دوره آموزش تخصصی سئو محتوا علی پوربافرانی آکادمی منظم | xeroseo

علت این تصمیم هم واضح است؛ چون کاربران طبق نیازشان کلمات و عبارات را جستجو می‌کنند. گوگل هم صفحاتی را نمایش می‌دهد که در بین دیگر مطالب، از کیفیت و اعتبار بالاتری برخوردار باشند. سئو محتوا، یا بهینه سازی محتوا به این معنی است که محتوایی را تولید کنیم که نه تنها برای کاربران بلکه برای موتورهای جستجو نیز جذاب باشد.

  • بنابراین اگر از ابتدا محتوای خود را با کلیدواژه‌های خاص هدف‌مند نکنید، در رقابت برای کسب رتبه باید بیش‌ازحد تلاش کنید.
  • جذب مخاطب از طریق بازاریابی محتوا یکی از مهم‌ ترین راه ‌هایی ست که می ‌تواند سبب رشد کسب و کار شما شود.
  • چه محتوایی می‌توانید تولید کنید که متفاوت از آنچه هر کس دیگری تولید می‌کند باشد؟ شاید اینفوگرافیک‌ها نیز خیلی بتوانند به شما کمک کنند.
  • یکی از بهترین انواع محتوا که برای رشد کسب‌وکارهای اینترنتی نیز مهم تلقی می‌شود، نوع متنی آن است.
  • نکته دیگری که آموزش سئو محتوا باید به آن توجه کرد، این است که پس ازپس از آماده شدن محتوایتان بايد عنوان را آزمايش، اصلاح و بهينه كنيد.

از شما انتظار نداریم که هر یک از این استراتژی‌های عالی را درست از همین الان در محتوای خود پیاده‌سازی کنید. اما با رشد وبسایت شما باید اهداف شما برای موتورهای جستجو نیز تغییر کند. سپس می‌توانید اقدام به ساخت بک لینک کنید تا وبسایت‌های دیگر نیز به وبسایت شما لینک دهند.

http://atours.irمنظور از مجله خبری زیرو سئو داخلی، پیوندهایی است که در داخل یک دامنه انجام می‌گیرد، اینکه در یک مقاله سایت خود، به مقاله دیگری لینک بدهیم و این لینک دادن برای سئوی هر دو مقاله مفید است. با اینکه استفاده بیش از حد کلمه کلیدی در محتوا کار اشتباهی است، اما باید کلمه کلیدی را به صورت متعادل در تمام بخش‌های محتوا به کار ببرد. در ۱۰۰ کلمه اول محتوای خود حتما کلمه کلیدی اصلی را یکبار ببرید.

بهینه سازی لینک‌های ورودی (Inbound Links)

یک قانون سرانگشتی خوب آن است که بر روی یک یا دو کلیدواژه چند کلمه‌ای برای هر مطلب وبلاگ هدف گداری کنید. شما می‌توانید در یک مطلب از بیش از یک کلیدواژه استفاده کنید اما بهتر است تمرکز خود را محدودتر کنید و زمان بیشتری را به بهینه‌سازی تنها یک یا دو کلیدواژه اختصاص دهید. تصاویر تاثیر زیادی در سئو سایت دارند، مخصوصا اگر در کنار متن‌ها استفاده شوند. البته اگر می‌خواهید تاثیر شگفت انگیز تصاویر را در سایت خود مشاهده کنید، باید به جای تصاویر کپی از تصاویر یونیک استفاده کنید.

ارزش سئو تولید محتوا چقدر است؟‌

سئو تولید محتوا کار خیلی پیچیده‌ای نیست، فقط کافیست که 16 فاکتور را در تولید محتوای متنی خود به کار ببرید که این فاکتورها به شرح زیر است. یک مطلب خوب باید حتماً لینک خروجی داشته باشد (مثل محتوای همین صفحه که چندین لینک به سایت های معتبر و مرتبط به فرمت بندی متن دارد). نداشتن لینک مثل این است که شما خوانندگان خود را در یک کوچه بن بست رها کنید!

دوره های ویدئویی مشابه

مطالب مرتبط