فروشگاه قطعات یدکی لیفتراک فراز ماشین پویا فروش لوازم یدکی لیفتراک قطعات بدنه و شاسی لیفتراک | توکو لیفتراک

خوشبختانه فروشگاه سوزوکی انواع آیینه ویتارا از جمله آیینه تاشو برقی راست و چپ، آیینه چراغ دار راست و چپ، آیینه کلاس ۵ بدون راهنمای چپ و راست را عرضه می کند. در نهایت امر، وضعیت ورق کف خودرو را در قسمت‌های داخل اتاق و به ویژه داخل صندوق عقب بررسی کنید. ورق کف خودرو نیز در پاره‌ای از موارد به راحتی اثر ترمیم‌شدگی را نشان داده و این از جمله نقاطی است که فروشندگان، انرژی و وقت‌ کم‌تری را برای پوشاندن عیب‌های آن صرف می‌کنند. همچنین رنگ آمیزی آن نیز وسواس کم‌تری داشته و اثر زنگار، سمباده و موم‌پاشی متفاوت بر روی آن می‌تواند نشانه‌ای از تغییر وضعیت آن باشد.

کاپوت اجازه ورود مستقیم به محفظه موتور را برای اهداف تعمیر و نگهداری می دهد. علاوه بر این، از این قطعات در برابر نور مستقیم روز و باقی مانده محافظت می کند. معمولاً از یک قلاب مخفی در کنار کاپوت استفاده می‌ شود تا زمانی که در حال بررسی وسیله نقلیه خود هستید، آن را ایمن نگه دارد. در مهندسی خودرو، مشبک رادیاتور یک دهانه در بدنه خودرو را می پوشاند تا هوا بتواند وارد یا خارج شود. اکثر خودروها دارای یک توری در جلوی خودرو هستند تا از رادیاتور و موتور محافظت کند. بدنه جزء اصلی یک وسیله نقلیه موتوری که بر روی شاسی قرار می گیرد و موتور در آن تعبیه شده است، سیستم های مکانیکی و الکتریکی، صندلی ها و غیره.

مجله خودرو

فروشگاه قطعات یدکی لیفتراک فراز ماشین پویا فروش لوازم یدکی لیفتراک قطعات بدنه و شاسی لیفتراک | توکو لیفتراک یعنی این قسمت از آسیب پذیری بالایی برخوردار بوده و در زمان بروز انواع حادثه بالاترین آسیب را متحمل می شود. گلگیر خودرو و دیگر اجزای بزرگ و کوچک خودرو باید بر روی یک چهار چوب محکم با تحمل وزن بالا قرار گیرد. شاسی خودرو وسیله ای است که در انواع خودرو به عنوان چهارچوب مورد استفاده قرار می گیرد. شاسی خودرو وسیله ای است که گلگیر خودرو که از اصلی ترین بخش های یک اتومبیل می باشد روی آن قرار می گیرد.

ما در مجله اینترنتی ماشین نو تلاش میکنیم شما را با مشکلات شاسی خودرو و تعمیر آن، شاسی خودرو و انواع آن و علائم مشکلات شاسی خودرو آشنا کنیم. هر خودرو به طور کلی از سه قسمت اصلی یعنی بدنه، پیشرانه و شاسی تشکیل می‌شود. شاسی یا فریم در واقع یک چهار چوب و ساختار است که عموماً از فولاد سخت به شکل ناودانی ساخته می‌شود. بر روی این فولاد سخت، قسمت‌هایی هم چون پیشرانه، سیستم انتقال قدرت، سیستم فنر بندی و سیستم ترمز و فرمان نصب می‌شود. این روزها  وجود لیفتراک در انبارها برای هر کسب و کار صنعتی و تولیدی به یک نیاز تبدیل شده است که به کاهش حجم کار در روز و پیشرفت پروژه‌های کاری کمک زیادی می‌کند.

آخرین مطالب روز خودرو

به‌ندرت و به‌ویژه در سال‌های اخیر، در برخی کارهای خاص از موادی مثل آلومینیوم، الیاف شیشه (فایبرگلاس) و پلاستیک تقویت‌شده با الیاف کربن نیز در ساخت بدنه خودرو استفاده می‌شود. پیکاپ خودروهایی مثل وانت هستند که عقبشان برای حمل بار مناسب است. پیکاپ ها در آمریکا محبوبیت زیادی دارند چرا که عموما قدرت زیاد و توان موتور بالایی دارند. کلاس پیکاپ برای مصارف درون شهری و همچنین مسیرهای آفرودی کاربرد زیادی دارد. چراغ‌ های مه شکن فقط در مدل‌ های خاصی استفاده می‌ شوند، معمولاً به عنوان یک افزودنی زیبا برای وسایل نقلیه با مشخصات بالاتر. همه خودروهای جدید دارای چراغ‌های روشنایی در روز DRL هستند که همچنین به دیده شدن خودرو در جاده کمک می‌ کند.

  • نمونه دیگری از شاسی‌ها وجود دارد که آن‌ها را شاسی نیمه جدا شدنی می گویند که شرکت “روور” برای اولین بار خودروهایی را تولید کرده که شاسی آن‌ها از دو بخش تشکیل شده است.
  • در صورت ضربه وارد کردن به شاسی خودرو و شنیدن صدایی مانند صدای جیر جیر به این معناست که لایی‌های آن خراب و نیاز به تعویض دارد.
  • همانطور که می بینید یک شاسی خودرو خوب و مناسب باید دارای خصوصیات و ویژگی های بسیاری باشد، چرا که وظیفه ی این قطعه نگهداری از گلگیر خودرو و دیگر اجزای حساس اتومبیل می باشد.
  • خودروهای سواری در مقایسه با خودروهای سنگین نیروی کمی را متحمل می‌شوند و روی شاسی آن‌ها بار استاتیکی کمتری وارد می‌شود.
  • ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مطالب مرتبط