سئو چیست؟ SEO یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو | xeroseo

» بخوانید یا از «سری آموزشی لینک بیلدینگ برای افراد مبتدی» استفاده کنید. عنوان سئو همان عبارتی است که در صفحۀ نتایج گوگل نمایش داده می‌شود. همیشه سعی کنید عنوان سئوی مطالبتان را جذاب بنویسید و نکات زیر را در آن‌ها رعایت کنید. درست است که گوگل یک موتور جستجو است و واژۀ موتور هیچ ویژگی انسانی را به یاد آدم نمی‌آورد. یعنی آدم‌ها نمی‌گذارند که موتور باشد و بر اساس فاکتورهای صرفا مکانیکی و ماشینی سایت‌ها را رتبه بندی کند. پس اگر سایت شما در صفحات سوم، چهارم (وبالاتر) نتایج جستجو باشد، به ندرت کسی می‌تواند شما را پیدا کند یا اصلاً از وجود وبسایت شما مطلع شود.

http://atours.irسازگار بودن وب‌سایت با نمایشگرهای موبایل، یکی از سیگنال‌های رسمی رتبه‌بندی گوگل است. وب‌سایتی که طبق اصول سئو طراحی شود مزیت‌های زیادی دارد که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها به صورت تیتروار اشاره می‌کنم. روزی نیست که در مورد به‌روزرسانی جدیدی از گوگل چیزی نشنویم. پس مشاور سئو باید خیلی سریع متوجه شود که این به‌روزرسانی‌ها چه تاثیراتی در نتایج جستجو خواهد داشت. مشاور سئو شخصی است که مهارت‌ها و تجربیات زیادی در حوزه سئو دارد و با برنامه ریزی صحیح، اتخاذ استراتژی‌های کاربردی و البته خلاقیت به شما کمک می‌کند. مثلا ممکن است فردی از شما بخواهد با استفاده از روش‌های لینک‌سازی کلاه سیاه؛ خیلی سریع رتبه‌های سایت را بالا ببرید، توصیه من این است از قبول این پروژه‌ها امتناع کنید چرا که باعث خراب شدن رزومه شما خواهد شد.

سرمایه گذاری بر روی مجله خبری زیرو سئو، یکی از پیش نیازهای موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی است. زیرا این روش در مقایسه با تبلیغات اینترنتی اعتماد بیشتری برای مخاطبان ایجاد می‌کند. از طرفی دیگر بازدیدهای بدست آمده از سئو در دراز مدت هزینه کمتری در مقایسه با روش هایی مانند تبلیغات خواهد داشت.

  • بدین منظور بایستی بصورت مستمر وضعیت وبسایت خود را مورد بررسی و بازبینی قرار دهید.
  • تا بستر مناسب نداشته باشی و نتونی به لحاظ سرعت، پایداری و خوانایی محتوا قدرت بگیری، بهتره که وارد جنگ خارجی نشی چون برات گرون تموم میشه و در نهایت ممکنه با کلی هزینه پایان خوشی نداشته باشه.
  • منظور از توضیحات متا یا متا دیسکریپشن متنی است که برای نمایش داده شدن در قسمت توضیحات گوگل نوشته می‌شود (مانند تصویر زیر).
  • زیرا با افزایش تعداد سایت‌ها و محتوای آن ها، انتخاب بهترین و مرتبط‌ترین نتایج کار آسانی نخواهد بود.

سئو کلاه سفید یا سئو اخلاقی، از قوانین مورد تایید موتورهای جستجو و استراتژی‌های صحیح پیروی می‌کند. یعنی طبق استانداردهای گوگل یا موتورهای جستجو بدون هیچگونه روش تقلب و دور زدن گوگل، سایتتان را به رتبه‌های برتر برسانید. این روش کمی زمانبر است اما اقداماتی که در این روش انجام می‌شود باعث افزایش کیفیت سایت می‌شود. سئوکار فردی است، که مهم‌ترین وظیفه او ایجاد بالاترین رتبه در گوگل برای سایت موردنظر است. یک سروکار باید قادر باشد که با بهینه‌سازی موتورهای جستجو، محصولات و خدمات افراد را توسط موتورهای جستجو از قبیل گوگل برای کاربران به نمایش بگذارد.

On Page Seo یا سئو داخلی

گوگل در سال 2012 الگوریتم Page Layout (صفحه آرایی) را برای کاهش رتبه وبسایت‌هایی بوجود آورد که در فضای Above the Fold از تبلیغات بسیار زیادی استفاده کرده بودند. Long Tail Keyword یا کلمه کلیدی دم دراز به عبارتی چند کلمه‌ای گفته می‌شود که مشخص‌تر بوده و رواج کمتری دارد. به بیان دیگر، کلمات کلیدی دم دراز عباراتی بلند‌تر و مشخص‌تر هستند که بازدید کنندگان معمولا زمانی از آن‌ها استفاده می‌کنند که به مرحله خرید نزدیک‌تر باشند.

هزینه کمتر نسبت به سایر روش های بازاریابی دیجیتال

مطالب مرتبط