سئو محتوا چیست بهینه‌سازی محتوا در 10 قدم ساده نوین | xeroseo

سوالتون خیلی کلی است و مجله خبری زیرو سئو سازی سازی محتوا هم یک مبحث خیلی طولانی است. از یک طرف اگه هر رنگ رو تبدیل به چندتا محصول کنم احتمالا تجربه کاربری سایتم میاد پایین و توی محتوا نوشتن دچار مشکل میشم چون تفاوت محصول مثلا شمع شیشه ای اسکلتی فقط توی رنگش هست. آقا من یه سایتی جدید طراحی کردم با ی قالب و صفحه ساز خوب.

  • برای سئو محتوا، باید این تگ را نیز مانند تگ h1 بهینه کنید.
  • برخی عوامل و فاکتورهای ذکر شده مرزهای گاها نامشخصی دارند.
  • مطلبتون بسیار جامع و کامل بود و ممنونم از طراحی زیبا و راحت سایتون و همچنین محتوای مناسب.
  • این یک چیز است که کلمه کلیدی هدف خود را در برچسب عنوان و URL خود ببینید.
  • روش های بالا از جمله روش هایی هستند که شما را از شر صفحات مضر زامبی خلاصه میکنند و محتواهای سئو شده مناسبی را در اختیار گوگل و کاربران شما قرار میدهند.
در پایان آموزش سئو سایت «اکنون خرید کنید» یا «اکنون دانلود کنید» نمونه‌های متنی معمولی از فراخوان‌های اقدام ساده هستند. اما یک CTA یا کال تو اکشن می‌تواند طولانی‌تر نیز اجرا شود، مانند «امروز ما را دنبال کنید تا هرگز پستی را از دست ندهید». يادتان باشد، تجربه اي که كاربر از سايتتان كسب ميكند، باعث ميشود كه یا او مجددا به سايت شما بازگردد، يا ديگر هرگز روي وبسايتتان كليك نكند. به طور خلاصه، فقط تمرکز کردن بر روی نرخ تبدیل، عموماً منجر به تجربه ی ضعیف تر می شود. همان طور که قبلا گفتیم، نرخ تبدیل و سئو محتوا باید برایتان مهم باشد، اما تمرکز بر روی خواسته کاربر اولویت بیشتری دارد. اما در اينجا ميخواهم به تکنیک های بیشتری اشاره کنم که ممکن است تا به حال به آنها توجه نکرده باشید.

برچسب عنوان (title tag) را بهینه کنید.

در نتیجه بهتر است که در کنار محتوای متنی، از سایر انواع محتوا از جمله صوتی، تصویری و ویدیویی استفاده کنید. علاوه‌بر لینک سازی داخلی، ارجاع پیوند به سایت‌های خارجی نیز مفید خواهد بود. بسیاری از افراد اهمیت لینک‌های خارجی را نادیده می‌گیرند، چرا که گمان می‌کنند ارسال لینک به سایت‌های خارجی می‌تواند ارزش سایت‌شان را کاهش دهد. این تفکر اشتباه است، چرا که اگر لینکسازی خارجی به‌درستی انجام شود، منجر به رشد کسب‌وکارتان خواهد شد.

http://atours.irاز هر چيزي كه ممكن است باعث شود در حل مشكلشان و یا پاسخ به سوالشان اختلال ایجاد شود، پرهيز كنيد. حجم جستجو، یکی از مواردی است که در بررسی کیفیت کلمات کلیدی موثر است و نشان می دهد که یک کلمه به طور میانگین چند بار در ماه، در گوگل سرچ می شود. با استفاده از ابزارهایGoogle Keyword Plannerو KWfinder می توانید به سادگی حجم جستجو را در بیاورید. اگر سایت شما هم‌اکنون ریسپانسیو است (در قالب نسخه تلفن همراه به خوبی نمایش داده می‌شود و کار می‌کند) بسیار عالی است. با این‌ حال، حواس‌تان باشد که بررسی کنید محتوای شما در گوشی‌های تلفن‌ همراه چگونه به نمایش درمی‌آید.

کلمات کلیدی هدفمند انتخاب کنید

این کار نه تنها متن شما را مسخره و غیر قابل خواندن می‌کند، بلکه گوگل هم شما را در نتایج بالا قرار نمی‌دهد. اگر سخت‌گیری کند، دچار جریمه گوگل یا پنالتی گوگل می‌شوید. خوانایی یکی از عوامل مهم در بهینه سازی موتورهای جستجو است. مقالاتی که خواندن آن ها آسان تر است اغلب رتبه بالاتری دارند نسبت به مقالاتی که کاربر پسند نیستند. می توانید با استفاده از جملات کوتاه، پاراگراف های کوچکتر، علائم نقطه گذاری، عنوان ها و لیست ها، قابلیت خوانایی را بهبود بخشد. توضیح متا یک متا تگ HTML است که می توانید به هر صفحه اضافه کنید.

مطالب مرتبط