سئو چیست؟ seo چیست؟ بهینه سازی سایت برای موتور جستجو | xeroseo

تصور کنید پستی در مورد پیاده روی دارید و دو بک لینک برای آن دارید، یکی از آنها از یک پست در مورد “ورزش در فضای باز” و دیگری از یک پست در مورد “سیاست” است. برعکس، باید بسیار مراقب باشید و ایجاد ترکیبی طبیعی از انواع مختلف انکر تکست را هدف قرار دهید. کلید ظاهر شدن در Featured snippet این است که در ابتدا به سوال مورد نظر در سایتتان پاسخ دهید. به سبک نوشتاری برای دیده شدن در Featured snippet «سبک نوشتاری هرمی معکوس» می گویند. می توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید و سعی کنید بهترین نسبت بین کیفیت و اندازه فایل را پیدا کنید یا کل فرآیند را با یک افزونه فشرده سازی، خودکار کنید (مانند Robin image optimizer pro در وردپرس). از طرف دیگر، داشتن سایت مپ هرگز نمی تواند به شما آسیبی برساند.

  • ما برای اینکه سرعت سایت خود را افزایش دهیم، باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا حجم مورد استفاده خود را کاهش دهیم.
  • در سال 2015 گوگل رسماً اعلام کرد، سایت‌هایی که ریسپانسیو یا همان واکنش‌گرا نباشند به جایگاه‌های پایین‌تر نتایج گوگل نزول خواهند کرد.
  • سئوی سایت خارجی از آن نظر اهمیت دارد که کاربران بسیار زیادی هستند که به زبان انگلیسی سرچ می کنند و شما می توانید با سئوی مناسب ورودی خوبی را به سمت سایت خود بیاورید.
مسئله این است که به عنوان یک نویسنده، نمی توانید بین 2000 تا 5000 کلمه در مورد موضوع خود چرت و پرت سر هم کنید. برای به دست آوردن رتبه‌های خوب از دید گوگل باید سه فاکتور تخصص، اعتبار و قابل اعتماد بودن را همزمان داشته باشید. در فصل بعدی اطلاعات بیشتری در مورد بهینه سازی تگ عنوان و متا دیسکریپشن ارائه خواهیم داد.

Breadcrumb چیست و چگونه بر سئو اثر می‌گذارد؟

در ابتدا از افرادی که در حوزه سئو و بهینه سازی سایت موفق و تاثیرگذار هستند تقاضا کردیم تا تعریف خود از این واژه را به صورت مختصر برای ما ارسال کنند. در آخرین قدم تلاش میکنیم تا نتایج بدست آمده از 4 مرحله قبلی را تحلیل کرده و با استفاده از اطلاعات آماری که از گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس جمع آوری میکنیم استراتژی های خود را بهینه کنیم. آنالیز و برنامه ریزی مرز جدایی میان دانش و دانایی است، در این مرحله تجربه به کمک دانش آمده و چشم اندازهای جدیدی را پیش روی ما ایجاد میکند.

سئو کلاه خاکستری gray hat SEO

یا مثلا اگر شخصی یکبار صبح و یکبار عصر از یک مجله خبری زیرو سئو بازدید کند، یک بازدید کننده دو بازدید ثبت کرده است. اما به شرطی که بین دو بازدید توسط یک IP یکسان، فاصله زمانی معینی (بین یک روز تا یک هفته) وجود داشته باشد، دو بازدید کننده حساب خواهند شد. پرداخت به ازای هر کلیک PPC است ، در واقع نوعی تبلیغات است که پرداخت بر اساس مدت زمان تبلیغ مشخص نمی‌‌‌شود و بازه زمانی که تبلیغ شما وجود دارد می‌‌تواند نامحدود باشد. شما بابت هر کلیکی که کاربر روی تبلیغ شما می‌کند هزینه پرداخت می‌‌کنید.

جلوگیری از وجود صفحات تکراری (duplicate content)

با توجه به اهمیت این موضوع به شما پیشنهاد می‌دهم که به « آموزش رپورتاژ آگهی » مراجعه کنید. چرا که شما بواسطه این آموزش لینک سازی خارجی سایت را به بهترین شکل ممکن آموزش خواهید دید. برای درک بهتر این بخش می‌توانید از مقاله « تحقیق کلمات کلیدی چیست؟ » به صورت جامع و کامل استفاده کنید.

http://atours.ir

مطالب مرتبط