزان ثابتی از ترافیک روانه وبلاگ (و وبسایت) شما شوند. آنها به خوانندگان شما کمک می کنند تا در عین تمرکز روی موضوع اصلی، موضوع را با عمق بیشتری بررسی کنند. از گزینه های قالب بندی مختلف مانند اضافه کردن لیست، برجسته کردن متن و تغییر فونت استفاده کنید. این کار خوانایی محتوا را برای کاربران تلفن همراه آسان تر می کند.

http://atours.ir

فکر کردن در مورد این سوالات به شما کمک می کند تا ایده اصلی برای پست یا مقاله خود بیابید. پس باید موضوعی را انتخاب کنید که کاربر به دنبال آن است. طبق تحقیق انجام شده توسط HubSpot مشخص شده است که مشاغلی که به طور منظم بلاگ پست منتشر می کنند، 350٪ ترافیک بیشتر از کسانی که به طور منظم محتوا منتشر نمی کنند، دارند.

بعد از اتمام سئو محتوا، کار را به گوگل بسپارید

به عنوان مثال، اگر یک آژانس تبلیغاتی B2B هستید، محتوای شما باید تصمیم گیرندگانی مانند مدیران بازاریابی باشد. این بدان معناست که با استفاده از زبان و اصطلاحاتی که مخاطب با آن آشنا خواهد بود و همچنین آگاهی از نقاط دردناک و چالش‌هایی که با آن مواجه است، خواهد بود. محتواهای تصویری همانطور که از اسمشان مشخص است، بیشتر شامل انواع عکس­ها، نقشه­­ها، نمودارها و دیگر تصاویری می­شوند که در قالب خاص خود موضوعی را به اطلاع کاربر می­رسانند.

  • در پاسخ به این سوال که چگونه می­توانم تولید محتوای سئو شده ایجاد کنم؟ باید گفت، محتوای سئو پسند به معنای محتوای پر از کلمات کلیدی نیست.
  • عنوان سئو همان عنوانی است که موقع سرچ در نتایج جستجو نشان داده می‌شود.
  • عناوین خود را تغییر دهید تا نشان دهند که محتوای شما مرتبط ترین و به روزترین اطلاعات را ارائه می­دهد (به عنوان مثال، “بهترین روش­های سئو در سال 2022”).
  • برخی از کلمات کلیدی حجم جستجوی بسیار بالایی دارند و به‌عنوان کلمات رقابتی محسوب می‌شوند.
بنابراین ما سعی می‌کنیم روی آن کلیک کنیم تا نتایج به‌روزتری ببینیم. به‌روز بودن مطلب برای بسیاری از افراد امری مهم محسوب می‌شود. برخی دیگر از نتایج که تاریخ ندارند را نمی‌توانیم بدانیم که به‌روز هستند یا خیر. درواقع، بدون نشانِ تاریخ تا زمانی‌که روی محتوا کلیک نکنیم، نمی‌توانیم بفهمیم چه زمانی منتشر شده‌اند.

کتاب سئو

آیا از مفاهیم مطرح شده در درس سئو محتوا و تولید محتوای سئو شده رضایت داشتید؟ لطفا به این مطلب رای بدهید. این تکنیک‌ها نهایتا در محل قرار گرفتن محتوای شما در بین نتایج جستجوی گوگل تاثیرگذار هستند. اما معمولا روی کیفیت محتوایی که به کاربر ارائه می‌شود تاثیر آنچنانی ندارند.

محتوای خود را موبایل‌پسند کنید.

مطالب مرتبط