سئو چیست؟ seo چیست؟ بهینه سازی سایت برای موتور جستجو | xeroseo

تجربه نشان داده است که هر چقدر که این آدرس کوتاه‌تر، خواناتر و با موضوع محتوای شما مرتبط باشد، تاثیر بهتری روی سئو دارد. برای این‌که تمام نکات مربط به URL سایت را بدانید، مقالۀ «نکات مهم برای بهینه سازی URL سایت» را بخوانید. پس با خواندن این مقاله اولاً یک نمای کلی از سئو را می‌بینید و دوماً دیگر کسی نمی‌تواند با حرف از سئو سرتان کلاه بگذارد.

غنای محتوا

کلمات کلیدی، عباراتی هستند که برای وبسایت سودآوری و بهره‌وری به همراه دارند. انتخاب درست کلمه کلیدی در صفحات سبب می‌گردد که گوگل محتوای صفحه را به درستی درک کرده و به کاربران هدف نشان دهد. به عنوان مثال کلمات کلیدی این مقاله عبارت “سئو چیست“،”سئو سایت” و “سئو به زبان ساده” می‌باشد که شما با جستجوی این عبارات و یا عبارات مرتبط، به این مقاله راه پیدا کردید.

SERP چیست؟

به عنوان یک تعریف ساده میتوان گفت، سئو یعنی موتورهای جستجو را قانع کنیم تا سایت ما را در صفحه اول نتایج جستجو به کاربران نمایش دهند. از نظر من سئو به تنهایی کارآمد نیست و باید با بهینه سازی تجربه کاربر و افزایش نرخ تبدیل به مشتری همراه باشد. ورود کاربر به سایت اولین هدف ما از کسب موفقیت در سئو است ولی مهمتر از آن تبدیل همین کاربر به مشتری خواهد بود. زمانی که با مفهوم بهینه سازی سایت آشنا شدم متوجه شدم ما سئو کارها میتوانیم در “زمان” به عنوان با ارزشترین دارایی حال حاضر یک فرد، شرکت یا سازمان تا حد ممکن صرفه جویی کنیم. سئو یعنی تحلیل رفتار کاربران و موتورهای جستجو با هدف طراحی استراتژی مناسب برای کسب بهترین نتیجه ممکن. بزارید سختش نکنیم، اگه دنبال تعریف‌های کلاسیک و متداول می‌گردید کافیه یه سرچ ساده بزنید.

آیا برند‌سازی در سئو اهمیت دارد؟

مثلا مجله خبری زیرو سئوبری در نتایج گوگل روی لینک سایت شما کلیک می‌کند و وارد صفحه شما می‌شود و بزرگترین بخش صفحه شما یک تگ SECTION است. تکنیکال سئو Technical SEO عبارتست از بهینه‌سازی سایت مبتنی بر استانداردهای موتورهای جستجو. خوانایی متن باعث بهینه‌سازی تجربه کاربری می‌شود و در افزایش رتبه تاثیر مثبت دارد. نتایج گوگل به صورت رتبه‌بندی شده در صفحه نتایج جستجو که به آن SERP یا سرپ گفته می‌شود نقش می‌بندد. هدف اصلی وب‌سایت‌های تجاری این است که با دیده‌شدن بیشتر از طریق موتورهای جستجو؛ درآمد مالی بیشتری کسب کنند. یه بخش دیگه آپدیت محتوا هست که هرچندوقت یک بار بهتره انجام بدید.

  • ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.
  • به عنوان مثال لینک سازی خارجی، انتشار ویدیو از یوتیوب و آپارات و لینک دادن به سایت مون؛ یا مثلاً گذاشتن لینک توی استوری اینستاگرام.
  • کلمه کلیدی صفحه شما باید مرتبط با کسب‌وکار شما باشد و در حالت ایده‌آل، به صورت گسترده از سوی کاربران مورد جستجو قرار گیرد.
  • نویسندگان محتوای خوب باید سازگار و منعطف باشند تا بتوانند چالش نوشتن در سبک‌های متعدد را تحمل کنند.
توصیه می‌کنم برای اینکه بتوانید حجم تصاویر سایتتان را بدون افت کیفیت کاهش دهید، از وب‌سایت Optimizilla کمک بگیرید. گوگل ادسنس یک بستر تبلیغات بنری زیرمجموعه گوگل است که به ازای کلیک های صحیح و درست کاربران، از تبلیغ دهنده پورسانت می گیرد. ممکن است گاهی اوقات بسته به شرایط سایت، به ازای جایگاه نمایش بنر و بازدید صفحه، نیز پول دریافت کند.

http://atours.ir

مطالب مرتبط