سئو چیست؟ seo چیست؟ بهینه سازی سایت برای موتور جستجو | xeroseo

مجله خبری زیرو سئو هنر متقاعدسازی موتورهای جستجو به این است که محتوای شما را به عنوان بهترین، معتبرترین و برجسته‌ترین راهکار برای مشکلی که کاربر با آن مواجه شده‌ معرفی کنند. سئو باعث می‌شود ک سایت شما در قسمت صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه خوب و بالایی برخوردار شود. پروسه سئو به معنای دریافت بازدید کننده و ترافیک برای سایت شما از طریق نتایج جستجوی موتور های جستجوگر بصورت رایگان و کاملا طبیعی می باشد. ابتدا به کمک اصول تکنیکال صفحه را کشف و ایندکس می کند و بعد به کمک سئو داخلی و خارجی به گوگل کمک می فهمانیم محتوای صفحه بیشترین ارتباط را با کلمه سرج شده توسط کاربر را دارد.

مشاوره سئو

اگر منظور شما این است که صفحه دیگری جایگاه کسب کرده بهترین راه حل ریدایرکت کردن آدرس قبلی به صفحه هدف است. هدف شما از سئو کسب جایگاه بهتر در نتایج گوگل، افزایش بازدید و در نتیجه افزایش فروش است. بهتر است ابتدا خدمات سئو که توسط شرکت ها ارایه میشود را بشناسید. زمانی‌که دانش و تجربه نسبی در زمینه سئو را کسب کردید دیگر صرف زمان برای یادگیری شخصی و مطالعه مقاله منطقی نیست.

بخش دوم منابع آموزش سئو، وبلاگ سرویس‌دهنده‌های خدمات سئو، تحلیل‌گرها و وبسایت‌های خبررسانی سئو هستند:

یک سوال از جناب منصوری فر در زمینه سئو داشتم و ممنون میشم راهنماییم کنن. محتواهای اورگرین هستند که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند و بک‌لینک می‌گیرند. رنک و یا امتیازی که گوگل در سال گذشته به سایت‌ها و صفحات سایت‌ها نسبت می‌داد،‌ که در حال حاضر یک سال است که متوقف شده است. مثلا لینکی با عنوان “مدیر‌وب” به صفحه‌ای در سایت مدیر‌وب داده شود. نوعی ریدایرکت است که به جای سطح سرور، در سطح صفحه اجرا می‌شود.

اهمیت Dwell Time برای RankBrain خیلی زیاد است، چرا که نشان‌دهنده دوست‌داشته‌شدن محتوا از سوی کاربر است‌. اگر تعداد کاربرانی که مدت زمان زیادی در صفحه می‌مانند زیاد باشد، گوگل جایگاه صفحه را ارتقا می‌دهد. یک بررسی نشان داده که میانگین Dwell Time برای ده نتیجه اول گوگل 3 دقیقه و 10 ثانیه است.

http://atours.ir

بخش عظیم ترافیک اطلاعات در اینترنت توسط تبلیغات معتبر موتورهای جستجو صورت می‌‌‌گیرد. چه سایت شما ارائه دهنده محتوا، سرویس، محصول و اطلاعات باشد و چه در مورد هر چیز دیگری باشد، این موضوع کاملا ثابت شده است. در فضای اینترنت نیز همین‌گونه است؛ با این تفاوت که موقعیت مغازه شما با ابزاری مثل خیابان اصلی یا کوچه پس کوچه سنجیده نمی‌شود. در کسب و کار اینترنتی، موقعیت فروشگاه (وب سایت) شما را، جایگاه و رتبه آن تعیین می‌کند. هرچه فروشگاه اینترنتی شما (چه بازرگانی و چه خدماتی) جایگاه و رتبه بالا‌تری داشته باشد، قطعا مشتریان بیشتری نیز خواهد داشت؛ و این افزایش مشتری، به معنی افزایش فروش و کسب سود بیشتر است. حال، این موتور جستجو (گوگل) است که جایگاه و رتبه سایت شما را تعیین می‌کند و این کار را نیز با در نظر گرفتن استاندارد‌ها و معیار‌هایی که سئو نام دارد انجام می‌دهد.

  • گوگل از اینکه کلمات را با ساختار پیچیده و رشته‌های طولانی بخواند خوشش نمی‌آید.
  • البته سئو دستاوردی دیگر هم برای سایت شما خواهد داشت و آن کاربرپسند شدن سایت است.
  • ممکن است در یک حوزه با رقابت کم در ۳ ماه بتوان به نتیجه رسید و در یک حوزه با رقابت شدید نیاز اختصاص بیش از یکسال وقت و انرژی روی سئوی سایت باشد.
  • پنالتی شدن چه تاثیری روی رتبه صفحات و سایت دارد؟ جریمه‌هایی که از سمت گوگل روی صفحات سایت اعمال می‌شود و اثرات منفی بسیار زیادی بر روی رتبه و جایگاه صفحات خواهد داشت.

مطالب مرتبط