سئو چیست؟ مفهوم سئو از نظر متخصصین ایرانی و بین المللی آکادمی وبسیما | xeroseo

به عنوان مثال، عبارت “سئو‌ی داخلی” یک کلمه کلیدی دم کوتاه و عبارت “راهنمای استفاده از تکنیک‌های سئوی داخلی” یک کلمه کلیدی دم دراز است که مشخص‌تر به آنچه کاربر به دنبالش است اشاره دارد. صفحات استاتیک، صفحاتی هستند که با زبان برنامه نویسی سمت کلاینت مثل HTML، JavaScript و CSS نوشته می‌شوند. وقتی سرور یک سایت، برای صفحات استاتیک از مرورگری درخواستی دریافت می‌کند، بدون انجام فرآیند اضافه‌ای، به درخواست پاسخ می‌دهد. اما صفحات دینامیک، صفحاتی هستند که با زبان برنامه نویسی سمت سرور مثل PHP، Java، ASP و JSP نوشته می‌شوند. از آنجاییکه این کد‌ها مستقیما روی سرور اجرا می‌شوند، هر بار که صفحات دینامیک بارگذاری شوند، سرور امکان تولید محتوایی جدید را خواهد داشت.

انواع محتواهای یک وب‌سایت

یکی از اصطلاحاتی که در زمان آموزش سئو با آن آشنا می شوید، پنالتی شدن است. اگر در زمان سئو سایت، به قوانین گوگل را توجه نکنید و مرتکب خطا شوید، گوگل شما را جریمه می کند. به این ترتیب که کلمه کلیدی مورد نظر یا صفحه سایت را از نتایج جستجوی خود حذف می کند و یا به آن ها رتبه ای نمی دهد. از این ترفند می توان برای لینکسازی داخلی سایت و بهبود رتبه سئو سایت کلی استفاده کرد. از طرفی چون این نتایج به صورت طبیعی به کاربر نمایش داده میشه و تبلیغاتی در کار نیست، با دقت زیادی عمل میکنه. یه سری کسب و کارهای سنتی هم هستن که تصورشون از کسب درآمد تو فضای آنلاین، داشتن سایت هست.

http://atours.irبا این حال، شما نباید خواننده خود را با تعداد زیادی لینک خارجی یا داخلی خسته کنید. هدف شما هنگام پیوند دادن باید ارائه بهترین تجربه ممکن برای خواننده باشد. زیرا علاوه ‌بر ایجاد خوانایی برای کاربر می ‌تواند بر سئو داخلی نیز اثر مطلوبی بگذارد.

تقسیم بندی اقدامات کلی سئو چیست

Google AdSense بستری را برای صاحبان سایت فراهم می‌کند تا از محتوای آنلاین خود درآمد کسب کنند. Google AdSense پلتفرم تبلیغاتی گوگل است که صاحبان سایت می‌توانند با گذاشتن تبلیغات آن روی سایت خود، برحسب تعداد کلیک یا بازدید پول دریافت کنند. گوگل نیز آگهی این افراد را، در‌صورتی که مرتبط با نوع محتوا و بازدید کنندگان سایت‌هایی که در Google AdSense ثبت نام کرده‌اند باشد، به سایت‌های داوطلب می‌دهد. صاحبان سایت‌ها نیز مختارند تا تبلیغات گوگل را هر کجا‌ی صفحات وبسایت خود که می‌خواهند قرار دهند. Rendering به عملیات تبدیل محتوا‌ی کد‌نویسی شده در زبان HTML به محتوای قابل خواندن توسط کاربران گفته می‌شود.

دنیای مجله خبری زیرو سئو هر چند پیچیدگی‌های خود را دارد اما همگی می‌توانند حداقل مسائل ابتدایی و مقدمه‌ای آن را یاد بگیرند. حتی با دانشی اندک نیز می‌توان با سئو مناسب پیشرفت‌های بزرگی را در سایت ایجاد کرد. به هر حال از تنظیمات ابتدایی تا پیشرفته برای سئو، تاثیر چشم‌گیری در بهینه‌سازی سایت صورت خواهد گرفت. در آکادمی آموزش سئو سعی میکنیم بهترین مطالب کاربردی توسط متخصصان سئو در ویرگول رو جمع آوری کنیم تا از تخصص تمامی عزیزان استفاده کنیم.

  • کاربر احتمالا خرید یا فعالیت موفقی در آن وب‌سایت خاص داشته است.
  • البته لازم به ذکر است که برخی موتور‌های جستجو (مطمئنا بجز گوگل، بینگ و یاهو)، این فایل‌ها را کاملا نادیده می‌گیرند و به بخش‌هایی که نباید، وارد می‌شوند.
  • تمامی حقوق این سایت متعلق به مدیر وب است تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.
  • شما در حال خواندن مقاله سئو چیست در تاپیک بهینه سازی و سئو هستید.
  • دقت کنید که ریدایرکت های سری ۴۰۰ فقط به گوگل می گویند که یک صفحه حدف شده تا گوگل هم آن صفحه را از نتایج خود حذف کند.

مطالب مرتبط