سئو تولید محتوا چیست؟ 16 فاکتور اصلی محتوای سئو شده آکادمی کاپریلا | xeroseo

برای پیدا کردن کلمات کلیدی و سئو محتوا، بهره‌گیری از قابلیت Google Searches Related پیشنهاد می‌شود. پیشنهادهای مرتبط گوگل در پایین نتایج جستجو قابل بررسی هستند. از میان پیشنهادهای داده‌شده بهتر است بر روی کلمات مرتبط با حوزه کاری خود کلیک کنید و آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید. یکی دیگر از اصول سئو در تولید محتوا شناسایی شکاف محتوا است.

http://atours.ir

مثلا تعداد مجله خبری زیرو سئو، کیفیت محتوا، اعتبار، میزان پوشش موضوع و غیره. و برای بهتر شدن محتوای خودتان نسبت به رقبای با رتبه‌ برتر به بررسی و تحلیل بپردازید. اولین چیزی‌که جستجوگران در صفحه موتورهای جستجو برخورد میکنند، تگ عنوان و توضیحات متا است. تگ عنوان، عنوانی است که در صفحه نتایج جستجو برای کاربران نشان داده میشود. عنوان و توضیحات متا باید هر انچه که محتوای شما را در بر می‌گیرد را در یک نگاه توضیح دهد.

در این مطلب نیز منظور ما از سئوی محتوا بیشتر بر روی جنبه متنی آن متمرکز است. که می توانید با استفاده از آنها رضایت کاربران و موتورهای جستجو را جلب کنید. تحقیق کلمات کلیدی از مهمترین و با اولویت ترین قسمت ها در فرآیند سئو محتوا است و روش ها و ابزارهای متفاوتی دارد . کاپریلا، به عنوان یک سرویس تبلیغات کلیکی هدفمند، با مناسب‌ترین هزینه، بالاترین کیفیت و بازدهی از تبلیغات را ایجاد میکند. از سوی دیگر، کاپریلا با نمایش محتوای مناسب و مرتبط با صفحه به صفحه یک وبسایت، بیشترین درآمد از تبلیغات را برای وبسایتها ایجاد میکند.

سئو منفی، جنگی ناجوان‌مردانه!

من یک سایت فروش شمع های تزئینی دارم، تمامی شمع های داخل فروشگاه، دارای چند تا رنگ هستش؛ به طور مثال من شمع شیشه ای طرح اسکلت دارم که در رنگ های صورتی، سفید و قرمز میفروشمشون. من یک کامنت درباره محتوای نوع لندینگ براتون گذاشتم و سؤالم رو پرسیدم. من یک سایت جدید درست کردم و الان میخوام محتوا بگذارم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم. داخل قسمت سرچ کنسول اشاره‌ایی بهش شده میتونید در اون بخش‌ها ببینید.

مدرس دوره تولید محتوا سئو شده کیه؟

به ظاهر هم همه چیز اوکیه، ولی حتی بعد از انتشار بیشتر از 10 تا مقاله، هنوز یکی از مقالاتشم ایندکس نشده. به مجموعه فعالیت هایی که در راستای بهبود وضعیت سئو صفحات سایت انجام میدهیم سئو محتوا گویند. یعنی به جای اینکه همیشه سعی کنیم محتواهایی را تولید و سئو کنیم که رقابت شدیدی در سئو آنها وجود دارد ، به تولید محتوا بر روی عبارات کلیدی تمرکز میکنیم که رقابت چندانی روی آنها وجود ندارد. پس به صورت جداگانه در مورد تحقیقات کلمات کلیدی ، روش های مختلف آن + یک تمرین عملی خواهیم پرداخت.

  • سئو محتوا، فقط ساخت یک صفحه برای رتبه‌گیری در یک کلمه کلیدی نیست.
  • برای لینک دادن هم از انکر تکست مناسب و توصیفی استفاده کنید.
  • انواع مديا (رسانه) در محتوا شامل تصوير، گرافيك، نمودار، ويدئو، فايل صوتي، Gif و اينفوگرافيک ها مي شود.
  • تیم سئو محتوا در خدمت شما ست تا انواع تولید محتوا مورد نیاز تان را با بالاترین کیفیت ارائه دهد به شمایانی که قصد دارید در بازار کسب و کار و دنیای وب بدرخشید.
  • با به کارگیری تکنیک های فوق، می توانید 100% اطمینان داشته باشید که یک محتوای مناسب برای سئو و همچنین مناسب برای کاربران سایتتان نوشته اید.

مطالب مرتبط