سئو سایت چیست ؟ تغیرات مهم سئو آموز سئو سایت شرکت سئو سئو هاما پیشگام در سئو نوین | xeroseo

در گذشته تمرکز گوگل بر این بود که کلمه کلیدی چند بار در متن تکرار شده. اسپایدر گوگل داشتن تگ عنوان، alt عکس، url، H1 و تگ توضیح را چک می‌کرد. Permalink، URL کاملی است که برای هر صفحه وب یا پست در نوار آدرس می‌بینید و از آن استفاده می‌کنید. از این جهت که یک لینک دائمی است، نام آن را Permalink (گرفته شده از Permanent Link به معنی لینک دائمی) گذاشته‌اند. حتی اگر محتوای یک صفحه را بروز‌رسانی کنید، این لینک‌ها بی‌تغییر باقی خواهند ماند. وجود همچین مواردی خواندن متن را برای مخاطبانتان سخت و آزار‌دهنده می‌کند و از کیفیت محتوایتان می‌کاهد.

۲. سئو کلاه سیاه

مجله خبری زیرو سئوی که تولید می‌کنید، پیام شما را انتقال می‌دهد، خوانندگانتان را راهنمایی کرده و آن‌ها را ترغیب به خرید محصولات یا خدمات شما می‌کند. در‌حقیقت، تولید محتوای خوب و با‌کیفیت، از مهم‌ترین کار‌هایی است که برای جذب مشتری و کسب سود در کسب و کار خود، می‌توانید انجام دهید. منظور از Technical Seo (سئوی فنی) بهبود جنبه‌های فنی و تکنیکی یک وب سایت بمنظور افزایش رتبه صفحات آن در موتورهای جستجو است. ارکان تکنیکال سئو، قابل فهم ساختن هرچه تمام‌تر محتوای یک وب سایت برای موتور جستجو و نیز سریع و آسان کردن فرآیند بررسی آن است. به بیان دیگر، با استفاده از سئوی تکنیکال، به موتورهای جستجو کمک می‌کنید تا راحت‌تر به وب سایت شما دسترسی پیدا کرده و آن را بررسی و تجزیه و تحلیل کنند.

در بخش دیگر منویی به نام removals وجود دارد که می‌توانید صفحاتی از سایت خودتان که در نتایج جستجو وجود دارند را حذف کنید. گوگل سرچ کنسول (یا به اختصار “GSC”) به مدیران سایت امکان می‌دهد تا وب‌سایت های خود را از طریق یک پورتال رسمی که متعلق به گوگل است و پر از آمارهای مفید است، نظارت و مدیریت کنند. با توجه به اینکه گوگل سرچ کنسول مهم‌ترین ابزار سئو است در این قسمت قصد دارم در مورد مهم‌ترین نکات مربوط به این ابزار توضیحات بیشتری بدهم. این افزونه امکانات زیر را برای افزایش سرعت سایت ارائه می‌دهد.

شاید به این مطالب هم علاقمند باشید:

وقتی از اسکیما مارک‌آپ استفاده می‌کنید، سایتتان در نتایج جستجو چشم‌نوازتر از رقبایتان به نمایش در می‌آید و این باعث می‌شود کلیک بیشتری دریافت کنید. استفاده صحیح از اسکیما مارک‌آپ باعث می‌شود گوگل و سایر موتورهای جستجو؛ بهتر مطالب سایت شما را درک کنند. با این کار گوگل متوجه می‌شود از نظر شما کدام صفحه دارای محتوای مهم‌تری در این موضوع است. رل کنونیکال یا تگ کنونیکال به شما امکان می دهد به موتورهای جستجو بگویید که برخی از صفحات دارای محتوای کاملا مشابه یا تا حدود زیادی مشابه هستند. چنانچه چند صفحه شبیه به هم داشته باشید به موتورهای جستجو می‌گوید کدام نسخه از یک صفحه را اصلی می‌دانید و دوست دارید توسط موتورهای جستجو ایندکس شود. بهتر است در متا دکریپشن، حداقل یکبار از کلمه کلیدی استفاده شود.

  • Zombie یا زامبی به موجودات مرده متحرکی گفته می‌شود که در دنیای فیلم و کتاب‌های تخیلی و ترسناک، تحت تاثیر ویروسی توجیه ناپذیر، میل به خوردن انسان‌ها دارند.
  • بنابراین اگر تعداد کاربرانی که سریع صفحه را ترک می‌کنند زیاد باشد، گوگل جایگاه صفحه را تنزل می‌دهد.
  • گوگل و سایر موتورهای جستجو برای کاربران ارزش قائل هستند و می‌خواهند مرتبط ‌ترین نتایج را نشان دهند.
  • از ویژگی آن می توان به راه اندازی آسان، سئو خودکار تصاویر و مدیریت پیشرفته ریدایرکت ها اشاره کرد.
  • شما می‌توانید از سئو برای جذب کاربران و افزایش بازدید از سایتتان استفاده کرده و از این طریق آن‌ها را با برندتان آشنا کنید.
  • البته چند وقته سایت شما آموزش مجازی جدیدی هم ارائه نداده و بیشتر روی دوره های تخصصی تمرکز کرده که متاسفانه به دلیل هزینه بالا ، خیلی ها توان شرکت در دوره های تخصصی را ندارند .
یک سایت با بک لینک‌های باارزش بیشتر، معمولا رتبه بهتری در مقایسه با وب سایتی مشابه با بک لینک‌های کمتر می‌گیرد. موتورهای جستجو بک لینک‌ها را نشانه محتوای باکیفیت قابل ارجاع و استناد درنظر می‌گیرند. اما بسیاری Off Page Seo را همان لینک سازی می‌پندارند درحالی‌که اینگونه نیست و لینک سازی فقط بخش اعظمی از این شیوه بهینه سازی را تشکیل می‌دهد.

http://atours.ir

مطالب مرتبط