سئو چیست؟ + راهنمای جامع سئو در سال 2023 مهدی صفوی | xeroseo

مجله خبری زیرو سئو به کمک این بستر می‌توانید متن‌های مرتبط با معرفی و بررسی محصول را نیز منتشر کنید. خدمات کاپریلا در دو بخش «ناشر» و «تبلیغ‌دهنده» به کاربران ارائه می‌شود. نمونه‌ای از این تبلیغات را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که مجموعه بنرهای تبلیغاتی با اندازه و حجم کم را شامل می‌شود. این بنرها، به طور کامل با موضوع نوشته شده در وبلاگ – در اینجا «مقاله و منبع در مورد دیجیتال مارکتینگ» ـ مرتبط است. از عبارات ساده، حروف کوچک انگلیسی، خط تیره میان کلمات و همینطور کلماتی که سوژه صفحه را توصیف می‌کنند بهره ببرید. در ادامه به ۳ ترفند بنیادینی می‌پردازیم که با رعایت کردن آن‌ها می‌توانید محتوای سئو شده بهترین برای وب‌سایت یا بلاگ خود تدارک ببینید.

http://atours.ir

چون نمایش بهترین و مرتبط‌ترین نتایج به کاربران هدف اصلی تمام موتورهای جستجو است. سئو یا بهینه سازی موتور جستجو، فرآیند یا علمی است که قابلیت مشاهده سایت ها را در موتورهای جستجو، بهبود می دهد وبهینه می سازد. در نتیجه آن ها سطح مطلوب ترافیک مرتبطی را کسب می کنند که به یک سایت می تواند هدایت شود. از این رو کلمه بهینه سازی برای توصیف این اقدام استفاده شده است. سئو کلاه خاکستری را باید چیزی بین سئو کلاه‌سیاه و سئو کلاه‌سفید دانست.

زمانی که هدف شما فراتر از سلامتی باشد یعنی به دنبال پیروزی در میدان مسابقات باشد، قطعا به سراغ یک پزشک متخصص می روید یا از دیگران مشاوره می گیرید تا مسیر موفقیت را به شما نشان دهند. این بدین معنی نیست که همون سایت رو مجددا توی دامنه دیگری تکثیر کنید. در یک دامنه جدید وردپرس رو از صفر نصب کنید و با انتخاب یک قالب مناسب مطالبتونو بارگذاری کنید. در ارجاع دادن به سایر سایت‌ها و منابع معتبری که برای نگارش مقاله خود استفاده کرده‌اید خساست به خرج ندهید. سایت شما یک سایت جدید است و هنوز توسط ربات گوگل دیده نشده است.

کاربرد سئو چیست؟

اگر پا را فراتر گذاشته و محتوا را بدون خلق ارزش جدیدی از سایت‌های دیگر کپی کنیم عملا وارد منطقه سیاه سئو شده‌ایم. سایت‌ها و صفحات زیادی در سطح وب وجود دارند که محتوایی مفید و کاربردی را ارائه کرده‌اند ولی هرگز شانسی برای حضور در صدر نتایج جستجو ندارند! چرا که به جنبه‌های دیگر سئو توجه نکرده و زحمات خود را هدر داده‌اند، در نتیجه رقبا با محتوایی ضعیف‌تر، بازدید و فروش بیشتری کسب می‌کنند.

مهم ترین عامل در رتبه بندی سایت‌ از نظر سئو

Dwell Time یا Time on Page مدت زمانی است که یک بازدید کننده در یک صفحه وب می‌گذراند. این مدت زمان، از وقتی شخص روی یک لینک در صفحات نتایج موتور‌های جستجو کلیک می‌کند شروع شده، و وقتی که مجددا به صفحه نتایج جستجو باز‌گردد یا صفحه را ببندد، پایان می‌یابد. بیایید فرض کنیم شما اولین نتیجه (رتبه 1) صفحه نتایج جستجو را در جستجو‌ی عبارتی خاص باز کردید، اما آن را ارزشمند نیافتید. پس به صفحه نتایج جستجو بازگشته تا روی نتیجه دوم (رتبه 2) کلیک کنید.

  • اگر شما محتوای ارزشمند تولید کنید دیگران از آن استقبال میکنند و احتمالا به سایت شما لینک میدهند و همین کار موجب میشود جایگاه بهتری در نتایج گوگل کسب کنید.
  • این امر آگاهی از برند شما را افزایش می‌دهد تا افراد بیشتری را به خرید محصولات/خدمات شما تشویق کند.
  • موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ برای بررسی صفحات مختلف در وبسایت‌ها از ربات‌ها استفاده می‌کنند.

مطالب مرتبط